manipulator Biedron

Data: 2010-12-02 12:16:13
Autor: Dobrodziej
manipulator Biedron

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:id7ncm$hhj$1node1.news.atman.pl...
Czat z Biedroniem- 30 listopada. Zalogowałem się. Uwagę moją zwróciła dosyć mała liczba czatujących, i...bardzo mało pytań, nawet jak na taką ilość na ludzi czacie. Napisałem 2 pytania- poszły do moderatora, i...tyle je widzieli. Nie- oczywiście żadne nie zawierało ani obelg, ani naśmiewania się- tylko pytania przeciwnika homopropagandy, chcącego podyskutować. Zaczęły się pojawiać pytania wyłącznie typu: "czy w Polsce jest o wiele większa dyskryminacja gejów niż w innych krajach Europy?" albo "Co zrobić, żeby homorodzice mieli równa prawa w Polsce?". Zadawałem więc kolejne pytania- w tym "co to są homorodzice?". Równie dobrze mógłbym pisać na Berdyczów. Żadne z pytań się nie ukazało.

Zauważam, że z homosiów robi się święte, nietykalne krowy. To tak samo jak z opiniami o Zydach czy prezesie PiS - muszą być wyłącznie poprawnie zgodne z ideologią żydowska lub poglądami prezesa PiS.

d.

manipulator Biedron