mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?

Data: 2011-03-20 11:29:05
Autor: J.F.
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?
On Sat, 19 Mar 2011 22:52:33 +0100,  karkow wrote:
Troche sie zdziwilem bo tym tokiem myślenia mogli za mna jechac jeszcze i 100 kilometrow i limit punktow by sie wyczerpal.... Policjant powiedzial, ze mogliby tak zrobic. Zirytowało mnie to niesamowicie.

A moze powinienes byc im wdzieczny ze tego nie zrobili :-)

Na moje pytanie dlaczego nie zatrzymali mnie w terenie zabudowanym

A jak bysmy pana tam zatrzymali to za wioska bys pan jechal wolniej ?
:-)

A jakbysmy tam zatrzymali a potem przyjechali tu i poczekali za
krzakiem z szuszarka to tez mialbys pan pretensje ? :-)

J.

mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?