(market) Mikronezja - marzec 2010

Data: 2009-07-07 16:33:48
Autor: Scuba Training
(market) Mikronezja - marzec 2010
Zapraszamy na wyprawę nurkową do Mikronezji, gdzie można zobaczyć prawie całą flotę japońską z okresu II wojny światowej, zatopioną podczas brawurowego ataku w Atolu Truk w tym słynny pancernik Nagato.

Dla miłośników wraków, błękitu i ciepłego klimatu

zainteresowanych zapraszamy na stronę www.scubatraining.com.pl

Data: 2009-07-07 15:33:56
Autor:
Scuba Training <kuba@scubatraining.com.pl> napisał(a):
[...]

Fajne, ale cena za nitrox powala 19 USD za 11l. EAN32 - szok. No i podoba mi
sie ta oplata za pozwolenie na spozywanie napojow alkoholowych :-)

Data: 2009-07-07 18:24:41
Autor: rzep17WYTNIJTO
[...]

Male sprostowanie:
 Nagato spoczywa  mil dalej w atolu Bikini(Marshal Islands)zatopiony w wyniku nuklearnego testu 23 lipca 1946 roku wraz z miedzy innymi lotniskowcem Saratoga.

Nagato przebywal na Truk(Caroline Island) obecnie Mikronezja, pomiedzy sierpniem 1943 i styczniem 1944. Okret ewakuowano w pierwszych dniach lutego na atol Palau, przed spodziewanym atakiem na Truk. Nagato bral nastepnie udzial w kilku kampaniach i choc zniszczony przetrwal wojne.
Atak na Truk(Operation Hailstone) miala miejsce 17 i 18 lutego 1944 roku. W jej wyniku zniszczopno kilkadziesiat statkow(wyroznik 'Maru' w nazwie) kilkanascie okretow i kilkaset (>250) samolotow. O ile mnie pamiec nie myli, to z floty wojennej, dostepne do nurkowania sa dwa niszczyciele i lodz podwodna. Szczegolnie ciekawe jest niszczyciel Fumizuki, na ktorym mozna ogladac interesujacy system ladowania torped, przy udziale windy oraz jezdzacego, po lezacych na pokladzie torach, wagonu platformy.
Udanych nurkowan!
Z pozdrowieniami
Tomek

Data: 2009-07-08 12:04:12
Autor: pnk
On 7 Lip, 16:33, "Scuba Training" <k...@scubatraining.com.pl> wrote:
Zapraszamy na wyprawę nurkową do Mikronezji, gdzie można zobaczyć prawie
całą flotę japońską z okresu II wojny światowej, zatopioną podczas
brawurowego ataku w Atolu Truk w tym słynny pancernik Nagato.

OK, jak nie zobaczę Nagato to zwracasz kasę ?

Pewnie nie odpowie, bo ta oferta to łgarstwo.

pnk

Data: 2009-07-09 14:32:18
Autor: WW
pnk pisze:
[...]

Możesz to uzasadnić. ?
Zawsze chciałem tam pojechać.

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-07-09 07:27:05
Autor: WW
Scuba Training pisze:
[...]

Co z ta wizą.?
Jeśli nie dostanę a wpłacę kasę to ... ?
Jak sie to załatwia i ile się czeka, wie ktoś ?

Pozdrawiam
WW

Data: 2009-07-09 15:51:43
Autor: zielgamk
Scuba Training pisze:
> [...]
> Co z ta wizą.?
Jeśli nie dostanę a wpłacę kasę to ... ?
Jak sie to załatwia i ile się czeka, wie ktoś ?

a jaka potrzebujesz?
Grzegorz

Data: 2009-07-09 15:54:50
Autor: WW