mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?

Data: 2011-03-20 07:57:13
Autor: newsartmediaWYTNIJTO
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
Witam serdecznie.

Jechalem 115km/h , pomyslalem: ok, zdarza sie, przyjme mandat i po sprawie.
w terenie zabudowanym, gdzie poruszalem sie z predkoscia ca 70km/h.
Nie mówię, że nigdy nie przekroczyłem prędkości, ale zirytowało mnie twoje
postępowanie niesamowicie.

Co o tym myslicie? Nie mowie ze nie zasluzylem na mandat, ale drażni mnie
postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair...
Myślę, że to, że jeździsz jak idiota to po pierwsze nie fair, a po drugie kiedy
czytam Twoje żale, ogarnia mnie pusty śmiech.
Brawo Policjanci! Pokażcie cwaniakom, że nie opłaca się stwarzać zagrożenia.
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/

Data: 2011-03-20 09:51:12
Autor: Cavallino
Użytkownik <newsartmediaWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:178f.000002de.4d85a549newsgate.onet.pl...
[...]

To wypad z tymi wynurzeniami na jakieś forum dla melepetów.
KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

Data: 2011-03-20 17:53:16
Autor: Jack22
W dniu 2011-03-20 09:51, Cavallino pisze:
[...]

kuźwa, ja poniżej 70 nie schodzę na osiedlowych, a na mieście staram się trzymać >90

Data: 2011-03-20 20:08:36
Autor: to
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
begin Jack22
kuźwa, ja poniżej 70 nie schodzę na osiedlowych

Jakie masz tłumiki inercyjne?

Data: 2011-03-20 21:42:18
Autor: kogutek
Jack22 <jack22a@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]
> KAPELUSZ PLONK WARNING !!!

kuźwa, ja poniżej 70 nie schodzę na osiedlowych, a na mieście staram się trzymać >90
Cienki Bolek jesteś. Ja 90 i 110. Da ktos więcej?

Data: 2011-03-20 11:55:31
Autor: kogutek
newsartmediaWYTNIJTO@op.pl napisał(a):
> [...]

czytam Twoje żale, ogarnia mnie pusty śmiech.
Brawo Policjanci! Pokażcie cwaniakom, że nie opłaca się stwarzać zagrożenia.

Masz 115% racji. To drobny cwaniaczek. Wiedzial ile może maksymalnie pojechać
i z premedytacją jechał szybciej. Jak bym był policjantem z drogówki to za
każde tlumaczenie że nie zauważylem ile jechałem kierował bym na badania. Po
to zakladają w każdym aucie duży szybkościomierz żeby wiedzieć ile się jedzie.
Jak ktos nie widzi tego co ma przed ślipiami to i tego co za szybą nie
zobaczy. A jeśli wie że jedzie więcej niż jest to dopuszczalne w konkretnym
miejscu to robi to celowo i nie ma zmiłuj się. To były dwa oddzielne
wykroczenia. Należaly się dwa mandaty. Gdyby się nie nalezaly to rownież w
sytuacji kiedy ktoś jedzie z Zakopanego do Gdańska i na każdym fotoradarze
zrobią mu fotkę. To nie dostanie mandatu z nawyższym przekroczniem tylko
wszystkie gdzie bylo przekroczenie. Obligatoryjnie  w takich sytuacjach dawał
bym jeśli bym mógł podwojną ilość punktów i niskie mandaty. Taki myk powinien
być albo normalna ilość punktow i wysoki mandat albo niski mandat lub nawet
pouczenie i punkty x 2. Taki eksperyment powinni zrobić. Jeszcze by do ustawy
dopisać ze jak zaplaci 20 x zwykla stawka to nie ma punktów.  --

mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?