mandat a sąd grodzki

Data: 2009-10-08 21:02:06
Autor: Piotr [trzykoty]
mandat a sąd grodzki
Czy w sytuacji  bez świadków- np  policjant stwierdzi ze przejechałem na pomarańczowo-czerwonym  a ja bede tweirdził ze   na zielono- pomarańczowym. Mam szanse na wygraną ?

Jeśli już ktoś nie przyjmie mandatu, to zwykle dostaje pocztą nakaz karny od sądu.  Wtedy jest wielkie halo, że skazali bez rozprawy, w mniemaniu deliwenta. Ma 7 dni na sprzeciw. W tym momencie większość daje sobie spokój i odpuszcza.
Ci co mają większą ochotę na walkę z systemem sprawiedliwości sprzeciwiają się i idą na rozprawę.
Tu, jeśli policjant niczego nie sknoci, napisze "spójnie i logicznie" notatkę, całkiem możliwe, że uwierzą jemu, a nie tobie.
Zostanie Ci prawo do drugiej instancji. Tam może, jak zobaczą, że obywatel tak mocno się broni to moooże mówi go wreszcie wysłuchają i dla spokoju ducha uniewinnią;) Tyle, że minie conajmniej kilkanaście miesięcy tej przygody.

mandat a sąd grodzki