mapa zasiegu Play

Data: 2013-05-03 09:12:13
Autor: donkey
mapa zasiegu Play
Gdzie można znaleĽć mapę zasięgu Play?
Bo to co jest pod adresem http://internet.play.pl/maps/map to jaki¶ żart pod tytułem: bierzemy cała Polskę, barwimy na różowo i wrzucamy jako mapkę zasięgu.

Data: 2013-05-03 09:16:42
Autor: Liwiusz
mapa zasiegu Play
W dniu 2013-05-03 09:12, donkey pisze:
Gdzie można znaleĽć mapę zasięgu Play?
Bo to co jest pod adresem http://internet.play.pl/maps/map to jaki¶ żart
pod tytułem: bierzemy cała Polskę, barwimy na różowo i wrzucamy jako
mapkę zasięgu.

Powiększ mapę, zobaczysz "białe plamy".

--
Liwiusz

Data: 2013-05-03 09:36:13
Autor: donkey
mapa zasiegu Play

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51836465$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Próbowałem, nawet w Borach Tucholskich full zasięg, cuda panie

Data: 2013-05-03 09:38:10
Autor: Liwiusz
mapa zasiegu Play
W dniu 2013-05-03 09:36, donkey pisze:

[...]

Mówisz, że w Borach Tucholskich żadna z sieci nie ma zasięgu?

--
Liwiusz

Data: 2013-05-03 10:18:58
Autor: donkey
mapa zasiegu Play

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:5183696d$0$1255$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mówię, że ta mapa to g.... zrobiona na zasadzie: wypełnij kolorem... i nie ma wolnych przestrzeni.
Rozumiem, że Play poumieszczał nadajniki w lasach, szacun w takim razie, inni operatorzy głupio przyznaj± się do białych plam :/

Data: 2013-05-03 10:23:21
Autor: Liwiusz
mapa zasiegu Play
W dniu 2013-05-03 10:18, donkey pisze:

[...]

Toż pisałem, że s±.

Rozumiem, że Play poumieszczał nadajniki w lasach, szacun w takim razie,
inni operatorzy głupio przyznaj± się do białych plam :/

Widzę, że nie wiesz, że Play korzysta z roamingu W3, je¶li chcesz zatem znaleĽć jak±¶ biał± plamę na mapie Playa, musisz znaleĽć miejsce, w którym nadajnika nie ma Play, Orange, Plus, Tmobile.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-03 11:19:49
Autor: J.F.
mapa zasiegu Play
Dnia Fri, 03 May 2013 10:23:21 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

Wszystkich trzech juz korzysta ? Tak czy inaczej - najmlodsza siec, niby o najmniejszym zasiegu, ma go
najwiekszy dzieki roamingowi. No ale Virginmobile to nie dotyczy.

Z tym ze wg danych UKE to Play ma 4221 pozwolen na UMTS, Plus 4792,
T-m 5451, a Orange 5432. Nie sa to duze roznice.

Ale stacji GSM900 ma tylko 3300, gdy plus i era ponad 9000. Stacja UMTS zasiegu w pobliskim lesie nie zapewni, a jeden bts w
Tucholi zasiegu w Borach tez nie :-)

http://mapa.btsearch.pl/

J.

Data: 2013-05-03 11:21:23
Autor: Liwiusz
mapa zasiegu Play
W dniu 2013-05-03 11:19, J.F. pisze:
Wszystkich trzech juz korzysta ?

Z Tmobila chyba dopiero lada moment zacznie.

--
Liwiusz

Data: 2013-05-03 11:21:41
Autor: donkey
mapa zasiegu Play
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51837404$0$1214$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-03 10:18, donkey pisze:
Mówię, że ta mapa to g.... zrobiona na zasadzie: wypełnij kolorem... i
nie ma wolnych przestrzeni.

Toż pisałem, że s±.

Sugerujesz, że ten obiekt znajduje się w zasięgu mojego wzroku? Pokaż go to palcem, bo chcę uwierzyć że ¶nię.
Jak± miejsowo¶ć mam wklepać w mapce zasięgu Play, żeby pojawiła się biała plama?

[...]

Bez problemu takie znalazłem, np okolice Bornego Sulinowa, ale plus i play maj± mapki z tyłka wzięte i pokryli po prostu farb± cał± Polskę.

Data: 2013-05-03 11:29:33
Autor: Liwiusz
mapa zasiegu Play
W dniu 2013-05-03 11:21, donkey pisze:
[...]

Choćby południowe rejony Jeziora Solińskiego.

[...]

Borne Sulinowo ma swoje nadajniki. WeĽ również pod uwagę, że zasięg zależy również od lokalnych uwarunkowań, to że kto¶ w kiblu nie ma zasięgu nie oznacza, że faktycznie jest to "biała plama".

--
Liwiusz

Data: 2013-05-03 12:12:14
Autor: donkey
mapa zasiegu Play
Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51838388$0$1264$65785112news.neostrada.pl...
[...]

O, jest faktycznie plus z przyklejonym kwadracikiem o nazwie pole namiotowe i na bieszczadzkim "ogonku" Polski też nie ma zasięgu, uff
mogę spać spokojnie. Donkey ze mnie.

Borne Sulinowo ma swoje nadajniki. WeĽ również pod uwagę, że zasięg zależy również od lokalnych uwarunkowań, to że kto¶ w kiblu nie ma zasięgu nie oznacza, że faktycznie jest to "biała plama".

Chodziło mi o gęste puszcze i totalne wygnajewa, niemożliwy jest zasięg w takich miejscach, bo nikt nie postawi nadajnika w ¶rodku niczego.

Data: 2013-05-03 12:13:40
Autor: Liwiusz
mapa zasiegu Play
W dniu 2013-05-03 12:12, donkey pisze:
Chodziło mi o gęste puszcze i totalne wygnajewa, niemożliwy jest zasięg
w takich miejscach, bo nikt nie postawi nadajnika w ¶rodku niczego.

A naokoło tego? Zapodaj dokładne miejsce, zobaczymy, czy faktycznie w promieniu 15km nic nie ma :)

--
Liwiusz

Data: 2013-05-03 12:34:00
Autor: donkey
mapa zasiegu Play

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51838ddf$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Drawieński Park Narodowy, na zachód od miejscowo¶ci Człopa: T-mobile i Orange podaj± brak zasięgu, Plus i Play zasięg nawet w dziupli...

Data: 2013-05-03 12:52:40
Autor: J.F.
mapa zasiegu Play
Dnia Fri, 3 May 2013 12:34:00 +0200, donkey napisał(a):
[...]

No bo Plus ma tam BTS http://mapa.btsearch.pl/gps/ll/53.14047778017528,16.001930236816406/z/11

Wiec tym razem Play nie klamie :-)

J.

P.S. Czy na smartfony sa jakies programy pokazujace szczegoly
okolicznych stacji ?

Data: 2013-05-03 13:00:03
Autor: ToMasz
mapa zasiegu Play
W dniu 03.05.2013 12:34, donkey pisze:

Użytkownik "Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:51838ddf$0$26703$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-05-03 12:12, donkey pisze:
Chodziło mi o gęste puszcze i totalne wygnajewa, niemożliwy jest zasięg
w takich miejscach, bo nikt nie postawi nadajnika w środku niczego.

A naokoło tego? Zapodaj dokładne miejsce, zobaczymy, czy faktycznie w
promieniu 15km nic nie ma :)

Drawieński Park Narodowy, na zachód od miejscowości Człopa: T-mobile i
Orange podają brak zasięgu, Plus i Play zasięg nawet w dziupli...

skoro na zachód (lekko na północ) od miejscowowości Człopa stoi BTS:
Plus » GSM900 (44625)  Jelenie, Dz. Nr 7/11 GPS: 53.152778,15.987222
to jak najbardziej zasięg plus/play _jest możliwy_. Sprawdzałeś osobiście z telefonem?

ToMasz

Data: 2013-05-03 13:23:57
Autor: ALEX Alpha MR
mapa zasiegu Play
Dnia Fri, 03 May 2013 10:23:21 +0200, Liwiusz napisał(a):

Rozumiem, że Play poumieszczał nadajniki w lasach, szacun w takim razie,
inni operatorzy głupio przyznają się do białych plam :/

Widzę, że nie wiesz, że Play korzysta z roamingu W3, jeśli chcesz zatem znaleźć jakąś białą plamę na mapie Playa, musisz znaleźć miejsce, w którym nadajnika nie ma Play, Orange, Plus, Tmobile.

Z Tmobile się pośpieszyłeś nieco.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

Data: 2013-05-03 10:20:56
Autor: donkey
mapa zasiegu Play

[...]

Chyba z Plusa maj± te dane, tam nawet można gadać na morzu 50km od brzegu...

Data: 2013-05-03 09:47:39
Autor: Michal
mapa zasiegu Play

> Próbowałem, nawet w Borach Tucholskich full zasięg, cuda panie

Przeł±cz mapę z telefonii na internet PLAY online, będzie bardziej realistyczne - chyba że chodzi Ci o zasięg roamingowy.

mapa zasiegu Play