manipulacja TVP Info

Data: 2011-11-11 18:47:07
Autor: boukun
manipulacja TVP Info
Za pl.regionalne.warszawa.pl

Od dłuższego czasu TVP Info w swojej rzekomej transmisji z Marszu
Niepodległości pokazuje grupkę kilkudziesięciu zamaskowanych młodzieńców na
pl. Konstytucji bijących się z policja wmawiając widzom, że tak własnie
wygląda ten marsz, że są to członkowie Marszu Niepodległości i że ta
patriotyczna demonstracja przerodziła się w zadymę.
Tymczasem organizator Marszu w rozmowie telefonicznej z prowadzacą program
poinformował, że nic mu o tych zamieszkach nie wiadomo, że ludzie na pl.
Konstytucji  rozrabiający nie są członkami Marszu, bo ten ( tj. kilkanaście
tysięcy maszerujących uczestników) znajduje się aktualnie zupełnie gdzie
indziej i maszeruje spokojnie , zresztą pod obserwacją (także spokojną)
oddziałów policji.
Dodam, że tę informację potwierdził mi zresztą uczestnik tej manifestacji,
który telefonicznie stwierdził, ze panuje spokój i zadnych zamieszek nie ma.
W studio po tej rozmowie zapanowała konsternacja, tym bardziej że reporterka
z miejsca zdarzeń potwierdziła, że bije się kilkadziesiąt osób, a gdzie się
podziała reszta to ona "nie wie".
Ale tę krytyczną sytuację szybko w studio opanowano, dalej wciąż i jedynie
pokazuje się pl. Konstytucji i te zamieszki, dalej wmawia się widzom, że to
jest "Marsz Niepodległości" i dalej NIE pokazuje się faktycznego przebiegu
tej demonstracji!

Data: 2011-11-11 18:50:20
Autor: boukun
manipulacja TVP Info

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j9jn6m$tt1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Komentarz:

Ok. 15:00 wparowaly od Pieknej i Koszykowej dwie grupy po kilkaset osob
(chyba kiboli) w bialych kominiarkach i zaczal sie "dym" petardy i takie
tm inne "gadzety".

W tym czasie, maszerujacy z kosciola sw. Barbary uczestnicy Marszu
Niepodleglosci nawet nie dotarli do pl. Konstytucji.
Dziwia mnie komunikaty w tv, bo obarczaja wina uczestnikow Marszu
Niepodleglosci ktorych nie bylo na placu.

--
jedrus

Data: 2011-11-11 10:34:39
Autor: J-23
manipulacja TVP Info
On 11 Lis, 18:50, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał w wiadomościnews:j9jn6m$tt1$1mx1.internetia.pl...

> [...]

Dziwia mnie komunikaty w tv, bo obarczaja wina uczestnikow Marszu
Niepodleglosci ktorych nie bylo na placu.

zwroc uwage na grupe uciekajacych "grzecznych" demonstrantow, z
ogolonymi glowami na lyso.
http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&feature=player_embedded#!

Data: 2011-11-11 20:05:18
Autor: boukun
manipulacja TVP Info

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a08591d3-4525-4dda-83ea-24a3d5d91825y7g2000vbe.googlegroups.com...
> [...]

--
jedrus

zwroc uwage na grupe uciekajacych "grzecznych" demonstrantow, z

Przecież to policja leje bezbronnych ludzi i jakiś tajniak kopie i katuje skulonego człowieka. Tak samo potraktowali tego spacerującego, co mu oko rozwalili...

boukun

Data: 2011-11-12 05:49:06
Autor: stevep
manipulacja TVP Info
Dnia 11-11-2011 o 20:05:18 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Przecież to policja leje bezbronnych ludzi i jakiś tajniak kopie i  katuje skulonego człowieka. Tak samo potraktowali tego spacerującego, co  mu oko rozwalili...

A widziałeś te kobiety z dziećmi wiejące przed zamaskowanymi bandytami,  nna sprawa, że o rozum jeśli znalazły się w takim miejscu trudno je  posądzać.

--
stevep

Data: 2011-11-12 20:02:56
Autor: boukun
manipulacja TVP Info

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v4tgz4r850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
> [...]

A widziałeś te kobiety z dziećmi wiejące przed zamaskowanymi bandytami,
nna sprawa, że o rozum jeśli znalazły się w takim miejscu trudno je

Prawdziwych bandytów nie pociągną do odpowioedzialności, bo jakże, sami siebie?

Tu masz, jak bandyci ganiają i biją spokojnych ludzi
http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU&feature=player_embedded#!,

A tu, jak spokojni ludzie, starcy, młodzi kobiety i dzieci maszerują z flagami biało-czerwonymi i takimi samymi szalikami do pomnika największego Polaka Romana Dmowskiego
http://lazacylazarz.nowyekran.pl/post/37161,transmisja-na-zywo-z-marszu-niepodleglosci

Data: 2011-11-11 10:36:16
Autor: J-23
manipulacja TVP Info
> [...]

Dziwia mnie komunikaty w tv, bo obarczaja wina uczestnikow Marszu
Niepodleglosci ktorych nie bylo na placu.

sami patrioci, wlasnie wyszli ze stadionu
http://www.youtube.com/watch?v=TowVsCB1d1U&NR=1

Data: 2011-11-11 19:40:56
Autor: boukun
manipulacja TVP Info

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:24e77314-28e9-43a6-841f-de0135ac8878h5g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

--
jedrus

sami patrioci, wlasnie wyszli ze stadionu

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Co ty tu za filmiki z zeszłego roku wklejasz?

boukun

Data: 2011-11-11 10:50:18
Autor: J-23
manipulacja TVP Info
On 11 Lis, 19:40, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:24e77314-28e9-43a6-841f-de0135ac8878h5g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Co ty tu za filmiki z zeszłego roku wklejasz?

co za roznica ta sama holota tam biega i sie leje, porzadny czlowiek
nie wdaje sie w takie gowniane hucpy

Data: 2011-11-11 20:02:04
Autor: boukun
manipulacja TVP Info

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
Jest różnica, nie wiadomo kto się tam dzisiaj lał. Za moich czasów, to Sbecja sie mieszała w tłum i prowokowała zadymy, coś na dzisiejszy wzór...

boukun

Data: 2011-11-11 14:07:50
Autor: J-23
manipulacja TVP Info
On 11 Lis, 20:02, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
> [...]

Jest różnica, nie wiadomo kto się tam dzisiaj lał. Za moich czasów, to Sbecja
sie mieszała w tłum i prowokowała zadymy, coś na dzisiejszy wzór...

bokun zdecyduj sie, bo w koncu nie wiem czy twoje poglady sa typowe
dla czlowieka lewicy, czy jestes kato-prawiczkiem? bo sie pogubilem.
chyba ze ty jak wieje wiatr byle zadyma byla, w nadziei ze cie ten
ferment wyniesie na salony, w latwy sposob bez nadstawiania du...

Data: 2011-11-11 23:29:35
Autor: boukun
manipulacja TVP Info

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:93fac9b7-aa9a-4fc2-8ca2-ce7142d2ed43l24g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

chyba ze ty jak wieje wiatr byle zadyma byla, w nadziei ze cie ten
ferment wyniesie na salony, w latwy sposob bez nadstawiania du...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Śmieszą mnie takie teksty typu, lewica, prawica. Ja jestem narodowym socjalistą z poglądów, czyli narodowiec socjalista. Mam myśli najnowocześniejszego Polaka, takiego niezwiązanego z kościołem. To najnowocześniejsza forma patriotyzmu, jaka może tylko być...

Jak się widzi takie bojówki anarchistyczne, ale takie naprawdę niezależne i takie prawicowe, narodowe, to w sumie mają całkiem podobne poglądy. Tak więc nie wiadomo, gdie się kończy u niektórych lewica a gdzie zaczyna prawica i na odwrót...

boukun

Data: 2011-11-12 06:10:56
Autor: J-23
manipulacja TVP Info
On 11 Lis, 23:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:93fac9b7-aa9a-4fc2-8ca2-ce7142d2ed43l24g2000yqm.googlegroups.com...
> [...]

wiadomo, gdie się kończy u niektórych lewica a gdzie zaczyna prawica i na

tia! zobacz jaki jestes "nowoczesny"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Narodowosocjalistyczna_Niemiecka_Partia_Robotnik%C3%B3w#Walka_o_w.C5.82adz.C4.99_w_ramach_systemu_parlamentarnego_.281925..E2.80.931933.29._Przej.C4.99cie_w.C5.82adzy_przez_NSDAP_.28.22Macht.C3.BCbernahme.22.29

Data: 2011-11-12 05:45:31
Autor: stevep
manipulacja TVP Info
Dnia 11-11-2011 o 18:50:20 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Jasne, te niewinne baranki nie tylko nie wiedziały o bandytach w swoich  szeregach, ale nawet nie wiedziały, że jeszcze żyją, obłuda i chamstwo.

--
stevep

Data: 2011-11-12 13:48:01
Autor: Grzegorz Z.
manipulacja TVP Info
boukun napisał:

Za pl.regionalne.warszawa.pl

Od dłuższego czasu TVP Info w swojej rzekomej transmisji z Marszu
Niepodległości pokazuje grupkę kilkudziesięciu zamaskowanych młodzieńców

To pewnie ci sami, co występowali w katarskim studiu podczas inscenizacji
obalania Kadafiego.

--
"If religion were true, its followers would not try to bludgeon their young
into an artificial conformity; but would merely insist on their unbending

manipulacja TVP Info