mandaty siem nigdy nie przedawia

Data: 2010-07-08 13:02:34
Autor: Negro
mandaty siem nigdy nie przedawia
Data: 2010-07-08 14:03:35
Autor: Jacek_P
mandaty siem nigdy nie przedawia
Negro napisal:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8113794,Przypomnieli_sobie_o_mandatach_sprzed_lat__Trzeba.html

Nie jest mandatem. Nie jest podatkiem. To CZYM jest?
Po jakim czasie przedawniają się należności GMINNE,
czyli roszczenia administracyjno-prawne? W ogóle się
przedawniają? Kiedykolwiek? To przecież tworzyłoby
kompletną asymetrię prawną.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-07-09 23:11:46
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 8 Jul 2010, Jacek_P wrote:

Negro napisal:
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8113794,Przypomnieli_sobie_o_mandatach_sprzed_lat__Trzeba.html

Nie jest mandatem. Nie jest podatkiem. To CZYM jest?

  IMVHO "opłatą" jak nazwa wskazuje, czyli należnością cywilnioprawną.

Po jakim czasie przedawniają się należności GMINNE,
czyli roszczenia administracyjno-prawne?

  Hm... skąd pewność, że to należność administracyjna?
  Z tego, że jej wysokość jest uchwalona przez gminę nic takiego
IMO nie wynika - przyjęcie Twojej tezy skutkowałoby wnioskiem
że czynsz za mieszkanie komunalne też jest należnością administracyjną.

W ogóle się
przedawniają? Kiedykolwiek? To przecież tworzyłoby
kompletną asymetrię prawną.

  W stosunku do czego? :D
  Dajmy na to - podatki przewidują szczególny "myk z przedawnieniem"
przy podatku od darowizn. Termin przedawnienia liczy się od momentu
kiedy podatnik powołał się przed urzędem na fakt darowizny (a nie
od momentu darowizny).

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-07-10 01:01:31
Autor: pluton
mandaty siem nigdy nie przedawia
http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,95190,8113794,Przypomnieli_sobie_o_mandatach_sprzed_lat__Trzeba.html

Bo to jest zbrodnia przeciwko luckosci (sic!) zeby poddany nie zaplacil
PANSTWU podatku.

Nullification

Data: 2010-07-10 06:53:51
Autor: spp
W dniu 2010-07-10 01:01, pluton pisze:

Bo to jest zbrodnia przeciwko luckosci (sic!) zeby poddany nie zaplacil
PANSTWU podatku.

Ale to akurat nie ma nic wspĂłlnego z podatkiem.

--
spp

Data: 2010-07-10 08:47:04
Autor: pluton
mandaty siem nigdy nie przedawia

> Bo to jest zbrodnia przeciwko luckosci (sic!) zeby poddany nie zaplacil
> PANSTWU podatku.

Ale to akurat nie ma nic wspólnego z podatkiem.

A czym sa kary i mandaty jak nie podatkiem, a komornicy i policja
jak nie sciągaczami tych podatów ?

Nullification

Data: 2010-07-10 09:47:14
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-10 08:47, Użytkownik pluton napisał:
[...]

Policja drogowa to tacy współcześni bandyci ściągający haracz z
podróżnych. Tyle że tamci robili to na własną rękę a ci są
przedstawicielami rządzących nami najeźdźców.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-10 17:14:45
Autor: pluton
> [...]

podróżnych. Tyle że tamci robili to na własną rękę a ci są
przedstawicielami rządzących nami najeźdźców.

Bandyci ? to sa popychadla bandytow, a nie bandyci. Zwyczajne
pieski na smyczy naszczute na ludzi.
I nie sa oni tez zadnymi przedstawicielami. Czy pies przynaszacy
w pysku ustrzelona kaczke jest przedstawicielem mysliwego ?

Nullification

Data: 2010-07-10 17:33:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-07-10 17:14, Użytkownik pluton napisał:

[...]

Są przedstawicielami. Najlepszym dowód będzie różnica w wyroku
za naplucie takiemu w twarz lub strzelenie pięścią w uśmiech
a zwykłemu człowiekowi.

Pozdrawiam

Data: 2010-07-10 17:55:15
Autor: pluton
> [...]

Są przedstawicielami. Najlepszym dowód będzie różnica w wyroku
za naplucie takiemu w twarz lub strzelenie pięścią w uśmiech

No wiesz, jakbym byl mysliwym, i ktos by kopnal mojego psa,
ktory mi przynosi kaczki w pysku, to tez bym temu komus wsadzil w dupe
pare gram soli albo srutu.

Nullification

mandaty siem nigdy nie przedawia