(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, Gas Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ

Data: 2009-11-24 15:00:56
Autor: Jacek Wróblewski
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, Gas Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
Data: 2009-11-25 07:11:01
Autor: lucek
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, Gas Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
A czy to będą szkolenia PSAI?

Data: 2009-11-25 16:03:55
Autor:
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, Gas Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
Jacek Wróblewski <dajwerek@op.pl> napisał(a):
Zapraszamy do zapisów na kursy w Łodzi http://www.silent.com.pl/kurs-advanced-nitrox-oraz-nitrox-i-tmx-blender

"Po ukończeniu szkolenia kandydat nabędzie umiejętności w zakresie:

- prawidłowego sporządzania mieszanek oddechowych

- doboru odpowiedniego sprzętu i jego użytkowania

- procedur bezpieczeństwa przy kontakcie z materiałami łatwopalnymi

- właściwej analizy sporządzonych gazów"

Zainteresował mnie trzeci punkt, "- procedur bezpieczeństwa przy kontakcie z
materiałami łatwopalnymi" Zakrawa to na kpinę lub nie właściwe pojęcia. Co to
jest czystość tlenowa wiem. Jak spowodować wybuch w tlenowni również. Ale
pojęcie przy kontakcie z materiałami łatwopalnymi jest nie jasne, azot jest
nie palny, hel również, ich dowolna mieszanina także. Dodatkowo żadem z nich
jest nie palny i wybuchowy w obecności tlenu. Tlen jest utleniaczem i sam z
siebie nie wybucha i nie pali się. Pozostaje pytanie o co chodzi?
W pomieszczeniu w którym są zbiorniki z tlenem sprężonym nie może być
materiałów łatwopalnych, amen. O podłodze antyelektrostatycznej zapomnijmy to
fanaberia.

pozdrawiam rc

Data: 2009-11-26 05:55:26
Autor: lucek
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, Gas Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
Ponawiam pytanie: czy to będą szkolenia PSAI?

Data: 2009-11-26 16:32:03
Autor: Jacek Wróblewski
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, Gas Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
Ponawiam pytanie: czy to będą szkolenia PSAI?

Tak, szkolenia będą prowadzone wg. standardów PSAI.

pozdrawiam,
Jacek Wróblewski

Data: 2009-11-26 16:36:16
Autor: Jacek Wróblewski
[...]

zapraszam na kurs.

pozdr.
Jacek Wróblewski

Data: 2009-11-26 09:09:31
Autor: lucek
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, G as Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
Eee.. jak PSAI to ja dziękuję.

Data: 2009-11-26 17:25:16
Autor: jacekplacek
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, G as Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
lucek <lucek.pucekk@gmail.com> napisał(a):
Eee.. jak PSAI to ja dzi=EAkuj=EA.

Na ile program PSAI jest różny od innych federacji, że go nie akceptujesz? Czego w nim brakuje? Powszechna opinia mówi, że nie ważna federacja, ważny instruktor. A tu dyskwalifikujesz, niezależnie od poziomu instruktora. Czemu? Za łatwo, za trudno? Ciekawi mnie, bo znam kilka osób w PSAI na bardzo wysokim poziomie i powoli zastanawiam się, czy nie zrobić komba narcosis.

Data: 2009-11-26 09:47:35
Autor: lucek
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, G as Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
No nie wiem... poczytaj sobie o PSAI w historii tej grupy dyskusyjnej.

Może i masz rację, że nie ważna federacja tylko ważny jest instruktor.
I tu mam zagwostkę. Ja trochę popytałem tu i tam. Trochę poczytałem. I
jeśli chodzi o PSAI to mam poważne wątpliwości.

Data: 2009-11-26 18:53:35
Autor: jacekplacek
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, G as Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
lucek <lucek.pucekk@gmail.com> napisał(a):
No nie wiem... poczytaj sobie o PSAI w historii tej grupy dyskusyjnej.

Mo=BFe i masz racj=EA, =BFe nie wa=BFna federacja tylko wa=BFny jest instru=
ktor.
I tu mam zagwostk=EA. Ja troch=EA popyta=B3em tu i tam. Troch=EA poczyta=B3=
em. I
je=B6li chodzi o PSAI to mam powa=BFne w=B1tpliwo=B6ci.

Czytałem: tu i na F-N. Nie ma jednoznacznych opinii. Są osobiste animozje, walenie na oślep, autorytatywne stwierdzenia bez pokrycia. Osobiście znam Ducha, widziałem pod wodą, czytałem teksty: zero zastrzeżeń. Znam Tomka Maślonkę( http://heliox.webd.pl/ ): nurek tmx, rebreatherowy, full cave. Nurkowaliśmy, nurkowałem z Jego eks kursantami: znakomity poziom. Jeżeli znasz i nurkowałeś z autorem postu, odnieś się do Niego a nie dowalaj jakieś bzdurne insynuacje.

Data: 2009-11-26 11:46:27
Autor: lucek
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, G as Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
Co do mojej autorytatywności to masz tu linka do niedawnej dyskusji:
http://groups.google.pl/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/5c8fd5af15e447cf?hl=pl#

Czy mam prawo mieć wątpliwości co do fachowości pozostałych
instruktorów?

Data: 2009-11-26 13:37:05
Autor: Looiee

http://groups.google.com/group/pl.rec.nurkowanie/browse_thread/thread/e1dbcf4bb372a8ce/ffe758b13c2d4998#ffe758b13c2d4998

Data: 2009-11-26 13:50:03
Autor: Looiee
On 26 Lis, 22:37, Looiee <looiee...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Czy mam prawo mieć wątpliwości co do fachowości pozostałych

kolego anonimowy Lucku Pucku  ewidentnie nie jesteś obiektywny:
http://groups.google.com/groups/profile?enc_user=b_BmTRYAAACKeKX1hjxnFAS1npxJ-Utmo4cocwWvDVg2RHsu8f1bCg
:)
Dostajesz za to pieniądze, czy masz jakieś osobiste urazy?

Żeby mieć prawa, to trzeba umieć zachować się jak mężczyzna, kolego
anonimowy. Zadzwoń sobie do Pana Wróblewskiego, przedstaw się i
opowiedz o swoich wątpliwościach - z pewnością je rozwieje, a jeśli
nie poczujesz się usatysfakcjonowany to idź skorzystać z innej oferty
- bo nie wydaje mi się, żeby ktoś tu kogoś do czegoś zmuszał.

Data: 2009-11-26 14:05:48
Autor: MichuH
On 26 Lis, 22:50, Looiee <looiee...@gmail.com> wrote:

> [...]

nie poczujesz się usatysfakcjonowany to idź skorzystać z innej oferty
- bo nie wydaje mi się, żeby ktoś tu kogoś do czegoś zmuszał.

Looiee, po co zniżać się do poziomu Lucka Pucka(ciekawe czy wygląda
tak jak się nazywa hahaha)

Data: 2009-11-26 17:09:25
Autor:
(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, G as Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ
Jacek Wróblewski <dajwerekWYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
zapraszam na kurs.

Jeśli po kursie będę umiał wykonać AO przed sprężarkę który nie wpada w
rezonans, to może to być ciekawe. Jeżeli dodatkowo będę umiał policzyć na białej karteczce, w nieliniowym modelu
gazu rzeczywistego, własności dowolnych mieszanin gazów z tlenem, nadających
się jako inert (neon, wodór, azot, hel, argon) nadających się do nurkowania,
to też jest to ciekawe. Może też będę umiał policzyć czy dla takiej mieszaniny wystąpi efekt JT i w
jakim zakresie ciśnień, to może być ciekawe.

Tyle że to już umiem teraz, a Ty?

pozdrawiam rc --

(market) Kursy Nitrox, Adv Nitrox, Gas Blender z SILENT TECHNICAL DIVING ŁÓDŹ