mares abyss 22 extreme-opinie

Data: 2010-10-27 20:17:47
Autor: Zakrzówek Kraken
mares abyss 22 extreme-opinie
Uzywam, extreme troche ciezki I stopien ale za to super niezamarzajacy.
Serwisy jak wszystkich innych dobrych automatów - podobna cena.
Na Abyssach robie wszystkie nurkowania zreszta jezeli chyba poprzedni rekord swiata ponad 300 metrów byl zrobiony na Abyssach Maresa to chyba i mnie i tobie czy twoje zonie wystarcza :-)

MSC
www.kraken.pl

Data: 2010-10-27 12:18:13
Autor: Martens
On 27 Paź, 20:17, "Zakrzówek Kraken" <kra...@kraken.pl> wrote:
[...]

ok, a carbon 42? cena niewiele wieksza.. 400zl octo ten sam w obu...

Data: 2010-10-27 22:33:08
Autor: Zakrzówek Kraken

Użytkownik "Martens" <g.pszczola@gmail.com> napisał w wiadomości news:2a444a08-c86d-46f5-9df7-3005dcada410j2g2000yqf.googlegroups.com...
[...]

Nie zrozumiałem cię, myślałem że możesz odkupić od kogoś automat czyli nie masz wyboru.
Jeżeli masz wybór to napisz mi precyzyjnie (bo trochę nie rozumiem) kto ma nurkować, ile nurkowań rocznie i gdzie - czy tylko wyjazdy czy też polska, w jakim okresie roku w Polsce .

MSC

mares abyss 22 extreme-opinie