(market) Kupię butle alu 11,1 l.

Data: 2009-12-03 06:41:45
Autor: Robert K.
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
Kupię butle aluminiową 11,1 litra .Czysto tlenową.W rozsądnej
cenie.Może być używana.

Data: 2009-12-03 15:48:38
Autor: Zakrzówek Kraken
(market) Kupię butle alu 11,1 l.

Użytkownik "Robert K." <intergaret@op.pl> napisał w wiadomości news:a3fbd746-7322-4130-b4f4-c7560c325965m11g2000vbo.googlegroups.com...
Kupię butle aluminiową 11,1 litra .Czysto tlenową.W rozsądnej
cenie.Może być używana.

Ponieważ ostatnio jest z tym trochę problemów, zwróć uwagę czy kupowana butla ma znaczek CE.
Jak nie, to na początku będziesz zadowolony ale potem nie zrobisz jej w Polsce atestu i będziesz miał problem.
Musi mieć znaczek CE albo polski atest. Jak jest raz zaatestowana to może być używana - w domyśle istniała przed wejściem Polski do UE i następne atesty są nabijane). Jak nie ma jednego lub drugiego będziesz miał problem.
Teraz sporo ludzi pozbywa się tych butli bez znaczka CE i łatwo trafić na taką okazję.

MSC

Data: 2009-12-03 15:04:54
Autor: jacekplacek
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):

[...]

O co chodzi z tą polską legalizacją? Wiosną kupiłem twina z Anglii, kilka miesięcy po skończeniu "ichnej" legalizacji. Przegląd zrobiłem bez problemu.

Data: 2009-12-03 17:51:43
Autor: Zakrzówek Kraken
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
Bo miał pewnie znaczek CE

MSC

Data: 2009-12-03 12:20:58
Autor: Robert K.
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
jak rozumiem,butla powinna posiadać znaczek CE ( tzn atest UE) taka
butla bez problemu przechodzi w Polsce legalizacje okresowe.

Data: 2009-12-03 20:40:19
Autor: jacekplacek
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
Robert K. <intergaret@op.pl> napisał(a):
jak rozumiem,butla powinna posiada=E6 znaczek CE ( tzn atest UE) taka
butla bez problemu przechodzi w Polsce legalizacje okresowe.

Wieść gminna niesie, że inne niz luxfer kiepsko się układają. Nie wiem ile w tym prawdy, na wszelki wypadek mam luxfery. Trochę mnie Maciek z tym CE nastraszył, bo to amerykańskie flachy, ale maja nabite: CE i iso. Wielkie litery, więc jak będziesz kupował, nie może umknać uwadze.

Data: 2009-12-03 21:53:04
Autor: Zakrzówek Kraken
(market) Kupię butle alu 11,1 l.

Użytkownik "Robert K." <intergaret@op.pl> napisał w wiadomości news:cfa09b03-20ed-4007-873e-f2e17d528c07j14g2000yqm.googlegroups.com...
jak rozumiem,butla powinna posiadać znaczek CE ( tzn atest UE) taka
butla bez problemu przechodzi w Polsce legalizacje okresowe.

Tak znak CE

Data: 2009-12-04 10:35:26
Autor: tomq100
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
Dnia 2009-12-03 21:53, Użytkownik Zakrzówek Kraken napisał:
[...]

Nie wiem czy wiesz ale taki znaczek możesz sam sobie przykleić i będzie to zgodne z prawem.
Jedyny haczyk jaki jest to to, że to Ty poświadczyłeś zgodność z normą bezpieczeństwa i to Ty w razie problemu odpowiadasz za to.

Data: 2009-12-03 20:37:07
Autor: jacekplacek
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Bo miał pewnie znaczek CE

Spotkałem się z podejściem, że musiała juz raz być zalegalizowana w Polsce, ale nie umieli uzasadnić. W sumie prawdziwy problem miałem ze zmianą gazu i pierwszą legalizacją w Pl. Też się udało, tyle, ze wysłana była chyba do Częstochowy. Zmiana gazu była dość spora, bo z czegoś do gaszenie łuków elektrycznych na powietrze. Gwint ma prosty, ale i tak nie będę jej u Ciebie ładował, bo to do banku.

Data: 2009-12-03 21:09:45
Autor:
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Czytam i oczom nie wierzę, zmiana przeznaczenia robiłem 23 lata temu. Bez
problemów. Co do gaszenia łuku, to zastanawiam się który gaz nie przewodzi prądu. Z tego
co wiem to każdy przewodzi prąd, przy takim rodzaju wyładowania.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-03 21:25:18
Autor: jacekplacek
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
  <demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
 jacekplacek <jacekiala@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > Spotkałem się z podejściem, że musiała juz raz być zalegalizowana w
> [...]

tego
co wiem to każdy przewodzi prąd, przy takim rodzaju wyładowania.

Niemieckie to było, flaszka zielona, nazwa straaasznie długa(jak to w niemieckim) ale chemiczna też była długa. Nie pamiętam, bo i po co? W wikipedii sprawdziłem, że nie bardzo szkodliwy dla zdrowia. Demobil kopalniany z ważnym atestem na 300bar: tyle moge pomóc o ile chcesz dociekać.
23 lata temu wiele spraw było prostszych a proste nie załatwialne. Klauzulę na morze wbili mi w 89-tym: gnoje parszywe.

Data: 2009-12-04 21:31:19
Autor: Wiesiek-UMPC
(market) Kupię butle alu 11,1 l.

Co do gaszenia łuku, to zastanawiam się który gaz nie przewodzi prądu. Z tego
co wiem to każdy przewodzi prąd, przy takim rodzaju wyładowania.

Nie każdy np. SF6
Wiesiek

Data: 2009-12-04 21:47:59
Autor:
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
Wiesiek-UMPC <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):
Nie każdy np. SF6

Fajny gaz  http://www.anpiech.webpark.pl/ram4.html

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-17 20:33:00
Autor: mysiar
(market) Kupię butle alu 11,1 l.
ZakrzĂłwek Kraken wrote:
UÂżytkownik "Robert K." <intergaret@op.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:a3fbd746-7322-4130-b4f4-c7560c325965m11g2000vbo.googlegroups.com...
KupiĂŞ butle aluminiowÂą 11,1 litra .Czysto tlenowÂą.W rozsÂądnej
cenie.MoÂże byĂŚ uÂżywana.

Poniewa¿ ostatnio jest z tym trochê problemów, zwróÌ uwagê czy kupowana butla ma znaczek CE.
a po co ??
NIemcy biją butle DOT beż żadnego problemu ?
Jak nie, to na poczÂątku bĂŞdziesz zadowolony ale potem nie zrobisz jej w Polsce atestu i bĂŞdziesz miaÂł problem.
jaki problem ??
Musi mieĂŚ znaczek CE albo polski atest. Jak jest raz zaatestowana to moÂże byĂŚ uÂżywana - w domyÂśle istniaÂła przed wejÂściem Polski do UE i nastĂŞpne atesty sÂą nabijane). Jak nie ma jednego lub drugiego bĂŞdziesz miaÂł problem.
Teraz sporo ludzi pozbywa siĂŞ tych butli bez znaczka CE i Âłatwo trafiĂŚ na takÂą okazjĂŞ.

bzdury i marketing aby przepłacać za butle kupowane w PRL z magicznym znaczkiem CE

--
mysiar

(market) Kupię butle alu 11,1 l.