mapy przekrojowe

Data: 2009-07-01 22:14:32
Autor: dresu
mapy przekrojowe
Witam,
nie znalazłem przez google'a, znam możliwość Google Earth. Szukam wirtualnych map lub stronek, które tworzą/pokazują przekroje pionowe tras. Chodzi mi dokładnie o przeglądnięcie mniej więcej różnic wysokościowych trasy przejazdu ze Śląska w pobliże Grossglocknera lub Mont Blanc. Nie chciałbym jechać zwłaszcza w Austrii ciągle autostradami, więc lepiej sprawdzić jakieś alternatywy. Jest coś takiego ?

pozdro
Adam "dresu" Dersiewicz

mapy przekrojowe