mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?

Data: 2011-03-19 22:18:04
Autor: kogutek
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
karkow <kar.kow@op.pl> napisał(a):
hej
mialem dzis nastepujaca sytuacje - na drodze krajowej, 2-3km za mniejsza miejscowoscia, zatrzymała mnie policja 'w cywilu' (czarna vectra turbo, woj. podlaskie). Jechalem 115km/h , pomyslalem: ok, zdarza sie, przyjme mandat i po sprawie. Po obejrzeniu nagrania z wideorejestratora okazalo sie ze vectra jechala za mna rowniez w terenie zabudowanym, gdzie poruszalem sie z predkoscia ca 70km/h. Ku mojemy zdziweniu policjant 'zaproponowal' dwa mandaty za kazde przekroczenie... Troche sie zdziwilem bo tym tokiem myślenia mogli za mna jechac jeszcze i 100 kilometrow i limit punktow by sie wyczerpal.... Policjant powiedzial, ze mogliby tak zrobic. Zirytowało mnie to niesamowicie. Na moje pytanie dlaczego nie zatrzymali mnie w terenie zabudowanym i jechali za mna jeszcze 2-3 km policjant odpowiedzial ze nie mieli sie gdzie zatrzymac(!). No fakt - lepiej zatrzymac 'przestepce' na drodze krajowej za górką niz w terenie zabudowanym na praktycznie pustej drodze...
Co o tym myslicie? Nie mowie ze nie zasluzylem na mandat, ale drażni mnie postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair, a z drugiej strony jak ogladam kampanie wizerunkowe policji i widze jak ich dzialanie wyglada w praktyce to ogarnia mnie smiech...
pozdrawiam
ale o co chodzi. Popełnileś dwa wykroczenia dostałeś dwa mandaty. Może chcieli
Ci dac szansę i gdybyś w terenie nie zabudowanym nie pzrekroczył prędkości to
by odpuścili. Tego nie wiesz. Może by się trafil taki co by jechał 140 i za
nim by pojechali. Jak by były tam dwa fotoradary to też byś dostal z kazdego
oddzielny mandat. Nie widzę nic niestosownego w postępowaniu policjantów. Od
tego są i za to im placimy. I dziękuję za patriotyczne dobrowolne przekazanie
skromnej kwoty na wspólne cele. --

Data: 2011-03-19 22:20:54
Autor: to
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
begin kogutek
ale o co chodzi. Popełnileś dwa wykroczenia dostałeś dwa mandaty.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Czyn_ci%C4%85g%C5%82y

Data: 2011-03-19 23:07:05
Autor: kogutek
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
to <to@abc.xyz> napisał(a):
begin kogutek

> ale o co chodzi. PopeĹ&#65533;nileĹ&#65533; dwa wykroczenia dostaĹ&#65533;eĹ&#65533; dwa mandaty. http://pl.wikipedia.org/wiki/Czyn_ci%C4%85g%C5%82y

Jak nie wiesz gdzie sobie możesz wsadzić tego linka. To informuję i objaśniam
że w dupę. Jak znam zycie to Jak Ty byś zostal zlapany to byś napisal na
usenecie ze sprawa do sądu i im pokażesz. Ale jak by cię złapali za coś
takiego w programie pirat. To być tak jak ten szary motloch piszczal zeby nie
nagrywać i zebral o najniższy mandat i najmniejszą ilosc punktów. Nie o
mandaty idzie. Je można zaplacić albo nie zaplącić. Moze zapomną i z podatku
nie odbiorą. A jak odbiorą z podatku to trochę mniej boli. Punkty bolą. No i
boli że samemu nie można interpretować znaków, przepisow. Bo niebiescy
potrafią się spod ziemi wytrzasnać. Jeszcze trochę i nauczycie się jeździc.
Jak będzie 50 to 45 będziecie jechali drodzy akwizytorzy. --

Data: 2011-03-20 08:33:08
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "kogutek" <sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:im3cuo$5mu$1inews.gazeta.pl...
to <to@abc.xyz> napisał(a):

> [...]

że w dupę. Jak znam zycie to Jak Ty byś zostal zlapany to byś napisal na
usenecie ze sprawa do sądu i im pokażesz. Ale jak by cię złapali za coś

jakbyś częsciej oglądał Uwaga Pirat to wiedziałbyś, ze nigdy nie bylo inaczej jak wystawienie mandatu za najwyższe przekroczenie prędkości z dokonanych pomiarów i mandat jest _jeden_.
Mandaty sie sumują jesli popełniasz różne wykroczenia np. prędkość+linia ciągła+inne wykroczenia

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-03-20 12:13:15
Autor: to
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
begin Kuba \(aka cita\)
[...]

Tu nawet uwaga pirat nie potrzeba. Przecież to jest jak byk jedno wykroczenie. Co za różnica, że było kilka znaków? A jakby na tej drodze co kilkaset metrów było powtórzone to samo ograniczenie, to by mu wystawili 10 takich samych mandatów?

Data: 2011-03-20 13:35:42
Autor: J.F.
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
On 20 Mar 2011 12:13:15 GMT,  to wrote:
begin Kuba \(aka cita\)
[...]

Bo to jest "niezastosowanie sie do znaku drogowego" za kazdym znakiem.

Tak literalnie podchodzac do prawa - jak ktos jedzie droga 120 caly
czas - jedno wykroczenie. Jak zwalnia do 85 i rozpedza po raz drugi -
drugie wykroczenia. Ale jak jedzie przez miasto 80 droga na ktorej
znakami podnosza do 70 - co skrzyzowanie to znak :-)

J.

Data: 2011-03-22 15:44:58
Autor: Massai
J.F. wrote:

> [...]

drugie wykroczenia. Ale jak jedzie przez miasto 80 droga na ktorej
znakami podnosza do 70 - co skrzyzowanie to znak :-)

eeee, jak jedziesz 120 to też nie jedziesz ciągle 120, nawet na
tempomacie prędkość się o 1 km/h waha w jedną i w druga, w zależności
od ukształtowania terenu.

Czyli co, jeden mandat za 120, drugi za 121, kolejny za 119, potem
znowu za 120?
--
Pozdro
Massai

Data: 2011-03-20 22:24:15
Autor: jerzu
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
On Sun, 20 Mar 2011 08:33:08 +0100, "Kuba \(aka cita\)"
<yes.or.no@wp.pl> wrote:

jakbyś częsciej oglądał Uwaga Pirat to wiedziałbyś, ze nigdy nie bylo inaczej jak wystawienie mandatu za najwyższe przekroczenie prędkości z dokonanych pomiarów i mandat jest _jeden_.

Owszem, było.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-22 06:49:31
Autor: Kuba \(aka cita\)

<yes.or.no@wp.pl> wrote:

[...]

ok, w takim razie nigdy nie widzialem.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-03-20 12:11:53
Autor: to
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
begin kogutek
Jak znam zycie to Jak Ty byś zostal zlapany to byś (...)

Czyli kiepsko znasz. ;-)

[...]

Tylko, że jakoś moi niektórzy kumple nadal jeżdżą 150-200 po mieście i mają prawka, a mandaty dostają jacyś pechowcy, którzy pojechali 110/90 w środku lasu...

Data: 2011-03-20 20:35:34
Autor: sth
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
Tylko, że jakoś moi niektórzy kumple nadal jeżdżą 150-200 po mieście i
mają prawka,

fajnych masz kumpli

Data: 2011-03-20 20:07:22
Autor: to
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
begin sth
Tylko, że jakoś moi niektórzy kumple nadal jeżdżą 150-200 po mieście i
mają prawka,

fajnych masz kumpli

Co przez to rozumiesz? Mam z nimi nie gadać, bo szybko jeżdżą? ;) W sumie raczej potrafią i nie przekraczają granic rozsądku.

Data: 2011-03-20 21:38:44
Autor: kogutek
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
to <to@abc.xyz> napisał(a):
begin sth

> [...]

Co przez to rozumiesz? Mam z nimi nie gadaÄ&#65533;, bo szybko jeĹźdĹźÄ&#65533;? ;) W sumie raczej potrafiÄ&#65533; i nie przekraczajÄ&#65533; granic rozsÄ&#65533;dku.

Ja bym z nimi nie gadal. Pieroły opowiadają a ty im wierzysz. Normalnie wała z
ciebie robią. Tam robia, już zrobili. Daje się to odczuć po tym co i jak piszesz.

Data: 2011-03-21 00:39:49
Autor: to
[...]

Nie wiem dlaczego miałbym im nie wierzyć.

Data: 2011-03-20 22:08:23
Autor: Grejon
W dniu 2011-03-20 21:07, to pisze:

Co przez to rozumiesz? Mam z nimi nie gadać, bo szybko jeżdżą? ;) W sumie
raczej potrafią i nie przekraczają granic rozsądku.

Tacy, co "raczej" potrafią, to się później rozpieprzają na latarni na pustej drodze...

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-21 00:39:25
Autor: to
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
begin Grejon
Tacy, co "raczej" potrafią, to się później rozpieprzają na latarni na
pustej drodze...

Do tej pory tylko jeden z nich się rozpieprzył (w trasie), ale już go poskładali. ;)

Data: 2011-03-21 09:08:27
Autor: Elias
On 2011-03-20 21:07:22 +0100, to said:

Co przez to rozumiesz? Mam z nimi nie gadać, bo szybko jeżdżą? ;) W sumie
raczej potrafią i nie przekraczają granic rozsądku.

Na pobliskim skrzyżowaniu, taki jeden, co to mu się wydawało, że też potrafi i nie przekracza granic rozsądku, tak trzepnął trzydziestolatka, że głowa poszkodowanego znalazła się kilkadziesiąt metrów dalej.

--
Elias

Data: 2011-03-20 22:50:12
Autor: jerzu
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
On Sun, 20 Mar 2011 20:35:34 +0100, "sth" <ksdbqa@ldwcvwqvc.vk> wrote:

fajnych masz kumpli

Od NfS.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-21 00:36:24
Autor: to
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
begin jerzu
fajnych masz kumpli

Od NfS.

Eh, jerzu, a Ty jak zwykle swoje. ;-)

Data: 2011-03-19 23:35:51
Autor: JK
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
W dniu 2011-03-19 23:20, to pisze:
begin kogutek

ale o co chodzi. Popełnileś dwa wykroczenia dostałeś dwa mandaty.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Czyn_ci%C4%85g%C5%82y

To chyba zbyt skomplikowane jak na kurzy móżdżek.

JK

Data: 2011-03-20 08:59:58
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kogutek pisze:
[...]

Wszystko cacy, tyle, że policja ma "strzec bezpieczeństwa Państwa i jego obywateli". Za to płacimy. A oni po stwierdzeniu naruszenia zasad bezpieczeństwa nie włączyli sygnałów aby zatrzymać kierowcę (powinni włączyć sygnały i go zatrzymać po dojechaniu do dogodnego miejsca.
Policja jednak pozwoliła kierowcy dalej łamać przepisy i naruszać bezpieczeństwo. Mogli jeszcze mierzyć jego prędkość co 100 m i dać 3 a może i 4 mandaty.

Ale może "przestrzegać zasad etyki zawodowej" właśnie realizuje się przez tłuczenie kasy dla budżetu państwa. A to nie budzi szacunku.

Zauważ, że kierowca bije się w pierś. Ja też uważam, ze za wykroczenia wypada płacić. Ale nie pojmuję dlaczego policja zamiast spowolnić kierowcę sygnałami i ukarać go natychmiast, woli cichaczem za nim jechać i czekać aż więcej przepisów naruszy.

Seco

Data: 2011-03-20 12:09:08
Autor: kogutek
[...]

To się nazywa prewencja. Dali mu szansę na jeden mandat. Jak by za miastem
jechał tyle ile tam bylo można albo mniej to nie wykluczone żeby mu odpuścili.
A na pewno zaproponowali by najniższy mandat. Prewencja w wypadku kierowcow to
nie jechanie za kimś do momentu uzbierania 25 punktow tylko dużo punkttow za
drobne wykroczenia. Żeby delikwent doszedł do 20 punktow. Potem już jest z
górki. Jak mądry to nie będzie dalej łapal. a jak glupi to wyłoży sie na
jednym wykroczeniu i zda PJ do urzędu.  --

Data: 2011-03-20 12:17:44
Autor: to
[...]

Znajdź se jakiś słownik i przeczytaj, co to znaczy "prewencja".

Jakie byłoby działanie prewencyjne w sytuacji, w której za miastem jechałby te 90 km/h, miśki by mu odpuściły, a on by nawet nie wiedział, że wcześniej za nimi jechali? --

Data: 2011-03-20 13:28:18
Autor: J.F.
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
On 20 Mar 2011 12:17:44 GMT,  to wrote:
begin kogutek
[...]

Tak jest. Prewencja to jest jakby zatrzymali i choc pouczyli.
Albo wlaczyli koguty i pogrozili palcem przez okno.

A jeszcze lepsza prewencja jest wlepic komus 20 pkt. Wtedy wiekszosc
jezdzi przez rok grzecznie i przepisowo :-)

J.

Data: 2011-03-21 10:04:28
Autor: Arek
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
W dniu 2011-03-20 13:28, J.F. pisze:
[...]
A jeszcze lepsza prewencja jest wlepic komus 20 pkt. Wtedy wiekszosc
jezdzi przez rok grzecznie i przepisowo :-)

Albo za kilka stówek kupi CB, jakiś antyradar i nauczy się jeździć jeszcze szybciej i nie płacić.

A.

Data: 2011-03-21 12:02:14
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "Arek" <abc@abc.pl> napisał w wiadomości news:im74at$7q7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wiesz dokładnie, że takie twierdzenie to mit.
Trzeba mieć szczęście, aby jeździć szybko
nie otrzymywać mandatów.,  tylko  dzięki CB.

Artur(m)

Data: 2011-03-20 13:51:30
Autor: Sylwester Łazar
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
Ta sytuacja jest podobna do tej, która czasem mi się zdarza na allegro.
1) Kupuję towar pierwszy.
Koszt wysyłki 10 zł
2) Allegro mi się pyta, czy może jeszcze coś dokupię u tego gościa.
Mówię o.k. i dokupuję towar drugi.
Koszt wysyłki 15 zł (bo np. cięższy)
3) Płacę z Allegro.
Koszt wysyłki jest zsumowany 25 zł.
4) Piszę do sprzedawcy, ile mam zapłacić za ten monitor i pendriva?
A on oczywiście 25 zł bo tak.
Wycofać się nie można, informacji na allegro nie ma, że cena za wysyłkę
będzie się sumować.

Pytanie do kolegi:
Jakim epitetem nazwiesz sprzedawcę?
S.

Data: 2011-03-20 13:58:22
Autor: elmer radi radisson
On 2011-03-20 13:09, kogutek wrote:

To się nazywa prewencja. Dali mu szansę na jeden mandat.

"Prewencja" powiadasz? A jak nazwalbys sytuacje w ktorej po
zarejestrowaniu przejazdu 70 przez zabudowany ow kierowca rozpedzilby
sie do kolejnej niedozwolonej predkosci i na oczach funkcjonariuszy
nastapilby wypadek "ze wzgledu na niedostosowanie predkosci do warunkow
jazdy", o ktorym to zabojczym czynniku i grzechu kierowcow policja z
luboscia mowi w pierwszej kolejnosci. Pewnie kara za grzechy?

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-03-20 22:51:08
Autor: jerzu
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
On Sun, 20 Mar 2011 12:09:08 +0000 (UTC), "kogutek"
<sok_marchwiowy@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

To się nazywa prewencja.

Nie, to nie jest prewencja.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-03-21 08:49:24
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
kogutek pisze:
[...]

W ramach prewencji pozwolili mu dalej jechać z nadmierną prędkością.

Interesujące...

Seco

mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?