mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?

Data: 2011-03-21 23:36:12
Autor: nom
mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?

Użytkownik "karkow" <kar.kow@op.pl> napisał w wiadomości news:im38j9$rla$1news.onet.pl...
Co o tym myslicie? Nie mowie ze nie zasluzylem na mandat, ale drażni mnie postepowanie policji - pierwsze, że jest to nie fair, a z drugiej strony jak ogladam kampanie wizerunkowe policji i widze jak ich dzialanie wyglada w praktyce to ogarnia mnie smiech...

Mnie jak kiedyś złapał policjant za przekroczenie prędkości (oczywiście dostałem mandat) to powiedział, żebym jechał wolniej albo nie dał się złapać, co do dzisiaj stosuje skutecznie. :-)

mandat z wideorejestratora x2 - czy tak mozna?