mandat za jazde po chodniku...

Data: 2009-03-12 19:40:36
Autor: Icek
mandat za jazde po chodniku...
  To schemat miejsca:

http://www.ral.pgrnet.pl/skz.JPG

jezeli jechal jak po kresce to powinni mu dowalic za jazde po pijanemu

;)

Icek

Data: 2009-03-12 20:35:14
Autor: TomN
mandat za jazde po chodniku...
Icek w <news:gpbkn9$rkv$1node2.news.atman.pl>:

  To schemat miejsca:

http://www.ral.pgrnet.pl/skz.JPG

jezeli jechal jak po kresce to powinni mu dowalic za jazde po pijanemu

Jeżeli drogowcy tak pasy wymalowali jak widać na rysunku, to też ktoś
ich powinien sprawdzić... ;-)

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-03-14 02:01:14
Autor: Agall
mandat za jazde po chodniku...
Ciekawe.To~, że zastano tam pojazd,jeszcze nie przesądza że wjechał tam jego właściciel. Może wjechał znajomy Wietnamczyk...? Oni są tacy podobni,że nie już nie wiem czy go rozpoznam . Nazywał się Huo van Jang. No nie wiem...
ps. nic nie mam przeciwko Wietnamczykom,ale sprawcę wykroczenia należy ustalić!

Data: 2009-03-14 04:54:59
Autor: Maluch
mandat za jazde po chodniku...

Użytkownik "Agall" <agall@mail.ru> napisał w wiadomości news:gpf05h$fie$1mx1.internetia.pl...
[...]

Dobrze prawisz, o to chodzi. Nie złapano go jak jechał, a on sam może też nie wiedział jak pojazd tam znalazł się, bo mógł być np. po kilku flaszkach rozpitych na twarz ;)
--
Maluch

mandat za jazde po chodniku...