manetka Shimano 3-speed

Data: 2016-10-26 00:36:45
Autor: Titus Atomicus
manetka Shimano 3-speed
Witam,
Ja znowu o tym samym - juz od roku mam rozkompletowana przerzutke Shimano 333,
A konkretnie wypadla kulka z manetki i musze wymienic linke.
Jakiej srednicy jest kulka i skad wziac taka linke?
Koncowka linki od strony manetki wyglada jak hamulcowa tylko ma nieco mniejsze wymiary (srednice).
Czy ktos uzywa tego Shimano 333? --
TA

Data: 2016-10-26 01:08:54
Autor: Titus Atomicus
manetka Shimano 3-speed
In article <Titus_Atomicus-9C373F.00364526102016@node1.news.atman.pl>,

[...]
Znalazlem jakis watek o Shimano 333 i tam sie ToMasz i Jacek G. wypowiadaja, m.in.
Moze wy cos pamietacie? Jak sobie dawaliscie rade przy wymianie linki?

I jeszcze fotki:
https://goo.gl/photos/fajvstsXt5c5fH6V7
Koncowka linki ktora jest na zdjeciu jest zwykla linka przerzutkowa i taka nie pasuje.
--
TA

Data: 2016-10-26 08:45:39
Autor: cytawa
manetka Shimano 3-speed

[...]

Zwykla linka przerzutkowa bedzie dobra, tylko trzeba ja nieco zeszlifowac. I to naprawde nieduzo.

Jan Cytawa

Data: 2017-05-03 18:56:01
Autor: Titus Atomicus
manetka Shimano 3-speed
Witam,

Znowu sie przypomiam.

In article <Titus_Atomicus-81A4AA.01085326102016@node2.news.atman.pl>,

> [...]

https://goo.gl/photos/fajvstsXt5c5fH6V7
Koncowka linki ktora jest na zdjeciu jest zwykla linka przerzutkowa i taka nie pasuje.

Linke udalo mi sie zakupic. Gotowa.

Ale pozostaje kwestia kulki.
Jakiej srednicy jest ta kulka w manetce???
Czy ktos moze ma taka manetke i moglby zmierzyc?
Uwaga, kulka jest bardzo zywotna i moze uciec.

--
TA

Data: 2016-10-26 14:06:18
Autor: Akarm