manetki SRAM X.0 a 9

Data: 2009-04-06 08:26:46
Autor: Jan Srzednicki
manetki SRAM X.0 a 9
On 2009-04-05, Marek MANO <mareka7@gazeta.pl> wrote:
Cześć,
Czym się różnią (użytkowo) X.0 od 9? Chodzi mi o triggery. Cena X.0
jest x2,5 w stosunku do 9 a jak z działaniem po paru tys km? Precyzja
i pewność? Czy jest duża różnica w budowie tym manetek?

O ile mi wiadomo, jedyna różnica "bajerowa" to możliwość regulacji
wychylenia dźwigienki "w górę" w X.0, której w X.9 nie ma. Do tego
oczywiście waga, ale pytanie, czy dla 20g i tego wynalazku warto tyle
przepłacać..

Z drugiej strony. z X.0 nie jeździłem, miałem tylko X.9, więc może
ergonomia też jest lepsza.

manetki SRAM X.0 a 9