..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...

Data: 2011-10-22 19:54:17
Autor: Michał
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
Z tyłu nam (nam bo to dotyczy jeżdżących przepisowo) podjedzie młodzieniaszek
1
30km/h to wtedy też mamy zjechać na prawy ???????? Bo GO (czyli znacznie przekraczającego prędkość max) blokujemy ??

prawym jeździć.... prawym... zostawiać miejsce dla tych którzy nie potrzebują prawka.

na przykład pędzące renault 144@50 lub 240@110

bo potem C klasa (amg?) musi z prawej wyprzedzać ;)

pozdrawiam.

Data: 2011-10-22 23:07:10
Autor: KrisB
[...]

:D

bo potem C klasa (amg?) musi z prawej wyprzedzać ;)

Ale czemu potem C amg po prawym pasie ? Po prawym jedziemy czyli blokujemy przecież..

Data: 2011-10-22 21:30:32
Autor: Michał
KrisB <a@b.pl> napisał(a):
> prawym jeździć.... prawym... zostawiać miejsce dla tych którzy
> nie potrzebują prawka.
>
> na przykład pędzące renault 144@50 lub 240@110

:D

tak, tak - o ostatnio się naciąłem na niespodziankę "nowe klocki wsadziłam do rakiety i wymyta :)" i hamuj tu z 210km/h.... na klockach które mają 16km przebiegu...  kurde, aż mnie zmroziło i tfu leganza się przypomniała.

> bo potem C klasa (amg?) musi z prawej wyprzedzać ;)

Ale czemu potem C amg po prawym pasie ? Po prawym jedziemy czyli blokujemy
prze
cież..

jak to jak ?, ostatnio tu zobaczyłem że tak wyprzedzamy prawym: http://www.youtube.com/watch?v=COAdNk3H0Ck

chyba tez sobie kamerkę kupie - będzie do trolowania, koniecznie taka z G i prędkością ;)

--

..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...