manipulator Biedron

Data: 2010-12-02 16:19:50
Autor: jadrys
manipulator Biedron
W dniu 2010-12-02 10:03, Chiron pisze:
Czat z Biedroniem- 30 listopada. Zalogowałem się. Uwagę moją zwróciła dosyć mała liczba czatujących, i...bardzo mało pytań, nawet jak na taką ilość na ludzi czacie. Napisałem 2 pytania- poszły do moderatora, i...tyle je widzieli. Nie- oczywiście żadne nie zawierało ani obelg, ani naśmiewania się- tylko pytania przeciwnika homopropagandy, chcącego podyskutować. Zaczęły się pojawiać pytania wyłącznie typu: "czy w Polsce jest o wiele większa dyskryminacja gejów niż w innych krajach Europy?" albo "Co zrobić, żeby homorodzice mieli równa prawa w Polsce?". Zadawałem więc kolejne pytania- w tym "co to są homorodzice?". Równie dobrze mógłbym pisać na Berdyczów. Żadne z pytań się nie ukazało. Może nie było by o czym pisać, gdyby nie taka sytuacja:
pojawiło się jedno bardzo chamskie pytanie od uczestnika czatu- i reakcja moderatora usuwającego go z czatu. Wszystkie pytania przechodziły przez moderatora- więc i to chamskie też. To_się_ukazało- moje i zapewne jeszcze wiele innych, wyważonych- nie. Poza tym ukazywały się tylko pytania zwolenników pana Biedronia.
Dla mnie sytuacja jest oczywista: chodzi o stworzenie wrażenia, jakoby w Polsce jakiś margines chamsko gębował przeciw homoseksualistom, a reszta zasadniczo zgadza się z Biedroniem.
I jeśli czyta to jakiś homoseksualista- może wpłyńcie na pana Biedronia, bo w skutek takiego postępowania zamiast dotychczasowego wzruszenia ramionami i pytania "a co mnie to obchodzi?" na widok homoseksualisty, zaczną się prawdziwe pogromy homoseksualistów- a zamiast litości dla pobitych przez "łysoli" i potępienia dla chuliganów większość ludzi zacznie podjudzać bandytów i złorzeczyć homoseksualistom. To przecież już się zaczyna dziać.

-- Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

No dobrze, czujesz się pokrzywdzony i słusznie  - masz rację. Ale dlaczego manipulatorem nazywasz pana Biedronia?  Sam miałem kiedyś podobną sytuację w spotkaniu na Chacie z Wałęsą - żadne moje pytanie do niego nie zostało wyświetlone. Ale nawet nie pomyślałbym żeby posądzać o to Wałęsę.

Data: 2010-12-02 18:00:03
Autor: Chiron
manipulator Biedron
Użytkownik "jadrys"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id8dg6$f42$1@news.onet.pl...

[...]

==================================================================================
jadrys- a czyja wina, jak nie Wałęsy? Też byłem na czacie- ale mnie wywalili:-). No dobrze- wprawdzie grzecznie, ale zapytałem o "bolka". Nie wyświetlili żadnego pytania- a po tym- wywalili. Widziałeś, jak w sądzie jego przydupas pobił publicznie reportera- i policja odmawiała interwencji- mimo dowodów na kamerze oraz zeznań świadków- innych dziennikarzy? Boluś jest malutki człowieczek.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-03 09:50:00
Autor: jadrys
manipulator Biedron
W dniu 2010-12-02 18:00, Chiron pisze:

[...]

Akurat z tym ostatnim zdaniem zgadzam się całkowicie. Ale wracając do rozmów czatowych z nim, - jak to sobie wyobrazasz że on ma wplyw na zachowanie moderatorów? Czy kontaktuje sie z nimi wcześniej i sobie zastrzega blokowanie kłopotliwych pytań?
Tak nawiasem mówiąc to te moje zablokowane pytania nawet nie były dla niego jakoś szczególnie kłopotliwe. Spytalem tylko o te 100 mln. i o "nocną zmianę".

Data: 2010-12-03 10:35:07
Autor: Chiron
manipulator Biedron
Użytkownik "jadrys"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:idab5p$4b5$2@news.onet.pl...

[...]

=======================================================================================
I uważasz, że to nie było dla niego kłopotliwe? No nie żartuj.
Jeśli chodzi o uzgodnienia z moderatorem- uważam, że on ma do tego ludzi- zobacz, że takiemu celebrycie towarzyszy na ogół kilka osób. Oni są od ustaleń

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-03 23:08:34
Autor: jadrys
manipulator Biedron
W dniu 2010-12-03 10:35, Chiron pisze:

[...]

Tą "zmianę"to już tak dorzuciłem na odchodnym - a nuż moderator przepuści a "Bolek" zareaguje..
No tak, pewnie masz rację.

Data: 2010-12-06 15:59:06
Autor: zażółcony
manipulator Biedron

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:id8jaj$o2n$1node1.news.atman.pl...

[...]

A ja kiedyś byłem 'obok' (moja firma to organizowała) czatu z Anią Przybylską.
I też nie wszystkie pytania się przebijały. Nawet te kulturalne, chociaz były
w deficycie ...

manipulator Biedron