..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...

Data: 2011-10-26 11:56:29
Autor: RoMan Mandziejewicz
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
Hello DoQ,

Wednesday, October 26, 2011, 11:45:50 AM, you wrote:

ROTFL
Ciekawe kiedy w końcu pojmiesz że NIE MÓGŁ.
Bo?
Bo już ci to wyjaśniano wielokrotnie w tym wątku. Można inaczej
tłumaczyć, jak dziecku. Jeśli za kradzież lizaka nie grozi kara grzywny,

Ależ grozi. I nie tylko grzywny. Zacznij żyć w świecie realnym -
spotkasz sytuacje, że ludzi po sądach ciągają za tak banalne sprawy.

to znaczy że pójdziesz na jarmark i z czystym sumieniem weźmiesz sobie
jednego?

Poziom demagogii, jaką z siebie wylewasz przebija Błaszczaka, Hofmana,
Ziobrę i Mularczyka razem wziętych.

Co do za durne porównanie przekroczenia prędkości o 9km/h z zaborem
cudzej własności? Czy czegoś ci ubędzie, jak facet na lewym pasie
pojedzie 9km/h szybciej od ciebie? Fiutek ci się skurczy od tego?

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 12:19:14
Autor: DoQ
[...]

A tobie coś ubędzie jak pojedziesz 9km/h mniej, tyle co "ja" ?
Fiutek ci się nie wypręży wieczorem?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 12:32:43
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, October 26, 2011, 12:19:14 PM, you wrote:

[...]

Ale to nie twoja sprawa, dlaczego potrzebuję pojechać odrobinę
szybciej od ciebie. Żyj i daj życ innym a nie zachowuj się jak pies
ogrodnika, co sam nie porucha i drugiemu nie da.

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 12:45:44
Autor: DoQ
[...]

Ale to nie moja sprawa, jak chcesz jechać szybciej niż dozwolona to sobie jeździj. Po prostu nie wymuszaj na mnie podobnych zachowań, ani nie zmuszaj do skakania z lewo na prawo przed wyprzedzane samochody.
Generalnie przeważnie jeżdżę szybciej niż reszta. Ale pieniactwa i nieuzasadnionego poganiania nie znoszę w żadnej postaci.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 13:14:48
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, October 26, 2011, 12:45:44 PM, you wrote:

[...]

Czyli pierdolisz głupoty dla samego pierdolenia. Z braku lepszego
zajęcia dopierdalasz się do każdego drobiażdżku i wylewasz tu swoje
frustracje.
Nudzi ci się - to weź się do jakieś pracy.

Ale pieniactwa

A co tu uprawiasz, jak nie pieniactwo własnie?

i nieuzasadnionego poganiania nie znoszę w żadnej postaci.

Skoro jeździsz szybciej, to po co teoretyzujesz o jeździe dokładnie z
ograniczeniami? Lubisz takich "przepisowych" na lewym pasie, co to
jadą dokładnie ze swoim licznikiem?

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 13:54:15
Autor: DoQ
[...]

A ty co tu robisz że tak zapytam? Emerytura ci się naprzykrza?
Może mam się obrazić jak panienka i zniknąć na dwa lata?

[...]

Bo jeśli ktoś chce wyprzedzać z zachowaniem przepisowej prędkości, to ma do tego prawo. Nie trąbię, nie poganiam , nie zajeżdżam drogi. Ogólnie rzecz biorąc nie mam kompleksów stukonnego bolidu z najlepszym kierowcą w powiacie, ani też nie jestem narwany do zapierdalania jak szesnastolatek na ryczącą czterdziestkę - KPW?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 14:11:48
Autor: Axel
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message

[...]

A kto mowi, ze nie? Mowa o takim, ktory jedzie 2 km lewym pasem, bo mu sie nie chce kierownica ruszyc. Cale tabuny takich spotykam codziennie na TL.

Nie trąbię, nie poganiam , nie zajeżdżam drogi.

I co, mamy bic brawo, czy co?
Ja tez nie, tylko co z tego wynika?

Ogólnie rzecz biorąc nie mam kompleksów stukonnego bolidu z najlepszym kierowcą w powiacie, ani też nie jestem narwany do zapierdalania jak szesnastolatek na ryczącą czterdziestkę - KPW?

Bo sie juz w zyciu nazapierdales jako dwudziestolatek?

--
Axel

Data: 2011-10-26 14:18:38
Autor: DoQ
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoďż˝ jed zie lewym pasem z maksymalnďż˝...
W dniu 26-10-2011 14:11, Axel pisze:
Og�lnie rzecz bior�c nie mam kompleks�w stukonnego bolidu z najlepszym
kierowcďż˝ w powiacie, ani teďż˝ nie jestem narwany do zapierdalania jak
szesnastolatek na rycz�c� czterdziestk� - KPW?
Bo sie juz w zyciu nazapierdales jako dwudziestolatek?

Tak - im dłużej jeżdżę tym lepiej widzę, że nieraz miałem więcej szczęścia niż rozumu. To chyba naturalne, u Ciebie ten proces przebiega w sposób odwrotny?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 15:14:13
Autor: Axel
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i kto? jedzie lewym pasem z maksymaln?...

Og?lnie rzecz bior?c nie mam kompleks?w stukonnego bolidu z najlepszym
kierowc? w powiacie, ani te? nie jestem narwany do zapierdalania jak
szesnastolatek na rycz?c? czterdziestk? - KPW?
Bo sie juz w zyciu nazapierdales jako dwudziestolatek?
Tak - im dluzej jezdze tym lepiej widze, ze nieraz mialem wiecej szczescia niz rozumu. To chyba naturalne, u Ciebie ten proces przebiega w sposób odwrotny?

Wyglada na to, ze jednak leczysz jakies kompleksy.

EOT

--
Axel

Data: 2011-10-26 17:08:21
Autor: DoQ
W dniu 26-10-2011 15:14, Axel pisze:

Bo sie juz w zyciu nazapierdales jako dwudziestolatek?
Tak - im dluzej jezdze tym lepiej widze, ze nieraz mialem wiecej szczescia
niz rozumu. To chyba naturalne, u Ciebie ten proces przebiega w spos�b
odwrotny?
Wyglada na to, ze jednak leczysz jakies kompleksy.
EOT

Leczę kompleksy poprzez przyznanie się do głupiego zachowania w przeszłości? To jakaś nowy trend w psychologii?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-27 08:23:38
Autor: Axel

Bo sie juz w zyciu nazapierdales jako dwudziestolatek?
Tak - im dluzej jezdze tym lepiej widze, ze nieraz mialem wiecej
szczescia niz rozumu. To chyba naturalne, u Ciebie ten proces
przebiega w spos?b odwrotny?
Wyglada na to, ze jednak leczysz jakies kompleksy.
EOT
Lecze kompleksy poprzez przyznanie sie do glupiego zachowania w przeszlosci? To jakas nowy trend w psychologii?

Po pierwsze - zaczynasz osobiste wycieczki. Po drugie, przyznales dopiero po konkretnym pytaniu (a pytanie bylo retoryczne, bo znamy sie wystarczajaco dlugo), a po trzecie - wylewasz ostatnio hurtowo swoje frustracje na pms dopierdalajac sie do wszystkiego.

--
Axel

Data: 2011-10-27 19:11:06
Autor: DoQ
W dniu 27-10-2011 08:23, Axel pisze:
Po pierwsze - zaczynasz osobiste wycieczki. Po drugie, przyznales dopiero po

Aha - Kali może robić wycieczki, ale Kalemu zrobić absolutnie nie wolno.

konkretnym pytaniu (a pytanie bylo retoryczne, bo znamy sie wystarczajaco
dlugo), a po trzecie - wylewasz ostatnio hurtowo swoje frustracje na pms
dopierdalajac sie do wszystkiego.

A niby do czego? Nie poklepuję po pleckach, to znaczy że się dopierdalam?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-28 08:32:56
Autor: Axel

Po pierwsze - zaczynasz osobiste wycieczki. Po drugie, przyznales
dopiero po
Aha - Kali może robić wycieczki, ale Kalemu zrobić absolutnie nie wolno.

ROTFL! W ktorym miejscu niby robilem 'wycieczki'?

Taaa, jasssne....

--
Axel

Data: 2011-10-26 14:30:00
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, October 26, 2011, 1:54:15 PM, you wrote:

[...]

Zagladam w wolnych chwilach.

Emerytura ci się naprzykrza?

Ja napisałem w ciągu dwóch godzin 3 posty - Ty 23. I kto tu się bawi w
emeryta-społecznika?

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 14:34:51
Autor: DoQ
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...

Ja napisałem w ciągu dwóch godzin 3 posty - Ty 23. I kto tu się bawi w
emeryta-społecznika?

Niedawno byłeś wielce zbulwersowany jak ktoś zabronił Ci pisać na PMS, a teraz sam rozliczasz mnie z ilości postów. No proszę, nawet się nie kryjesz ze swoją hipokryzją.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 14:52:35
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, October 26, 2011, 2:34:51 PM, you wrote:

[...]

Nie zakazuję ci pisania. Stwierdzam fakt, że się nudzisz i trollujesz
bez sensu.

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 13:16:26
Autor: Arek
W dniu 2011-10-26 12:45, DoQ pisze:

[...]

Ty nie masz skakać z lewo na prawo, tylko trzymać się prawej strony. Jak nauczysz się tej jednej aczkolwiek fundamentalnej zasady będzie Ci łatwiej.

A.

Data: 2011-10-26 13:38:29
Autor: WW
W dniu 2011-10-26 13:16, Arek pisze:

Ty nie masz skakać z lewo na prawo, tylko trzymać się prawej strony. Jak
nauczysz się tej jednej aczkolwiek fundamentalnej zasady będzie Ci łatwiej.

A.

To nie takie proste, bo np. na Gierkówce prawa strona jest znacznie bardziej dziurawa od lewej.
Skoro jedzie z maksymalną dopuszczalną prędkością na tej drodze, to niby czemu miałby ustępować łamiącym prawo i narażać się na uszkodzenie zawieszenia ?.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik

Data: 2011-10-26 11:42:08
Autor: AZ
On 2011-10-26, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

To nie takie proste, bo np. na GierkĂłwce prawa strona jest znacznie bardziej dziurawa od lewej.
Skoro jedzie z maksymalną dopuszczalną prędkością na tej drodze, to niby czemu miałby ustępować łamiącym prawo i narażać się na uszkodzenie zawieszenia ?.

Interesujace - dlaczego lamiacy prawo mialby ustepowac innym lamiacym
prawo?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 13:47:11
Autor: WW
W dniu 2011-10-26 13:42, AZ pisze:
On 2011-10-26, WW<wuwu0@vp.pl>  wrote:

[...]

On nie łamie prawa.
Jedzie jak najbliżej lewej krawędzi.
W jego ocenie bliżej się nie da.

Data: 2011-10-26 11:50:42
Autor: AZ
On 2011-10-26, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

On nie łamie prawa.
Jedzie jak najbliżej lewej krawędzi.
W jego ocenie bliżej się nie da.

??

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 13:41:23
Autor: RoMan Mandziejewicz
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
Hello WW,

Wednesday, October 26, 2011, 1:38:29 PM, you wrote:

[...]

Dlatego, że pas prawy jest otwarty dla ruchu i należy z niego
korzystać a art. 20 i 21 PoRD nie są jedynimi obowiązującymi
przepisami na drodze.

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 13:57:22
Autor: DoQ
[...]

No to trzymaj się prawego, napierdzielaj po dziurach ile zapragniesz, w czym problem? Ciebie prawy nie obowiązuje?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 11:59:01
Autor: AZ
On 2011-10-26, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

No to trzymaj się prawego, napierdzielaj po dziurach ile zapragniesz, w czym problem? Ciebie prawy nie obowiązuje?

Ja pierdole czy to takie trudne? Czesto jezdzilem Lublin-Piaski gdzie
prawy pas to wygladala jak droga gruntowa i nawet ciezarowki jezdzily
lewym. Jezdzilem lewym ale jak widzialem kogos szybszego jadacego prawym
zjezdzalem na ten lewy. Czy to takie trudne jest?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 14:01:21
Autor: DoQ
W dniu 26-10-2011 13:59, AZ pisze:

[...]

Ciężarówki robiły to samo?

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 12:05:00
Autor: AZ
On 2011-10-26, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
[...]

Tak. Kierowcy TIR-ow wbrew opiniom wiekszosci kierowcow osobowek mysla i
maja pojecie o jezdzie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 14:08:48
Autor: DoQ
W dniu 26-10-2011 14:05, AZ pisze:

[...]

W zasadzie nie bardzo zrozumiałem co miałeś na myśli - jechałeś lewym ale jak ktoś jechał szybciej prawym to zjeżdżałeś na lewy?

Tak. Kierowcy TIR-ow wbrew opiniom wiekszosci kierowcow osobowek mysla i
maja pojecie o jezdzie.

http://www.youtube.com/watch?v=xDAnVKiRH2U no widać.. są też bardzo inteligentni.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 12:11:42
Autor: AZ
On 2011-10-26, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

W zasadzie nie bardzo zrozumiałem co miałeś na myśli - jechałeś lewym ale jak ktoś jechał szybciej prawym to zjeżdżałeś na lewy?

Wszyscy jechali lewym, jak ktos byl szybszy to ten wolniejszy wracal na
prawy.

http://www.youtube.com/watch?v=xDAnVKiRH2U no widać.. są też bardzo inteligentni.

Idioci zdarzaja sie wszedzie.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 14:15:37
Autor: DoQ
W dniu 26-10-2011 14:11, AZ pisze:

[...]

A to bym się wkurwił, bo nie wyobrażam sobie żeby TIR zjechał na tyle szybko żebym nie musiał wytracać tych 170-180 co mam na blacie. Hamulec + długie i klakson - co on kuźwa robił na lewym?

http://www.youtube.com/watch?v=xDAnVKiRH2U no widać.. są też bardzo
inteligentni.
Idioci zdarzaja sie wszedzie.

Odsetek tych w ciężarówkach nie wydaje się mniejszy niż w osobowych.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-10-26 14:32:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
Hello AZ,

Wednesday, October 26, 2011, 1:59:01 PM, you wrote:

[...]

Dziurostrada A4/A18 Wrocław - Olszyna - przez lata ludzie jakoś
wiedzieli, że jak jedzie ktoś szybszy, to nie na swój licznik się
patrzy, tylko zjeżdża na prawo. Ale i wtedy przepisowe betony się
trafiały.

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 14:30:51
Autor: RoMan Mandziejewicz

Wednesday, October 26, 2011, 1:57:22 PM, you wrote:

[...]

A czy ja gdzieś napisałem, że się nie trzymam prawego jeśli tylko
komukolwiek moja jazda lewym miałaby przeszkadzać?

--
Best regards,

Data: 2011-10-26 13:42:14
Autor: Arek
W dniu 2011-10-26 13:38, WW pisze:
[...]

W prezentowanym linku na początku był komentarz:
"- Dziurę, koleinę, kałużę - jeśli stanowią zagrożenie dla nas, dla zawieszenia i kół naszego samochodu - należy traktować jako przeszkody do ominięcia. I to nas uprawnia do jazdy lewym pasem. Ale tylko na konkretnym, zniszczonym odcinku. Nie znam kilkukilometrowych odcinków, na których byłyby same dziury i nie dało się jechać prawym pasem."

wystarczyło przeczytać.

A.

Data: 2011-10-26 13:46:20
Autor: WW
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...
W dniu 2011-10-26 13:42, Arek pisze:

wystarczyło przeczytać.

A.

Wystarczyło się przejechać.

Data: 2011-10-26 14:15:38
Autor: Arek
W dniu 2011-10-26 13:46, WW pisze:
W dniu 2011-10-26 13:42, Arek pisze:

wystarczyło przeczytać.

A.

Wystarczyło się przejechać.

A wskażesz który to odcinek gierkówki zmusza do ciągłego jechania prawą stroną?

A.

Data: 2011-10-26 12:38:48
Autor: AZ
On 2011-10-26, Arek <abc@abc.pl> wrote:

A wskażesz który to odcinek gierkówki zmusza do ciągłego jechania prawą stroną?

Jakbys mial wychuchanego Paska w tedeiku z sibi to tez bys po dziurach
nie jezdzil.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-26 14:41:41
Autor: WW
On 2011-10-26, Arek<abc@abc.pl>  wrote:

A wskażesz który to odcinek gierkówki zmusza do ciągłego jechania prawą
stroną?

Jakbys mial wychuchanego Paska w tedeiku z sibi to tez bys po dziurach
nie jezdzil.

:-P

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

Data: 2011-10-26 15:45:04
Autor: Arek
W dniu 2011-10-26 14:36, WW pisze:
[...]

Ok, omyłka chodziło o lewą stronę, ale jeżeli daje Ci to jakąś frajdę to nie ma sprawy.

A.

Data: 2011-10-26 16:08:48
Autor: WW
W dniu 2011-10-26 15:45, Arek pisze:

Ok, omyłka chodziło o lewą stronę, ale jeżeli daje Ci to jakąś frajdę to
nie ma sprawy.

Nie bój się, zorientowałem się że to pomyłka.
Odcinki bardzo zniszczone są niestety norma na Gierkówce i to na przestrzeni wielu kilometrów. Są oczywiście i równiejsze kawałki, jak ten przed Częstochową od północnej strony.

Ale, gdyby inni przestrzegali prawa, to całej sprawy by nie było - nieprawdaż ?.
Lewym pasem jechał by sznur samochodów z maksymalna dopuszczalna prędkością.

Data: 2011-10-26 17:52:20
Autor: John Kołalsky
..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl>

[...]

Za przekroczenie o 1km/h też mogą ciągać i też można zostać ukaranym. Wystarczy przyznać się.

..mamy ograniczenie do 70 km/godz. i ktoś jedzie lewym pasem z maksymalną...