mandat karny - zakonczenie

Data: 2009-09-10 16:07:08
Autor: 'Tom N'
mandat karny - zakonczenie
wspolna-flaszka.pl w <news:h8amk8$2m8$1inews.gazeta.pl>:

Witam!
Byłem w US, babka mi zaproponowala (odnośnie wątku dotyczącego wykroczenia nie zgłoszenia rachunków w terminie)
160 zł , powiedziała ze 130 (najnizszej kwoty) nikomu nie daja. Przyjąłem (sprawa dotczyla 4 rachunków), i teraz mam dylemat, czy w ciagu 7 dni zaskarżyć to do sądu czy nie,
jezeli to zrobie to muszę mieć 1000% pewności że wygram (prawomocny mandat mozna cofnąc jeżeli popelniony czyn nie był wykroczeniem)

Babka mi mowi że jeżeli rachunek jest zakładany na DG to oni wymagają by data liczyła sie od momentu zawarcia umowy,
i jako że jestem vatowcem mam 7 dni do zgłoszenia. Powoływała sie na ustawe "o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników".

Szkoda, że jej nie przeczytała -- tam jest minimum 14 dni. 7 dni mają organy
typu ZUS lub gmina wydająca DO

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]