(market) DUI DEMO Days zaproszenie

Data: 2009-04-07 22:25:51
Autor: Sharm Diver
(market) DUI DEMO Days zaproszenie
Silent Technical wrote:
Szanowni Grupowicze,

Impreza, którą zorganizowaliśmy dla Was w zeszłym roku spodobała się chyba
wszystkim, dlatego w nadchodzący weekend majowy (1-3 maj) sprowadzamy ponownie
do Waszej dyspozycji:

- Ponad 150 suchych skafandrów DUI - wszystkie modele i rozmiary
- Ocieplacze DUI, w tym najnowszy model XM450
- System ogrzewania suchych skafandrów -zainstalowany w skafandrach TLS
Explorer(wszystkie rozmiary damskie i męskie)
- X Scooter'y (NOWOŚĆ!!!)
- Butle, stage, twin sety
- ponadto testować można będzie Skrzydła i płyty Halcyon

Startujemy 1 maja (piątek) o 13.oo i bawimy się do niedzieli 3 maja do godz.17.00

Serdecznie wszystkich zapraszamy!

Tomek Wróblewski - SILENT Technical Diving
Robert Jabłoński - CCR

PS. Aby wypożyczyć sprzęt do testów nie zapomnijcie o certyfikacie nurkowym i
dokumencie tożsamości ze zdjęciem.

Ok. Ale zapomnieliście podać adres do siebie.. :)

A ja polecam przeczytanie wywiadu zamieszczonego na stronie, mam nadzieję iż da dużo do myślenia..

http://www.silent.com.pl/wywiad-z-doktorem-adelem-taher

Data: 2009-04-08 08:52:10
Autor: Silent Technical
[...]

Oczywiście zapraszamy na ZAKRZÓWEK do Krakowa :)

pozdr
Tomek

Data: 2009-04-08 11:22:00
Autor: medusa
(market) DUI DEMO Days zaproszenie
oj kolego... zamieściłeś bardzo niebezpieczny link..

Pamiętam jak dziś ile czasu trwała "wymiana zdań" po wywiadzie z dr Adelem na temat szkoleń itp w zeszłym roku na jednym z forum.
Było tam o sprawności fizycznej, swoistym kodeksie pt. kto powinien mieć i jakie przygotowanie do nurkowań technicznych...

pozdrawiam;

Rafał