mandat a sąd grodzki

Data: 2009-10-08 23:19:42
Autor: atman
mandat a sąd grodzki

Użytkownik "BETON" <brak@mejla.pl> napisał w wiadomości news:haku3l$2cv$1inews.gazeta.pl...
Witam
Dlaczego wszyscy sie tak boją odmówić podpisania mandatu,  gdy policjant straszy sądem.
Czy w sytuacji  bez świadków- np  policjant stwierdzi ze przejechałem na pomarańczowo-czerwonym  a ja bede tweirdził ze   na zielono- pomarańczowym. Mam szanse na wygraną ?

   Nie wszyscy. Parę dni temu nie przyjąłem mandatu.
   Moje zdanie naprzeciw policjanta bez świadków.
   Oddał dokumenty i zakomunikował że spotkamy się w sądzie grodzkim.
   Ano spotkamy się, jestem bardzo ciekaw co z tego wyniknie.

Data: 2009-10-09 00:29:08
Autor: Piotr [trzykoty]
mandat a sąd grodzki

"atman" <robertsad@wp.pl> wrote
  Oddał dokumenty i zakomunikował że spotkamy się w sądzie grodzkim.
  Ano spotkamy się, jestem bardzo ciekaw co z tego wyniknie.

Chetnie poczytamy. Jakiego typu wykroczenie? Pewnie najpierw przyjdzie nakaz, pilnuj terminów.

mandat a sąd grodzki