(market) Oświetlenie Light Monkey

Data: 2010-04-22 14:05:06
Autor: Kubao
(market) Oświetlenie Light Monkey
Zapraszam www.techdiveshop.net  .

Data: 2010-04-22 23:53:01
Autor: Daniel Kowalski
(market) Oświetlenie Light Monkey
Kubao pisze:
Zapraszam www.techdiveshop.net  .

Czy dobrze widzę na Waszej stronie tytułowej kawałek sprężarkowni w Gramat? ;-)  Pozdrawiam KOWI

Data: 2010-04-22 14:55:30
Autor: Kubao
On 22 Kwi, 23:53, Daniel Kowalski <bountykil...@gazeta.pl> wrote:
Kubao pisze:

> Zapraszamwww.techdiveshop.net .

Czy dobrze widzę na Waszej stronie tytułowej kawałek sprężarkowni w
Gramat? ;-)  Pozdrawiam KOWI

Tak moje zdjęcie z 2008. Fajny wyjazd i nurkowanie w Estramar.

Data: 2010-04-23 00:39:38
Autor: Daniel Kowalski
Kubao pisze:

Zapraszamwww.techdiveshop.net .
Czy dobrze widzę na Waszej stronie tytułowej kawałek sprężarkowni w
Gramat? ;-)  Pozdrawiam KOWI

Tak moje zdjęcie z 2008. Fajny wyjazd i nurkowanie w Estramar.

Mógłbym mieć taki garaż jak Andree ;-) mmmm !! pzdr

Data: 2010-04-22 15:48:23
Autor: Kubao
On 23 Kwi, 00:39, Daniel Kowalski <bountykil...@gazeta.pl> wrote:
Kubao pisze:

> Tak moje zdjęcie z 2008. Fajny wyjazd i nurkowanie w Estramar.

Mógłbym mieć taki garaż jak Andree ;-) mmmm !! pzdr

Pozostaje nam tylko blaszak przy bloku albo garaż domowy.

(market) Oświetlenie Light Monkey