mango

Data: 2010-01-07 00:36:12
Autor: Aabacus
mango
Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym gadżetem?

Data: 2010-01-07 10:48:44
Autor: Jan Kowalski
mango

Użytkownik "Aabacus" <aabacus@tlen.pl> napisał w wiadomości news:c78ea56d-967c-4f33-91c3-96a1b72ea1ee22g2000yqr.googlegroups.com...
Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym gadżetem?
Tak.

Potem można to kupić w normalnych sklepach za pół ceny. A może i za ćwierć.
Przykładowo WonderMaxx, który u nich był za 400PLN po roku był w Tesco za 100 PLN.

Data: 2010-01-07 14:26:47
Autor: Krzysztof
mango

Watpie zeby sie zglosili klienci nabici w butelke.Raczej bedzie panowac wielkie milczenie jakdbyby nigdy nikt nic nie kupil

Data: 2010-01-07 15:11:49
Autor: Marek Dyjor
mango
Aabacus wrote:
Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym
gadżetem?

a co to jest to mango?   ;-)

Data: 2010-01-07 17:43:44
Autor: Artur Lew
mango
W dniu 2010-01-07 15:11, Marek Dyjor pisze:
a co to jest to mango?   ;-)
Taki owoc, np http://importfood.com/media/mango1l.jpg
;)

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

Data: 2010-01-07 22:15:25
Autor: basti78
mango

Użytkownik "Artur Lew" <no_spamik_artee@poczta.onet.pl> napisał
a co to jest to mango?   ;-)
Taki owoc, np http://importfood.com/media/mango1l.jpg
;)

faceci...........

kobieta by powiedziała - KOLOR ;))))))))))))))

--

Sebastian

Data: 2010-01-07 22:55:38
Autor: AW
mango
W dniu 2010-01-07 22:15, basti78 pisze:

[...]

??? To istnieje kolor MANGO?

AW

Data: 2010-01-07 23:09:43
Autor: JBP
mango

Użytkownik "AW" <spam_away@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hi5l8m$fe7$1news.onet.pl...
W dniu 2010-01-07 22:15, basti78 pisze:
faceci...........

kobieta by powiedziała - KOLOR ;))))))))))))))

??? To istnieje kolor MANGO?

Skoro istnieje morelowy, brzoskwiniowy, pomarańczowy, cytrynowy, kiwi, zielone jabłuszko, wiśniowy, itd.itd., to może być i kolor mango ;)

JBP

Data: 2010-01-08 21:21:20
Autor: smiechu
mango

Użytkownik "JBP" <topaz@os.pl> napisał w wiadomości news:hi5keu$3mh$1node1.news.atman.pl...
Skoro istnieje morelowy, brzoskwiniowy, pomarańczowy, cytrynowy, kiwi, zielone jabłuszko, wiśniowy, itd.itd., to może być i kolor mango ;)
A bolerko?
Jaki to kolor?
pozdr
smiechu

Data: 2010-01-11 12:46:03
Autor: Jacek Osiecki
mango
Dnia Thu, 7 Jan 2010 23:09:43 +0100, JBP napisał(a):
[...]

Tak samo istnieje też biegun wschodni i zachodni ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2010-01-07 17:53:33
Autor: kogutek
mango
Aabacus wrote:
> Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym
> gadżetem?

a co to jest to mango?   ;-)
Taki program w telewizji publicznej. Za pomocą niego telewizja publiczna
realizuje swoją misję. --

Data: 2010-01-08 02:34:05
Autor: G.
mango

Użytkownik "kogutek" <kogutek4@vp.pl> napisał w wiadomości news:2fb9.0000004d.4b46118dnewsgate.onet.pl...
Aabacus wrote:
> Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym
> gadżetem?

Nie, ale udało mi się kupić kombiwar taki jak w reklamie w normalnym sklepie nie za 599 zł tylko 229 zł, już długi czas myślałem o takim urządzeniu. Tylko jakoś nie chciało, nie byłem zdecydowany kiedy go kupić. Tak, że czasami warto pooglądać, a potem iść do sklepu normalnego z normalnymi cenami i kupić. Ale swoją drogą, to cena ta z Mango musi być taka, wszak za reklamy w TV się płaci. ;)

Data: 2010-01-08 09:22:40
Autor: Kasia
mango
> Czy udalo wam się kupić w Mango coś co nie jest niepotrzebnym
> gadżetem?

Tak. :) Ale to było kilka lat temu.

Kasia

Data: 2010-01-09 22:52:52
Autor: JerzyN
mango

Aabacus wrote:
> [...]

Nie, ale udało mi się kupić kombiwar taki jak w reklamie w normalnym sklepie nie za 599 zł tylko 229 zł, już długi czas myślałem o takim urządzeniu. Tylko jakoś nie chciało, nie byłem zdecydowany kiedy go kupić. Tak, że czasami warto pooglądać, a potem iść do sklepu normalnego z normalnymi cenami i kupić. Ale swoją drogą, to cena ta z Mango musi być taka, wszak za reklamy w TV się płaci. ;)

Z tego co wiem, właścicielem Mango jest TVN, i dopiero co jeden z jego pazernych "kreatorów naszej rzeczywistości" był się przejechał na tamten świat.
;-)
--
pozdr. Jerzy

mango