maraton na sprzęcie enduro?

Data: 2010-07-04 21:13:50
Autor: Wooyek
maraton na sprzęcie enduro?
co sądzicie o jeździe maratonowej, (nie żaden maraton enduro taki w wyskoich górach gdzie jest dużo zjazdów) tylko taki zwykły maratron xc, na rowerze enduro, który ma około 15 kg?

Ja jechałem, kiedy rower "maratonowy" zaległ w serwisie. Przerobiłem jednak nieco enduraka, zakładając opony i dętki XC, obniżając mostek, zwężając rozstaw gripów i dopompowując zawieszenie do "racingowego" SAG-u (<10%).

No i niestety o ściganiu nie było mowy, chyba że z ludźmi na podobnych rowerach i "niedzielnymi" riderami... Masa jak masa, większy problem to geometria - stworzona jednak do czego innego.

z całego maratonu tak naprawdę moze z 5 km było pod rower enduro z tym, że prawdziwie endurowy odcinek był ścieżką gdzie szybką jazdę zablokowali ludzie znoszący z niego rowery.

Dokładnie - większość "crosscountrowców" schodzi z roweru, jak tylko pojawia się jakiś element na trasie stosowny do roweru MTB :(

maraton na sprzęcie enduro?