..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...

Data: 2011-10-22 23:01:07
Autor: PH
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
Trolować to trzeba umić....

Data: 2011-10-22 23:05:25
Autor: KrisB
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
Użytkownik "PH" <ph@w.ustach.xyz> napisał w wiadomości news:j7vauv$d5m$1node2.news.atman.pl...
Trolować to trzeba umić....

No polecam komentarze poczytać po tym artykułem, srednio są w innym tonie a tu wsadziłem kij w mrowisko bo tu sami entuzjaści...
http://www.motofakty.pl/artykul/nowa_akcja_policji_koniec_z_blokowaniem_lewego_pasa.html

Data: 2011-10-23 00:48:50
Autor: Iksinski

Użytkownik "KrisB" <a@b.pl> napisał w wiadomości news:j7vb6k$nkl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tzn. w jakim tonie? Bo większość jest w miarę normalna. Jest tylko kilku niedowartościowanych oszołomów, którym się marzy zostać "nauczycielami"...

Data: 2011-10-24 09:13:16
Autor: jack
> [...]

niedowartościowanych oszołomów, którym się marzy zostać "nauczycielami"...

Kolego KrisB,ciesz sie ze ktoś nie oklepał ci facjaty za taką jazdę[kiedyś bym
to zrobił z wiekiem poprostu mi sie nie chce.Omijam debila z prawej nawet poza
miastem-wiem tez łamie przepis ale jest szybciej]
Ale skoro masz problem ze skretem w lewo są szkoły[podobno w stanach]jazdy tylko
w prawo czyli bezpiecznie.
Nawet taką obcje mozesz ustawic w niektórych nawigacjach i po sprawie.
pozdro.jack
Pamietam jak kolega opowiadał o swoim dziadku który jezdził na mazury pod namiot
w latach 40,50 jak zobaczył samochód po 2,3h jazdy to sobie nawzajem machali i
pozdrawiali.
Och ale to se ne wrati.

Data: 2011-10-24 17:15:24
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
On 2011-10-22 23:05, KrisB wrote:
[...]

Nauczuciele sposobu bezpiecznej jazdy łączcie się... niech na każdej drodze pojawią się patrole bezpieczeństwa, jadące rówo obok siebie z bezpieczną prędkością. Ze względu na nieprzewidziane sytuacje niech to najlepiej będzie prędkość dopuszczalna -20km/h.  W końcu nie może być tak by byle wariat mógł jechać z prędkością zbliżoną do _MAKSYMALNEJ_ dopuszczalnej... skąd pewność, że jej nie przekroczy ? A w końcu ten ułamek sekundy może decydować o życiu i śmierci!

--
z nauczycielskim pozdrowieniem,
Marcin 'Yans' Bazarnik ;-)

..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...