mandat a sąd grodzki

Data: 2009-04-19 22:01:37
Autor: Krasnal
mandat a sąd grodzki
Czy w przypadku nieprzyjęcia mandatu i skierowaniu sprawy do Sądu Grodzkiego mam jakieś szanse wygrać?
Czy przy ewentualnej przegranej oprócz mandatu poniosę jeszcze koszty sądowe? Czuję się niewinny a policjant powinien mi chyba udowodnić moje przewininie. Czy policjant ma zawsze rację? Jak w tej starej punkowej piosence : "....spytaj milicjanta on ci prawdę powie"

Data: 2009-04-19 22:24:42
Autor: Robert Tomasik
mandat a sąd grodzki
Użytkownik "Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsg03a$eti$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jakbyś napisał, o co poszło, to prędzej by się dało coś napsiać. W każdym razie dodatkowo ponosi się koszty postępowania.

Data: 2009-04-19 22:54:31
Autor: Krasnal
mandat a sąd grodzki
a ile jest tych kosztów?
drugie tyle co mandat?
Poszło o czerwone swiatło.

Data: 2009-04-19 22:59:37
Autor: Kamikazee
mandat a s±d grodzki
Krasnal pisze:
a ile jest tych kosztów?
drugie tyle co mandat?
Poszło o czerwone swiatło.

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsg1n7$lsb$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsg03a$eti$1atlantis.news.neostrada.pl...

OdpowiedĽ: bo zakłóca naturaln± kolejno¶ć czytania.
Pytanie: dlaczego?
OdpowiedĽ: odpowiadanie nad cytatami.
Pytanie: co jest najbardziej denerwuj±ce w usenecie?

Data: 2009-04-19 23:11:53
Autor: Krasnal
mandat a s±d grodzki

Użytkownik "Kamikazee" <niema@niema.pl.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:gsg3bs$dk$1inews.gazeta.pl...
Krasnal pisze:
[...]

Tacy jak ty.

Data: 2009-04-20 00:05:22
Autor: Cavallino
mandat a s±d grodzki
Użytkownik "Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsg46v$obl$1atlantis.news.neostrada.pl...

Krasnal pisze:
[...]

Nie pyskuj synku, tylko zrozum co się do Ciebie pisze i się zastosuj.

Data: 2009-04-20 01:42:36
Autor: Andrzej Lawa
mandat a s±d grodzki
Krasnal pisze:

Pytanie: co jest najbardziej denerwuj±ce w usenecie?

Tacy jak ty.

Jeste¶ bezczelny - prosisz o pomoc i jeszcze pyskujesz...

Data: 2009-04-20 14:41:02
Autor: Nostradamus
mandat a s±d grodzki

Użytkownik "Krasnal" <krasnalki2000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gsg46v$obl$1atlantis.news.neostrada.pl...

Tacy jak ty.

Twoja odpowiedz wskazuje, że mózg masz jak......krasnal))

Leszek

Data: 2009-04-20 03:27:57
Autor: ąćęłńóśźż
mandat a sąd grodzki
Koszty sądowe są do przełknięcia, natomiast jesli nie mającej pojęcia o czymkolwiek sędzinie zechce się wezwać tzw. biegłwgo (czyli staruszka o lasce wymądrzającego się bez dopuszczenia Ciebie do głosu), to bedzie kilkaset zł w plecy niestety.
JaC

-- -- -

a ile jest tych kosztów?

mandat a sąd grodzki