(market) DUI DEMO Days zaproszenie

Data: 2009-04-07 22:12:34
Autor: Silent Technical
(market) DUI DEMO Days zaproszenie
Szanowni Grupowicze,

Impreza, którą zorganizowaliśmy dla Was w zeszłym roku spodobała się chyba
wszystkim, dlatego w nadchodzący weekend majowy (1-3 maj) sprowadzamy ponownie
do Waszej dyspozycji:

- Ponad 150 suchych skafandrów DUI - wszystkie modele i rozmiary
- Ocieplacze DUI, w tym najnowszy model XM450
- System ogrzewania suchych skafandrów -zainstalowany w skafandrach TLS
Explorer(wszystkie rozmiary damskie i męskie)
- X Scooter'y (NOWOŚĆ!!!)
- Butle, stage, twin sety
- ponadto testować można będzie Skrzydła i płyty Halcyon

Startujemy 1 maja (piątek) o 13.oo i bawimy się do niedzieli 3 maja do godz.17.00

Serdecznie wszystkich zapraszamy!

Tomek Wróblewski - SILENT Technical Diving
Robert Jabłoński - CCR

PS. Aby wypożyczyć sprzęt do testów nie zapomnijcie o certyfikacie nurkowym i
dokumencie tożsamości ze zdjęciem.

Data: 2009-04-07 22:25:51
Autor: Sharm Diver
Silent Technical wrote:
[...]

Ok. Ale zapomnieliście podać adres do siebie.. :)

A ja polecam przeczytanie wywiadu zamieszczonego na stronie, mam nadzieję iż da dużo do myślenia..

http://www.silent.com.pl/wywiad-z-doktorem-adelem-taher

Data: 2009-04-08 08:52:10
Autor: Silent Technical
[...]

Oczywiście zapraszamy na ZAKRZÓWEK do Krakowa :)

pozdr
Tomek

Data: 2009-04-08 11:22:00
Autor: medusa
(market) DUI DEMO Days zaproszenie
oj kolego... zamieściłeś bardzo niebezpieczny link..

Pamiętam jak dziś ile czasu trwała "wymiana zdań" po wywiadzie z dr Adelem na temat szkoleń itp w zeszłym roku na jednym z forum.
Było tam o sprawności fizycznej, swoistym kodeksie pt. kto powinien mieć i jakie przygotowanie do nurkowań technicznych...

pozdrawiam;

Rafał

Data: 2009-04-10 13:53:27
Autor: adrian01
(market) DUI DEMO Days zaproszenie
jak rozumiem caly sprzet ktory bedzie prezentowany na demo days bedzie mozna
wypozyczyc bezplatnie tak?

Data: 2009-04-10 21:22:32
Autor: Silent Technical
(market) DUI DEMO Days zaproszenie
jak rozumiem caly sprzet ktory bedzie prezentowany na demo days bedzie mozna
wypozyczyc bezplatnie tak?

Sprzęt testowy jest całkowicie bezpłatny. Jedyne opłaty to wejściówka na
Zakrzówek opłacana w CN Kraken oraz bicie butli.

Pozdrawiam i Życzę Wesołych Świąt

Tomek Wróblewski
Silent Technical Diving

--