manipulator Biedron

Data: 2010-12-02 10:03:17
Autor: Chiron
manipulator Biedron
Czat z Biedroniem- 30 listopada. Zalogowałem się. Uwagę moją zwróciła dosyć mała liczba czatujących, i...bardzo mało pytań, nawet jak na taką ilość na ludzi czacie. Napisałem 2 pytania- poszły do moderatora, i...tyle je widzieli. Nie- oczywiście żadne nie zawierało ani obelg, ani naśmiewania się- tylko pytania przeciwnika homopropagandy, chcącego podyskutować. Zaczęły się pojawiać pytania wyłącznie typu: "czy w Polsce jest o wiele większa dyskryminacja gejów niż w innych krajach Europy?" albo "Co zrobić, żeby homorodzice mieli równa prawa w Polsce?". Zadawałem więc kolejne pytania- w tym "co to są homorodzice?". Równie dobrze mógłbym pisać na Berdyczów. Żadne z pytań się nie ukazało. Może nie było by o czym pisać, gdyby nie taka sytuacja:
pojawiło się jedno bardzo chamskie pytanie od uczestnika czatu- i reakcja moderatora usuwającego go z czatu. Wszystkie pytania przechodziły przez moderatora- więc i to chamskie też. To_się_ukazało- moje i zapewne jeszcze wiele innych, wyważonych- nie. Poza tym ukazywały się tylko pytania zwolenników pana Biedronia.
Dla mnie sytuacja jest oczywista: chodzi o stworzenie wrażenia, jakoby w Polsce jakiś margines chamsko gębował przeciw homoseksualistom, a reszta zasadniczo zgadza się z Biedroniem.
I jeśli czyta to jakiś homoseksualista- może wpłyńcie na pana Biedronia, bo w skutek takiego postępowania zamiast dotychczasowego wzruszenia ramionami i pytania "a co mnie to obchodzi?" na widok homoseksualisty, zaczną się prawdziwe pogromy homoseksualistów- a zamiast litości dla pobitych przez "łysoli" i potępienia dla chuliganów większość ludzi zacznie podjudzać bandytów i złorzeczyć homoseksualistom. To przecież już się zaczyna dziać.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-02 09:32:59
Autor: White Power
manipulator Biedron
Mam nadzieje ze dopierdolą tej parówie dobry wyrok za udział w nielegalnym zgromadzeniu, blokowanie legalnej manifestacji i napaść na policjanta.

Data: 2010-12-02 12:11:01
Autor: Neko
manipulator Biedron
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

Mam nadzieje ze dopierdolą tej parówie dobry wyrok za udział w nielegalnym
zgromadzeniu, blokowanie legalnej manifestacji i napaść na policjanta.

Kolejny katol?

Data: 2010-12-02 11:30:34
Autor: White Power
manipulator Biedron
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Mam nadzieje ze dopierdolą tej parówie dobry wyrok za udział w nielegalnym
> zgromadzeniu, blokowanie legalnej manifestacji i napaść na policjanta.

A co ma wyznanie do tego? złamał prawo to musi ponieść kare bez względu na to czy jest prezydentem polskich pedałów czy kim kolwiek innym.

Data: 2010-12-02 12:31:52
Autor: Neko
manipulator Biedron
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

A co ma wyznanie do tego? złamał prawo to musi ponieść kare bez względu na to
czy jest prezydentem polskich pedałów czy kim kolwiek innym.

Czy zlamal prawo to stwierdzi sąd a nie ty. :)

Data: 2010-12-02 17:52:32
Autor: Chiron
manipulator Biedron
Użytkownik "Neko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id804c$u8e$1@news.onet.pl...

[...]

A nie wystarczy Tusk? Bratko sam skazał, wcześniej wydał wyrok w sprawie ekstradycji Zakajeva- po cholerę w Polsce sądy?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-02 18:31:10
Autor: White Power
manipulator Biedron

Czy zlamal prawo to stwierdzi sąd a nie ty. :)

Tu nie ma co dyskutować, sama jego obecność w tłumie z którego go wyprowadzono jest niezbitym dowodem że brał udział w blokowaniu legalnej manifestacji i nielegalnym zgromadzeniu, a na to są paragrafy.

Data: 2010-12-03 10:34:00
Autor: Grzegorz Z.
White Power napisał:

[...]

Dziwne że jak łysole we Wrocławiu urządzali taką manifę i dostali
wpierdziel od Policji to nie szczekałeś w tym tonie.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-03 17:56:11
Autor: White Power
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Dziwne że jak łysole we Wrocławiu urządzali taką manifę i dostali
wpierdziel od Policji to nie szczekałeś w tym tonie.

Jeżeli mówisz o kwietniu 2008 roku to mnie też zatrzymali, i prowadzili jak biedronia, każdego innego praktycznie też i nikt nie słyszał błagań i robienia z siebie ofiary. A do tego nie poniosłem (ani nikt inny) żadnych konsekwencji.

Data: 2010-12-02 10:13:17
Autor: Panslavista
manipulator Biedron
"Chiron" <chiron@onet.eu> wrote in message news:id7ncm$hhj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Po co ostrzegasz?  Niech się stanie - powietrze będzie czystsze.
Zaniknie smród mielonego GWna.

Data: 2010-12-02 10:25:04
Autor: Ronald Kuczek
manipulator Biedron
On 12/02/2010 10:03 AM, Chiron wrote:
[...]

Na razie to ma miejsce coraz bardziej chamska i nachalna homopropaganda.
Na siłę tłoczy się, że pedalstwo jest czymś "normalnym" a nazywanie dewiacji po imieniu spotyka się z zarzutem w najlepszym wypadku "homofobii" w gorszym "faszyzmu".

RK

Data: 2010-12-02 12:09:11
Autor: Neko
manipulator Biedron
Użytkownik "Ronald Kuczek" <kuczek@kuczek.pl> napisał

[...]

Dewiacja to sa twoje poglady na w/w temat.

Data: 2010-12-02 12:13:56
Autor: Dobrodziej
manipulator Biedron

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:id7upj$pdi$1news.onet.pl...
[...]

Każdy może mieć takie poglady jakie uważa zaa stosowne. Dlaczego odmienne od twoich poglądy nazywasz dewiacjami? Ja też uważam, że homoseksualizm to dewiacja!  Jak nazwiesz moje poglądy na temat dewiacji? ;-)

d.

Data: 2010-12-02 13:11:34
Autor: Ronald Kuczek
manipulator Biedron
On 12/02/2010 12:09 PM, Neko wrote:
Dewiacja to sa twoje poglady na w/w temat.

Pan sobie kupi słownik wyrazów obcych a dopiero później używa we właściwym kontekście słów , których najwyraźniej nie rozumie. Może woli pan określenie parafilia ? Jak zwał tak zwał - określenie homoseksualizmu mianem "innej orientacji" jest eufemizmem. Nazywając homoseksualizm po imieniu należałoby użyć określenia zboczenie, dewiacja lub perwersja. Kiszka stolcowa służy do określonego celu i nie jest nim to, do czego zwykła służyć osobom o - jak pan szanowny zapewne uważa "tej orientacji".

RK

Data: 2010-12-02 10:32:06
Autor: Grzegorz Z.
manipulator Terlikowski
Wejdź na Frondę i pod jakimś artykułem napisz "jestem niewierzący, nie
zgadzam się z tezami przedstawionymi w artykule".

Grzecznie, taktownie, bez drwin i chamstwa.

Jak będziesz miał szczęście komentarz zniknie najpóźniej za godzinę.

Data: 2010-12-02 11:21:53
Autor: Chiron
manipulator Terlikowski
Użytkownik "Grzegorz Z."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:btjl2rq3gjsf.2h6miqzd2lpe$.dlg@40tude.net...

[...]

To_załóż_swój_wątek_i_napisz_o_tym.
Napisz też do Terlikowskiego. Wszystko, tylko nie spamuj- nie zmieniaj tytułów innych wątków.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-02 16:03:28
Autor: Grzegorz Z.
manipulator Terlikowski
Chiron napisał:

[...]

Popatrz jak łatwo zburzyć twój klarowny obraz świata - "źli tamci, dobrzy
nasi".

Data: 2010-12-02 17:47:13
Autor: Chiron
manipulator Terlikowski
Użytkownik "Grzegorz Z."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:svogjtaq7l72.1pgcykeh6xovz$.dlg@40tude.net...

Chiron napisał:

[...]

A Ty- rozróżniasz jeszcze swoje wymysły od rzeczywistości? Piszę na jeden temat- a Ty klasycznie piszesz "wasi murzynów biją".

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-03 09:23:47
Autor: Grzegorz Z.
manipulator Terlikowski

Chiron napisał:

[...]

Od Murzynów to się Pan łaskawie odstosunkuj.

A lepiej by było jakbym pisał "na Placu Czerwonym rozdają Mercedesy"

?

Data: 2010-12-02 12:10:36
Autor: Neko
manipulator Biedron
Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał

[...]

Ale generalnie o co ci chodzi?

Data: 2010-12-02 17:57:00
Autor: Chiron
manipulator Biedron
Użytkownik "Neko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id7us9$pov$1@news.onet.pl...

[...]

Nie potrafię jaśniej- facet ewidentnie manipuluje. Chce stworzyć wrażenie, jakoby w Polsce istniała grupa "łysoli"- mała i agresywna, wroga homoseksualistom, oraz ogromna większość, która oczywiście że zgadza się na wszystkie jego postulaty (adopcja dzieci, "małżeństwa" ze wszystkimi konsekwencjami, etc)- podkreślam: jego, bo wątpię, żeby zwyczajni homoseksualiści pragnęli akurat najbardziej np adopcji dzieci.
Postępując w ten sposób- w moim głębokim przekonaniu wytworzy sytuację, w której przeciętni ludzie, całkiem obojętni na to, kto komu śniadanie przynosi do łóżka- zaczną (już zaczynają) okazywać homoseksualistom wrogość. Może się to skończyć pogromami.

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-02 12:16:13
Autor: Dobrodziej
manipulator Biedron

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:id7ncm$hhj$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zauważam, że z homosiów robi się święte, nietykalne krowy. To tak samo jak z opiniami o Zydach czy prezesie PiS - muszą być wyłącznie poprawnie zgodne z ideologią żydowska lub poglądami prezesa PiS.

d.

Data: 2010-12-02 13:03:52
Autor: PesTYcyD
manipulator Biedron
A czego się spodziewałeś po propagandzie pedalstwa? Wpuszczenie jednego niestosownego pytania i wywalenie gościa z chatu było tym czym podpalenie reichstagu przed II wojną. Pokazali jak to są chamsko atakowani. Nie zdziwiłbym się gdyby sami się podkładali. A pedalstwo to pedalstwo nie ważne jak się je nazwie.

Data: 2010-12-02 16:19:50
Autor: jadrys
manipulator Biedron
W dniu 2010-12-02 10:03, Chiron pisze:
[...]

No dobrze, czujesz się pokrzywdzony i słusznie  - masz rację. Ale dlaczego manipulatorem nazywasz pana Biedronia?  Sam miałem kiedyś podobną sytuację w spotkaniu na Chacie z Wałęsą - żadne moje pytanie do niego nie zostało wyświetlone. Ale nawet nie pomyślałbym żeby posądzać o to Wałęsę.

Data: 2010-12-02 18:00:03
Autor: Chiron
manipulator Biedron
Użytkownik "jadrys"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id8dg6$f42$1@news.onet.pl...

[...]

==================================================================================
jadrys- a czyja wina, jak nie Wałęsy? Też byłem na czacie- ale mnie wywalili:-). No dobrze- wprawdzie grzecznie, ale zapytałem o "bolka". Nie wyświetlili żadnego pytania- a po tym- wywalili. Widziałeś, jak w sądzie jego przydupas pobił publicznie reportera- i policja odmawiała interwencji- mimo dowodów na kamerze oraz zeznań świadków- innych dziennikarzy? Boluś jest malutki człowieczek.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-03 09:50:00
Autor: jadrys
manipulator Biedron
W dniu 2010-12-02 18:00, Chiron pisze:

[...]

Akurat z tym ostatnim zdaniem zgadzam się całkowicie. Ale wracając do rozmów czatowych z nim, - jak to sobie wyobrazasz że on ma wplyw na zachowanie moderatorów? Czy kontaktuje sie z nimi wcześniej i sobie zastrzega blokowanie kłopotliwych pytań?
Tak nawiasem mówiąc to te moje zablokowane pytania nawet nie były dla niego jakoś szczególnie kłopotliwe. Spytalem tylko o te 100 mln. i o "nocną zmianę".

Data: 2010-12-03 10:35:07
Autor: Chiron
manipulator Biedron
Użytkownik "jadrys"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:idab5p$4b5$2@news.onet.pl...

[...]

=======================================================================================
I uważasz, że to nie było dla niego kłopotliwe? No nie żartuj.
Jeśli chodzi o uzgodnienia z moderatorem- uważam, że on ma do tego ludzi- zobacz, że takiemu celebrycie towarzyszy na ogół kilka osób. Oni są od ustaleń

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-03 23:08:34
Autor: jadrys
manipulator Biedron
W dniu 2010-12-03 10:35, Chiron pisze:

[...]

Tą "zmianę"to już tak dorzuciłem na odchodnym - a nuż moderator przepuści a "Bolek" zareaguje..
No tak, pewnie masz rację.

Data: 2010-12-06 15:59:06
Autor: zażółcony
manipulator Biedron

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:id8jaj$o2n$1node1.news.atman.pl...

[...]

A ja kiedyś byłem 'obok' (moja firma to organizowała) czatu z Anią Przybylską.
I też nie wszystkie pytania się przebijały. Nawet te kulturalne, chociaz były
w deficycie ...

manipulator Biedron