manipulator Terlikowski

Data: 2010-12-02 10:32:06
Autor: Grzegorz Z.
manipulator Terlikowski
Wejdź na Frondę i pod jakimś artykułem napisz "jestem niewierzący, nie
zgadzam się z tezami przedstawionymi w artykule".

Grzecznie, taktownie, bez drwin i chamstwa.

Jak będziesz miał szczęście komentarz zniknie najpóźniej za godzinę.

--
"Tylko nie wołajcie Miśka!"
http://www.youtube.com/watch?v=kpGKZE4TBa0

Data: 2010-12-02 11:21:53
Autor: Chiron
manipulator Terlikowski
Użytkownik "Grzegorz Z."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:btjl2rq3gjsf.2h6miqzd2lpe$.dlg@40tude.net...

[...]

To_załóż_swój_wątek_i_napisz_o_tym.
Napisz też do Terlikowskiego. Wszystko, tylko nie spamuj- nie zmieniaj tytułów innych wątków.

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-02 16:03:28
Autor: Grzegorz Z.
manipulator Terlikowski
Chiron napisał:

[...]

Popatrz jak łatwo zburzyć twój klarowny obraz świata - "źli tamci, dobrzy
nasi".

Data: 2010-12-02 17:47:13
Autor: Chiron
manipulator Terlikowski
Użytkownik "Grzegorz Z."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:svogjtaq7l72.1pgcykeh6xovz$.dlg@40tude.net...

Chiron napisał:

[...]

A Ty- rozróżniasz jeszcze swoje wymysły od rzeczywistości? Piszę na jeden temat- a Ty klasycznie piszesz "wasi murzynów biją".

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-12-03 09:23:47
Autor: Grzegorz Z.
manipulator Terlikowski

Chiron napisał:

[...]

Od Murzynów to się Pan łaskawie odstosunkuj.

A lepiej by było jakbym pisał "na Placu Czerwonym rozdają Mercedesy"

?