mapka internetowa z miarkÂą

Data: 2012-05-03 17:14:39
Autor: DooMiniK
mapka internetowa z miarkÂą
On 03/05/2012 16:56, Arbiter wrote:
Temat trochê OT, ale czy znacie jak¹œ mapê w internecie w której za pomoc¹
linijki mozna mierzyĂŚ dystans? Kiedys dziaÂłaÂło to tutaj
http://map24.interia.pl/ niestety nokia wszedzie musi wsadzic Âłapy i
spieprzyĂŚ i obecnie brak funkcjoalnosci

google maps? (Maps labs -- > włącz 'Distance Measurement Tool').

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel

Data: 2012-05-03 21:53:36
Autor: Arbiter
mapka internetowa z miark?

Użytkownik "DooMiniK" <bachusmalpapostpl> napisał w wiadomości

google maps? (Maps labs -- > włącz 'Distance Measurement Tool').

dzieki, dało radę. Tzn manu o której piszesz nie znalazłem, ale na maps.google.com w lewym dolnym rogu jest linijka i jak się kliknie, można mierzyć :)

"
Narzędzie do pomiaru odległości
Kliknij na mapie, aby zaznaczyć ścieżkę, której długość chcesz zmierzyć.
Jednostki:
metryczne imperialne
Łączna odległość:
904.281 m   "

Data: 2012-05-03 23:11:54
Autor: huri_khan
mapka internetowa z miark?
Dnia Thu, 3 May 2012 21:53:36 +0200, Arbiter napisał(a):

[...]

"Laboratorium Map Google - Pomoc" jest po lewej stronie. --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2012-05-04 10:27:04
Autor: Rafał Grzelak
mapka internetowa z miark?
Arbiter wrote:

> [...]

"
Narzędzie do pomiaru odległości
Kliknij na mapie, aby zaznaczyć ścieżkę, której długość chcesz

To jest wlasnie to - czyli miales juz wlaczone.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

mapka internetowa z miarkÂą