(market) Podręcznik Advanced Trimix Diver TDI - po polsku

Data: 2009-12-09 08:20:32
Autor: ABYSS DIVING
(market) Podręcznik Advanced Trimix Diver TDI - po polsku
Informujemy zainteresowane osoby, iż został przetłumaczony podręcznik
Advanced Trimix Diver TDI.

Szczegóły na:
http://www.abyss-diving.pl
lub
http://www.tdisdi.pl

ABYSS DIVING

Data: 2009-12-09 16:50:12
Autor: jacekplacek
(market) Podręcznik Advanced Trimix Diver TDI - po polsku
ABYSS DIVING <abyss.diving.cn@gmail.com> napisał(a):
Informujemy zainteresowane osoby, i=BF zosta=B3 przet=B3umaczony podr=EAczn=
ik
Advanced Trimix Diver TDI.

Szczeg=F3=B3y na:
http://www.abyss-diving.pl
lub
http://www.tdisdi.pl

Ja rozumiem: żeby być nurkiem technicznym trzeba być opanowanym, cierpliwym, ogarniającym problemy... I chyba się nie nadaję, bo zaraz mnie SZLAG TRAFI!!
Postem informujecie, że przetłumaczono podręcznik. Fajnie, napalam się, chce kupić. Wchodzę pod link, gdzie MIŁO informujecie, że przetłumaczono podręcznik... Cóż, zacisnąłem zęby, zakląłem w duchu, wchodzę pod drugi link, w którym jest link do pierwszego linku, w którym ....(tu już nie kląłem w duchu) informujecie miło, że przetłumaczono podręcznik... Jaja sobie robicie, czy jak? Ja jestem prosty człowiek: jest książka, jest ogłoszenie, że jest książka -> znaczy ktoś chce sprzedać... A tu: tylko pochwalić się! --

Data: 2009-12-09 21:54:22
Autor: Bober
(market) Podręcznik Advanc ed Trimix Diver TDI - po polsku
jest książka, jest ogłoszenie, że jest książka -> znaczy ktoś chce sprzedać... A tu: tylko pochwalić się!

Zajrzyj raz jeszcze na strone abyssa,jasno i wyraznie podano informacje jak ksiazke zakupic.

  pozdrawiam
     Troll_

Data: 2009-12-10 06:58:04
Autor: jacekplacek
Bober <bobr@onet.pl> napisał(a):
>jest książka, jest ogłoszenie, że jest > książka -> znaczy ktoś chce sprzedać... A tu: tylko pochwalić się! Zajrzyj raz jeszcze na strone abyssa,jasno i wyraznie podano informacje jak ksiazke zakupic.

Tak: mailem lub telefonicznie... Pewnie dlatego uznałem, że nie da się kupić, bo jest tam też sklep internetowy w którym nie widzę działu dla książek.

--

(market) Podręcznik Advanced Trimix Diver TDI - po polsku