(market) Sprzedam lampę Greenforce Tristar 15 LED

Data: 2010-02-20 01:14:04
Autor: Macius Dru/ogi
(market) Sprzedam lampę Greenforce Tristar 15 LED
Hej,

Oddam w dobre ręce latarkę Greenforce LED Tristar 15. Teoretycznie
odpowiednik halogenu 45W, w praktyce 30+W, czas świecenia.... hmmmm,
nigdy mi się nie rozładowała. Teoretycznie minimum 4 godziny, ale
zaliczyła i 6h bez ładowania. W zestawie: kanister Flex II (4.5Ah o
ile mnie pamięć nie myli), głowica, kabel, oryginalna ładowarka,
kabura na kanister i torba na całość. Sprzętu używany, ale ten model
jest praktycznie niezniszczalny :-) Stan latarki idealny, w kaburze
nadpruła się szlufka. Pytania, prośby o zdjęcia etc. na PW.
Mogę sprzedać przez Allegro jeśli komuś strasznie zależy.

Cena: 600PLN. Odbiór w Warszawie lub wysyłka kurierem.

Pozdr,
eMKa

Data: 2010-02-20 05:40:54
Autor: Macius Dru/ogi
(market) Sprzedam lampę Greenforce Tristar 15 L ED
Sprzedana.

(market) Sprzedam lampę Greenforce Tristar 15 LED