(market) Okazja na zakup taniego sprzętu

Data: 2011-07-20 11:48:30
Autor: wojtek.filipWYTNIJTO
(market) Okazja na zakup taniego sprzętu
Witam.
Do końca akcji sprzedaży worków D22SE w Grupowych Zakupach pozostały 4 dni i 10 ostatnich worków.
Przypomnę, że cena worka to 999zł.
Po zakończeniu akcji worki będzie można kupić w promocyjnej cenie 1250zł w sklepach sprzedających sprzęt TecLine.
Natomiast detaliczna cena worka to 1450zł.

Więcej informacji na temat worka można znaleźć na www.divetrek-pro.com

Zainteresowanych zapraszam,
Wojtek Filip

Data: 2011-07-21 08:02:08
Autor:
wojtek.filipWYTNIJTO@op.pl napisał(a):
[...]

Nie wiem czy znasz metodę wyciskania kasy z palantów, użytkowników forum ?
Jeśli nie znasz to posłuchaj.
Robisz loterię z tanimi losami, wygrana ma dosyć wysoką cenę, jak jest duże ssanie rynku (popyt, pożądanie) to znajdzie się banda palantów którzy w to zagrają. Kupują gadżet wygranemu, pozostała kasa zostaje organizatorowi. Tak działa wiele programów w TV.

Wracając do RD propagowanego przez GUE.
Dlaczego propagujecie coś co nie jest modelem dekompresyjnym, dlaczego blokujesz dyskusję przeciwników prostackich uproszczeń i pod każdym pretekstem blokujesz prawdę o dekompresji.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-21 10:52:09
Autor: jacekplacek
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Dlaczego propagujecie coś co nie jest modelem dekompresyjnym, dlaczego blokujesz dyskusję przeciwników prostackich uproszczeń i pod każdym

Ponad rok temu, parę osób tutaj upierało się, że NOF to model i jako taki powinien być sprawdzony, testowany etc. Jak już udało się wyjaśnić
(przynajmniej takie miałem wrazenie, że dotarło), że jest to METODA liczenia deko oparta o sprawdzone modele, to teraz kolejny kwiatek: METODA ma być modelem, bo jak nim nie jest, to "be". Otóż nie jest, nie ma i nigdy nie miało zamiaru takowym być. Podobnie jak modelem nie jest tabela czy dowolny komputerowy algorytm: one "tylko" powstały w oparciu o już istniejące modele a niektóre wzięły pod uwagę doświadczenia i przesłanki. Tylko tyle i aż tyle, Ryszardzie.
Co do prawdy o dekompresji - nie sądzę, że ktokolwiek ją blokuje, bo zdaje się, nikt jej nie zna. Wiedza o dekompresji jest teorią, próbą wyjaśniania rzeczywistości w oparciu o mniej lub bardziej udane modelowanie - trudno tu cokolwiek ukrywać. Drugą stroną medalu, jest praktyczna strona dekompresji: wiadomo, że się odbywa(nawet jadąc windą, czy autem na urlop) i mniej więcej wiadomo jakie są tego skutki, tyle, że skutki subiektywne, bo zachodząca w organiźmie prawda jest dość mało zbadana. Rozumiem, że coś z tej działki ktoś gdzieś ukrywa - ale i tak Twoje zarzuty są dość ogólnikowe i mgliste.
Co do jakości metod dekompresji: nie wiem czy zauważyłeś, ale 20lat temu uczono, że prawie każdy nurek zachoruje na stawy. Jakoś dziś się o tym nie mówi. Dlaczego? Przecież nie z tajemnicy - po prostu obecne metody są o wiele skuteczniejsze a i wiedza poszła lekko naprzód. Myślę, że robisz bardzo mało wybredny odwet, za wywalenie Cię z forum Wojtka. A nie wyleciałeś przecież za pisanie bzdur, tylko za chamskie traktowanie i obrażanie współforumowiczów. I żeby tylko raz: nie, ty pchasz się jak pijany do knajpy - wywalany do czasu aż go wywiozą na izbę albo dostanie klapsa.

Data: 2011-07-21 12:22:49
Autor:
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Po co kłamiesz Paweł Poręba mówił wprost, że nie jest to model. To Ty się upierałeś że to model.

[...]

Jacku Biernacki używaj słów i pojęć które rozumiesz. NOF nie umożliwia policzenia dekompresji saturowanej, ZH-L16, ZH-L12 modyfikacje GF to umożliwiają nie mają błędów koncepcyjnych. Czy robią to dokładnie to zupełnie inny problem w rozłożeniu czasów połowicznego odsycania i wielkości mas różnych przedziałów tkankowych. elementów których nie ma w NOF czy RD.

[...]

Informacje o znanym zakresie wiedzy były na DiW skrzętnie kasowane i blokowane. http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1699#1699
http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1694#1694
Co zbrodniczego jest w zdjęciu AO stosowanym do dekompresji tlenowej i stanie wiedzy o ekspozycjach tlenowych.

[...]

To że nie znasz podstaw to świadczy jedynie o Tobie instruktorze w SDI/TDI.
Nie przenoś swojego braku wiedzy na innych.

[...]

Nie uczono tylko wspominano o odległych następstwach, problem nie zniknął.

Myślę, że robisz bardzo mało wybredny odwet, za wywalenie Cię z forum
Wojtka. Ty myślisz, bądź poważny nie rozumiesz większości spraw o których mówię.

[...]

Jacku Biernacki znowu kłamiesz posty które spowodowały wyrzucenie z forum DiW publikowałem tu. Na forum może być głupek (Adam Frajtak dekompresja na argonie) cham i prostak (Grzesiu Reder) ale nie może być człowiek który ma inny pogląd niż wygodny dla właściciela i usłużnego administratora. Pokazanie informacji i źródła nie jest chamstwem to poprawna metoda polemiki, nie stosowałem określeń wartościujących którymi Ty się posługujesz z braku argumentów i braku wiedzy źródłowej.

Cytowane linki dobitnie pokazują że jesteś oszczercą, nie ma tam żadnych niestosownych zachowań.

Data: 2011-07-21 13:14:16
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Ponad rok temu, parę osób tutaj upierało się, że NOF to model i jako taki > powinien być sprawdzony, testowany etc. Jak już udało się wyjaśnić
> [...]

Po co kłamiesz Paweł Poręba mówił wprost, że nie jest to model. To Ty się upierałeś że to model.

Coś Ci się myli: nigdy tak nie twierdziłem. Nie wiem, skąd to bierzesz, ale błądzenie jest rzeczą ludzką. Poza tym i tak nie mam wpływu, co tu sobie na czyjkolwiek temat zmyślisz.

> [...]

Jacku Biernacki używaj słów i pojęć które rozumiesz. NOF nie umożliwia policzenia dekompresji saturowanej

A butle nurkowe nie umożliwiają lotu na księżyc. Przykra sprawa.

Cytowane linki dobitnie pokazują że jesteś oszczercą, nie ma tam żadnych niestosownych zachowań.
http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1699#1699
http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1694#1694

Ale to są linki do zupełnie innego forum. Forum Filipa jest tu:
http://www.forum.divetrek.com.pl/ i to na tym forum Twoje zachowanie było nie do przyjęcia. Podobnie jak na F-N.

Data: 2011-07-21 19:42:24
Autor:
> [...]

A butle nurkowe nie umożliwiają lotu na księżyc. Przykra sprawa.

Popisy głupka Jacka Biernackiego.

Gdybyś rozumiał co jest grane w NOF, użył byś bardzo mocnego argumentu dotyczącego bezpieczeństwa. Owszem to gówno a nie model dekompresyjny ale wydłuża dekompresję do nieskończoności, czyli dłużej niż dekompresja saturowana konieczna, dlatego jest idiotycznie bezpieczny. Tyle że trzeba rozumieć co jest grane, żeby tak odpowiedzieć.

> [...]
> http://rebreathers.pl/forum/viewtopic.php?p=1694#1694
> Ale to są linki do zupełnie innego forum. Forum Filipa jest tu:

Możesz pokazać które wpisy na DiW były nie akceptowalne ?
Nie możesz, bo nie było takowych. Natomiast był temat o wymiarach głównych silników okrętowych w którym "kjar" nie bardzo wyszedł na doskonale znającego temat, to była przyczyna. Moje wpisy w tematy przygotowane przez "kjar" żeby Wojciech Filip mógł się wypowiedzieć. Sługus nie był zadowolony tak się nawazelinował i ktoś inny coś napisał.

Pokaż wpisy, nie pokażesz, jesteś oszczercą.
Masz zupełny brak zrozumienia co to jest cytowanie, to konkretne wskazanie miejsca, trudno się dziwić oszczerca i prymityw jesteś.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-21 19:55:07
Autor: jacekplacek
 jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > Jacku Biernacki używaj słów i pojęć które rozumiesz. > > NOF nie umożliwia policzenia dekompresji saturowanej

> [...]

Masz zupełny brak zrozumienia co to jest cytowanie, to konkretne wskazanie miejsca, trudno się dziwić oszczerca i prymityw jesteś.

Rysiu, a po co ja mam daleko szukać, jak właśnie dałeś koncercik swojego chamstwa i bluzgania? :) Jak pisał Pszemol: nurkowanie uspokaja - pewnie dawno nie nurkowałeś. Albo weź coś na uspokojenie, bo się zasapiesz. Miłego wieczoru i kombinowania, jesteś niezniszczalny :)

Data: 2011-07-21 19:58:17
Autor:
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >  jacekplacek <jacekiala.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > Jacku Biernacki używaj słów i pojęć które rozumiesz. > > > NOF nie umożliwia policzenia dekompresji saturowanej
> [...]
> Masz zupełny brak zrozumienia co to jest cytowanie, to konkretne wskazanie > miejsca, trudno się dziwić oszczerca i prymityw jesteś.

Przykłady Jacku Biernacki Przykłady. Nie masz, to wiesz kim jesteś oszczercą.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-22 07:16:02
Autor: jacekplacek
(market) Okazja na zakup taniego sprzętu
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Przykłady Jacku Biernacki Przykłady. Nie masz, to wiesz kim jesteś oszczercą.

pozdrawiam rc

Jakie znowu przykłady? Przecież napisałem Ci, że w TYM wątku dałeś popis swojego chamstwa i ublizania bez powodu. Jeżeli tego nie widzisz, tym gorzej o Tobie świadczy. Pewnie dlatego masz poczucie krzywdy: tak zostałeś wychowany, że nie masz poczucia ogólnych norm. Dużo zdrowia Rysiu.

Data: 2011-07-22 08:05:25
Autor:
  <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > Przykłady Jacku Biernacki Przykłady. > Nie masz, to wiesz kim jesteś oszczercą.
Tobie świadczy. Pewnie dlatego masz poczucie krzywdy: tak zostałeś
wychowany,
że nie masz poczucia ogólnych norm. Dużo zdrowia Rysiu.

To mój wpis:
[...]

Kasował (rękoma sługusa) linki do informacji źródłowych, TAK.
Doi kasę z uczestników forum, OWSZEM.
Jakie ubliżanie, same fakty, instrukcja lepszego dojenia kasy z użytkowników forum jest przeniesiona z innego forum, nie zmuszam do zastosowania od jutra.
To porada intensyfikująca efektywność marketingową "forum bilbord". (Forum Bilbord nie jest moim określeniem.)
Reagujesz nie współmiernie do bodźca, to objawy choroby psychicznej. W Twoim przypadku zauważyłem koincydencje kto jest twoim idolem guru. Za którego dasz się pokroić. Dzięki temu wyrządzasz jeszcze większą przykrość wielbionym.

Masz pisemną zgodę Wojciecha Filipa na reprezentowanie jego ? pozdrawiam rc

Data: 2011-07-22 10:28:34
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0a0cp$efg$1inews.gazeta.pl...
Przykłady Jacku Biernacki Przykłady.
Nie masz, to wiesz kim jesteś oszczercą.

Twój poziom kultury osiąga prostackie dno w najmniejszym
nawet stanie Twojego poirytowania, zdenerwowania...
Można sobie tylko wyobrazić na co Cię stać pod tym względem
jeśli się z kimś kłócisz i hamulce Ci całkiem puszczą.
Powiedzmy sobie szczerze - nie należysz do kulturalnych rozmówców
i z subtelnością w używaniu epitetów też u Ciebie nie jest najlepiej.

Data: 2011-07-22 19:10:59
Autor:
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
> Przykłady Jacku Biernacki Przykłady.
> Nie masz, to wiesz kim jesteś oszczercą.

Twój poziom kultury osiąga prostackie dno w najmniejszym
nawet stanie Twojego poirytowania, zdenerwowania...

W tym wątku ?
Bądź poważny.

Można sobie tylko wyobrazić na co Cię stać pod tym względem
jeśli się z kimś kłócisz i hamulce Ci całkiem puszczą.

Wyobrażać sobie możesz wiele, pytanie dotyczy przykładów w tym wątku, za trudne ?

Powiedzmy sobie szczerze - nie należysz do kulturalnych rozmówców
i z subtelnością w używaniu epitetów też u Ciebie nie jest najlepiej.

Rozmawiam tak jak rozmówca pozwala, nie walczę z ludźmi którzy nie walczą.
Ludzie przechodzący na nie merytoryczną dyskusję sami zwalniają mnie z merytorycznej formy rozmowy.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-22 15:34:10
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0ci02$795$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Twój poziom kultury osiąga prostackie dno w najmniejszym
nawet stanie Twojego poirytowania, zdenerwowania...

Gdzie pisałem że w tym wątku? Masz urojenia?

Można sobie tylko wyobrazić na co Cię stać pod tym względem
jeśli się z kimś kłócisz i hamulce Ci całkiem puszczą.

Wyobrażać sobie możesz wiele,
pytanie dotyczy przykładów w tym wątku, za trudne ?

Nie obchodzą mnie Twoje pytania
- nie jesteś przecież poważnym partnerem do dyskusji :-)

Powiedzmy sobie szczerze - nie należysz do kulturalnych rozmówców
i z subtelnością w używaniu epitetów też u Ciebie nie jest najlepiej.

Rozmawiam tak jak rozmówca pozwala,

Rozmawiasz tak, jak Ci Twoja własna kultura pozwala.
A że jej się nie nauczyłeś to nie potrafisz być kulturalny.

Ludzie przechodzący na nie merytoryczną dyskusję sami zwalniają
mnie z merytorycznej formy rozmowy.

Tak myśli właśnie człowiek niekulturalny.
Kulturalnego nikt z niczego nie zwalnia.

Data: 2011-07-23 10:50:17
Autor:
> [...]
>
> W tym wątku ?
> Bądź poważny.

Gdzie pisałem że w tym wątku? Masz urojenia?

To wszedłeś w oszczerstwa, to domena Jacka Biernackiego.
Pokaż materiał z DIW forum ?
Nie masz to jesteś oszczercą.

> Wyobrażać sobie możesz wiele,
> pytanie dotyczy przykładów w tym wątku, za trudne ?

Nie obchodzą mnie Twoje pytania
- nie jesteś przecież poważnym partnerem do dyskusji :-)

Owszem "Przemol nie jesteś zorientowany w wielu aspektach życia forumowego na FN i DiW, również w innych obszarach. Jesteś w czołówce super Trolli, świadczy o tym Twoja statystyka grafomańskiej działalności.

> Rozmawiam tak jak rozmówca pozwala,

Rozmawiasz tak, jak Ci Twoja własna kultura pozwala.
A że jej się nie nauczyłeś to nie potrafisz być kulturalny.

Przecież jeszcze nie posłałem żadnej wiązanki nie obłożyłem niczym. To do Czego się Czepiasz ?

> Ludzie przechodzący na nie merytoryczną dyskusję sami zwalniają
> mnie z merytorycznej formy rozmowy.

Tak myśli właśnie człowiek niekulturalny.
Kulturalnego nikt z niczego nie zwalnia.

Człowiek kulturalny zapyta jak czegoś nie rozumie, Ty krzyczysz że to bzdura wychodząc na zupełnego kretyna.
Dlatego zastosuj się do reguł kulturalnej dyskusji.
Nie stawiaj pytań z góry wartościujących.
Mniej przykrości będzie Ciebie spotykało, podstawa to wystartowanie z nowym nickiem, jako nowy użytkownik. "Przemol" to synonim idioty na otwartych forach.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-23 09:43:30
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0e919$q7r$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Bądź poważny.

Gdzie pisałem że w tym wątku? Masz urojenia?

To wszedłeś w oszczerstwa, to domena Jacka Biernackiego.

Weź pigułkę bo Ci żyłka pęknie. Nie znam Cię od wczoraj - wiem na
co Cię stać i jak dobrze masz wyparzoną gębę - niejedne chamstwa
już tu widziałem.

> [...]

FN i DiW, również w innych obszarach. Jesteś w czołówce super Trolli, świadczy
o tym Twoja statystyka grafomańskiej działalności.

Nigdy nigdzie nie twierdziłem że jestem zorientowany w życiu FN czy DiW.
Masz znowu urojenia? Obawiam się, że nigdy na tych forach nie byłem...
I się tam nie wybieram. Komentowałem tylko tyle, że skoro tu Cię stać
na wulgaryzmy i chamstwa to nie widzę powodu abyś gdzieś na innym
forum jakoś specjalnie się powstrzymywał.

> [...]

A że jej się nie nauczyłeś to nie potrafisz być kulturalny.

Przecież jeszcze nie posłałem żadnej wiązanki nie obłożyłem niczym.

Naprawdę nie wiesz czy udajesz?

> [...]

nickiem, jako nowy użytkownik.
"Przemol" to synonim idioty na otwartych forach.

Być idiotą w oczach grupowego klowna to prawdziwy zaszczyt.

Data: 2011-07-23 15:59:37
Autor:
> [...]

Weź pigułkę bo Ci żyłka pęknie. Nie znam Cię od wczoraj - wiem na
co Cię stać i jak dobrze masz wyparzoną gębę - niejedne chamstwa

To idziesz w "zaparte", pokaż materiał, nie masz leżysz i jesteś oszczercą.
To że na sekcie mam swobodę wyboru formy i zakresu odpowiedzi to prawda. Dlatego nie ma tu teraz oponentów z FN czy DiW, tu nie mają parasola ochronnego moderatorów. Nie mogą tak jak "Waldo" edytować postów rozmówcy.

> [...]

Nigdy nigdzie nie twierdziłem że jestem zorientowany w życiu FN czy DiW.
Masz znowu urojenia? Obawiam się, że nigdy na tych forach nie byłem...

Kto tu ma urojenia (chodzi tobie o oś w reprezentacji liczb zespolonych tak zwaną osią urojoną ? czyste jaja jak byś znowu nie rozumiał). Wiem że nie masz wiedzy co kto robił na tamtych forach. Dlatego jesteś oszczercą skoro zakładasz że na DiW byłem skrajnie dosadny.

I się tam nie wybieram. Komentowałem tylko tyle, że skoro tu Cię stać
na wulgaryzmy i chamstwa to nie widzę powodu abyś gdzieś na innym
forum jakoś specjalnie się powstrzymywał.

To mylisz się, nie muszę używać wulgaryzmów żeby rozmówca był ugotowany we własnych emocjach.

> Przecież jeszcze nie posłałem żadnej wiązanki nie obłożyłem niczym.
> To do Czego się Czepiasz ?

Naprawdę nie wiesz czy udajesz?

Akurat recenzja Twoich popisów jest bardzo spokojna.

> "Przemol" to synonim idioty na otwartych forach.

Być idiotą w oczach grupowego klowna to prawdziwy zaszczyt.

Zupełnie udajesz że Włodek nie powiedział Tobie tego co wie wiele osób, o Tobie. Znakomita większość obitych w dyskusji merytorycznej przechodzi na argumentację nie merytoryczną dokładnie w to się wpisałeś.

Masz przykład, instruktor okazał się głupkiem bez klasy we wcześniejszym fragmencie dyskusji. Wyjątkowo umiał przyznać że zmienił poglądy:

"bramer napisał/a:

anarchista napisał/a:
Na OC odrobinę szybciej, bo każdy wydech wypłukuje odsycony inert, na lteniaku z CMF lub częstym płukaniem przwie tak samo szybko a jest cieplej, najdłużej na CCR bo ma dużą objętość pętli i mało osób wie jakie funkcje pełni płukanie obiegu. Dla komfortu cieplnego obiegi zamknięte są lepszą alternatywą, niż zimny OC z dużym efektem JT

Powoli zaczynam zmieniać zdanie na temat tego Pana. On jednak jakąś wiedzę ma"

W odróżnieniu od niego, ja nie zmieniłem swoich poglądów o nim, zwłaszcza jak zobaczyłem co pisze a właściwie czego nie pisze na innym forum.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-24 08:12:24
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0er59$hfi$1inews.gazeta.pl...
> [...]

już tu widziałem.

To idziesz w "zaparte", pokaż materiał, nie masz leżysz i jesteś oszczercą.

Materiał każdy może sobie wyszukać w googlach...
Na tej grupie. Wystarczy poszukać wpisów "demolant" :-)

Data: 2011-07-24 18:23:50
Autor:
(market) Okazja na zakup taniego sprzętu

Materiał każdy może sobie wyszukać w googlach...
Na tej grupie. Wystarczy poszukać wpisów "demolant" :-)

Zapominasz czy ordynarnie manipulujesz ?
Pokaż materiał z DiW forum (Divetrec), nie masz jesteś oszczercą.
Wypowiadałeś sądy o nie znanym sobie materiale.
Dodatkowo nie figurowałem tam jako "demolant" wcześniej.

pozdrawiam rc

Data: 2011-07-24 14:37:56
Autor: Pszemol
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0hnvm$mhc$1inews.gazeta.pl...

Materiał każdy może sobie wyszukać w googlach...
Na tej grupie. Wystarczy poszukać wpisów "demolant" :-)

Zapominasz czy ordynarnie manipulujesz ?

Ty się pogubiłeś.

Pokaż materiał z DiW forum (Divetrec), nie masz jesteś oszczercą.
Wypowiadałeś sądy o nie znanym sobie materiale.
Dodatkowo nie figurowałem tam jako "demolant" wcześniej.

Nie wypowiadałem się ani słowem na temat DiW forum.
Pisałem wyłącznie o Twojej działalności tutaj.

Data: 2011-07-24 20:28:04
Autor:
> [...]
<demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j0hnvm$mhc$1inews.gazeta.pl...

> Zapominasz czy ordynarnie manipulujesz ?

Celowo zostawiłem fragment

To wszedłeś w oszczerstwa, to domena Jacka Biernackiego.
Pokaż materiał z DIW forum ?
Nie masz to jesteś oszczercą.

Nie ładnie tak łgać w żywe oczy i na wydrę.
Nie wypowiadałem się ani słowem na temat DiW forum.
Pisałem wyłącznie o Twojej działalności tutaj.

Sprawa dotyczy forum na którym nie byłeś dlatego wypowiadasz się bo nie masz nic istotnego do powiedzenia, klasyka.
Teraz grasz znowu w piczipolo, za to bardzo dziękuję jesteś oszczercą masz doborowe towarzystwo.

pozdrawiam rc

--

(market) Okazja na zakup taniego sprzętu