mam z 500 zł na przedni amortyzator, pomozecie?

Data: 2013-04-29 13:04:08
Autor: bans
mam z 500 zł na przedni amortyzator, pomozecie?
W dniu 2013-04-29 12:55, Atlobek pisze:

waze 80 kg. mam prawie 4 dychy lat, nie szaleje jakos w terenie.
glownie miasto i male wyboje.

Jak masz blisko w okolice Pszczyny to za 100zł pozbędę się RockShox Dart 2 z uszkodzoną od nowości blokada skoku.

Ja kupiłem Manitou Drake, właśnie potrzebowałem czego z piwotami, całkiem fajny, ale kosztował ponad 900zł.

--
bans

Data: 2013-04-29 04:43:23
Autor: Atlobek
mam z 500 zł na przedni amortyzator, pomozecie?
Jak masz blisko w okolice Pszczyny to za 100zł pozbędę się RockShox Dart

Jak mam cos kupic to wiem ze juz na kilka lat wiec wole cos troche
lepszego.
czytalem ze Darty to walsnie nowsze Judy. tez sprezyna i elastomer.
moj kolega smiga na takim i jest tylko troszke przyjemniejszy od
mojego :)
ale dziekuje.

moze ktos mi doradzi coz czym sie je i po co.

Data: 2013-04-29 14:14:27
Autor: bans
W dniu 2013-04-29 13:43, Atlobek pisze:

czytalem ze Darty to walsnie nowsze Judy. tez sprezyna i elastomer.
moj kolega smiga na takim i jest tylko troszke przyjemniejszy od
mojego :)
ale dziekuje.

Spoko, myślałem, że potrzebujesz czego ot, tak żeby kółko trzymało ;)

No to jak chcesz coś na dłużej to faktycznie tylko te Epicony czy Raidony wchodzą w grę na dłużej, ewentualnie ten Manitou Drake. Ale to już większa kasa.

--
bans

mam z 500 zł na przedni amortyzator, pomozecie?