mapa do Garmina potrzebna

Data: 2009-07-06 00:52:02
Autor: darek_ru
mapa do Garmina potrzebna
Witam,
Jadę za tydzień w okolice Pobierowa. Przydała by mi się dobra mapa
tych okolic z zaznaczonymi szlakami i/lub ścieżkami rowerowymi.
Niestety Gpmapa (i Gpmapa Topo) biedne jakoś są. Może ktoś z Was
miałby jakiś namiar na dobrą mapę gps. Może być płatna.

pozdrawiam
Darek

Data: 2009-07-06 12:55:03
Autor: Jakub Kałuża
mapa do Garmina potrzebna
darek_ru pisze:
Jadę za tydzień w okolice Pobierowa. Przydała by mi się dobra mapa
tych okolic z zaznaczonymi szlakami i/lub ścieżkami rowerowymi.

Niekoniecznie dobre:
http://www.team-oid.de/garmin_maps/osm-polen.zip
http://openmtbmap.x-nation.de/maps/mtbpoland.7z.zip

Pozdrawiam
Jakub Kałuża

Data: 2009-07-06 10:18:42
Autor: darek_ru
mapa do Garmina potrzebna
On 6 Lip, 12:55, Jakub Kałuża <n...@ix.net.pl> wrote:
darek_ru pisze:

> Jadę za tydzień w okolice Pobierowa. Przydała by mi się dobra mapa
> tych okolic z zaznaczonymi szlakami i/lub ścieżkami rowerowymi.

> [...]

gpmapa jest jednak lepsza, ale dzięki za info
pozdrawiam
Darek

Data: 2009-07-06 14:06:54
Autor: Tomasz Pluciński
mapa do Garmina potrzebna
Data: 2009-07-06 10:21:06
Autor: darek_ru
mapa do Garmina potrzebna
On 6 Lip, 14:06, "Tomasz PluciĂąski" <to...@chem.univ.gda.pl> wrote:
http://mihurybi.website.pl/MAPA/

To jest wypas, aż mnie zatkało. Świetna sprawa. Szkoda, że kończy się
na Rewalu, ale i tak jest super. Dzięki za link

Pozdrawiam
Darek

Data: 2009-07-06 14:18:36
Autor: Andrzej
mapa do Garmina potrzebna

Użytkownik "darek_ru" <darek_ru@go2.pl> napisał w wiadomości news:3026dd67-d53d-4bd4-81db-0932fc847245d4g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

ump.waw.pl?
jest tam wersja topo

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2009-07-06 15:47:08
Autor: Marcin Hyła
mapa do Garmina potrzebna
darek_ru wrote:

Niestety Gpmapa (i Gpmapa Topo) biedne jakoś są. Może ktoś z Was
miałby jakiś namiar na dobrą mapę gps. Może być płatna.

Płatna to 399 PLN:
http://gps-y.pl/product_info.php/products_id/172

i jest całkiem całkiem, zawiera 100% PL. Trochę z nią pojeździłem i generalnie nie zawiera błędów.

Choć zawiera braki - np. nie ma na niej ścieżki rowerowej Połczyn - Złocieniec, o której pisałem z drogi przedwczoraj. Dyskusja o niej była na preclu, powinno się dać wyguglać.

BTW - śladu w/w ścieżki nie mam. SKASOWAŁEM, stupid me :-(

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2009-07-06 10:24:24
Autor: darek_ru
mapa do Garmina potrzebna
On 6 Lip, 15:47, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:
darek_ru wrote:
> [...]

Płatna to 399 PLN:http://gps-y.pl/product_info.php/products_id/172

i jest całkiem całkiem, zawiera 100% PL. Trochę z nią pojeździłem i

Toto właśnie mam, ale np. w Jakuszycach, to prawie szlaków nie ma. Tam
najlepsza TOPO kolegi GPS-maniaka.

dzięki za info, pozdrawiam
Darek

Data: 2009-07-06 16:06:50
Autor: Wojtek Paszkowski
mapa do Garmina potrzebna
"Marcin Hyła" <cinek@rowery.org.pl.niespammuj.tu> wrote in message news:h2sv9a$iqj$1inews.gazeta.pl...

Choć zawiera braki - np. nie ma na niej ścieżki rowerowej Połczyn - Złocieniec,
BTW - śladu w/w ścieżki nie mam. SKASOWAŁEM, stupid me :-(

niewielki problem, jest przecież zaznaczona na każdej dwudziestowiecznej mapie topo. Np. na tych dwóch ;)

http://www.mapywig.org/m/German_maps/1919-1945/Gross_and_Einheitsblaetter/Gb_24_Koeslin-Kolberg-Belgard_1940.jpg
http://www.mapywig.org/m/German_maps/1919-1945/Gross_and_Einheitsblaetter/Einheitsblatt_Nr._39_Labes-Falkenburg-Kallies_1937.jpg

(uwaga, ciężkie pliki)

Data: 2009-07-06 10:33:18
Autor: darek_ru
mapa do Garmina potrzebna

http://www.mapywig.org/m/German_maps/1919-1945/Gross_and_Einheitsblae...http://www.mapywig.org/m/German_maps/1919-1945/Gross_and_Einheitsblae...

fajne źródełko :-- ) może kiedyś jakaś dobra dusza przerobi to na
garmina :-)

pozdrawiam
Darek

Data: 2009-07-06 17:37:10
Autor: BoDro
mapa do Garmina potrzebna
"Wojtek Paszkowski" napisał:

> [...]
> BTW - śladu w/w ścieżki nie mam. SKASOWAŁEM, stupid me :-(

niewielki problem, jest przecież zaznaczona na każdej dwudziestowiecznej

no i oczywiście jest na ump-pcpl :-)

--

Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E