manipulator Biedron

Data: 2010-12-02 09:32:59
Autor: White Power
manipulator Biedron
Mam nadzieje ze dopierdolą tej parówie dobry wyrok za udział w nielegalnym zgromadzeniu, blokowanie legalnej manifestacji i napaść na policjanta.

Data: 2010-12-02 12:11:01
Autor: Neko
manipulator Biedron
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

Mam nadzieje ze dopierdolą tej parówie dobry wyrok za udział w nielegalnym
zgromadzeniu, blokowanie legalnej manifestacji i napaść na policjanta.

Kolejny katol?

Data: 2010-12-02 11:30:34
Autor: White Power
manipulator Biedron
Neko <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał(a):
> [...]

> Mam nadzieje ze dopierdolą tej parówie dobry wyrok za udział w nielegalnym
> zgromadzeniu, blokowanie legalnej manifestacji i napaść na policjanta.

A co ma wyznanie do tego? złamał prawo to musi ponieść kare bez względu na to czy jest prezydentem polskich pedałów czy kim kolwiek innym.

Data: 2010-12-02 12:31:52
Autor: Neko
manipulator Biedron
Użytkownik "White Power " <linke-hofmann.SKASUJ@gazeta.pl> napisał

A co ma wyznanie do tego? złamał prawo to musi ponieść kare bez względu na to
czy jest prezydentem polskich pedałów czy kim kolwiek innym.

Czy zlamal prawo to stwierdzi sąd a nie ty. :)

Data: 2010-12-02 17:52:32
Autor: Chiron
manipulator Biedron
Użytkownik "Neko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id804c$u8e$1@news.onet.pl...

[...]

A nie wystarczy Tusk? Bratko sam skazał, wcześniej wydał wyrok w sprawie ekstradycji Zakajeva- po cholerę w Polsce sądy?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-02 18:31:10
Autor: White Power
manipulator Biedron

Czy zlamal prawo to stwierdzi sąd a nie ty. :)

Tu nie ma co dyskutować, sama jego obecność w tłumie z którego go wyprowadzono jest niezbitym dowodem że brał udział w blokowaniu legalnej manifestacji i nielegalnym zgromadzeniu, a na to są paragrafy.

Data: 2010-12-03 10:34:00
Autor: Grzegorz Z.
White Power napisał:

[...]

Dziwne że jak łysole we Wrocławiu urządzali taką manifę i dostali
wpierdziel od Policji to nie szczekałeś w tym tonie.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-03 17:56:11
Autor: White Power
Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl> napisał(a):
Dziwne że jak łysole we Wrocławiu urządzali taką manifę i dostali
wpierdziel od Policji to nie szczekałeś w tym tonie.

Jeżeli mówisz o kwietniu 2008 roku to mnie też zatrzymali, i prowadzili jak biedronia, każdego innego praktycznie też i nikt nie słyszał błagań i robienia z siebie ofiary. A do tego nie poniosłem (ani nikt inny) żadnych konsekwencji.

--

manipulator Biedron