mandat ze StraĹźy Miejskiej

Data: 2011-12-29 10:28:48
Autor: Bydlę
mandat ze StraĹźy Miejskiej
On 2011-12-28 23:27:51 +0000, "Bear" <bear_bear@wp.pl> said:

witam,

mam pytanie. 1 września 2011 r. zrobiono mi zjęcie z radaru w jakiejś
miejscowości w drodze nad morze. Wczoraj dostałem ze Straży Miejskiej z tej
miejscowości wezwanie + oświadczenie do wypełnienia (przekroczenie prędkości
o 14 km/h, 100 zł + 2 punkty karne). Czy mam szansę na wygraną w tej
sprawie

Oczywiście - wystarczy, że wykażesz, iż nie 1 września, nie tam, nie w prawidłowy sposób, nie ciebie i nie o tyle, ile podali.

Ale skoro sam twierdzisz, że to było tam, że to byłeś ty i to było właśnie tyle, to mogą ci nie uwierzyć w odwołanie...

--
Bydlę

mandat ze StraĹźy Miejskiej