market - Sprzedam p?etwy- rózne!!

Data: 2011-02-12 22:23:55
Autor: Kris
market - Sprzedam p?etwy- rózne!!
Mam do sprzedania kilka a konkretnie 3 pary płetw

1. Stary ale dobrze znany model Technisub Stratos
kolor Niebieski
Sprężyny
roz L
noszą ślądy użytkowania jak to płetwy ale sprawne i godne polecenia

Cena sugerowana - 190 PLN

2. Płetwy Scubatech JET II
kolor czarny
paski
bardzo mało używane w zasadzie parokrotnie w wodzie tylko słodkiej

Cena sugerowana- 150 PLN

UWAGA: Mam dwa rozmiary tych płetw jeden to L a drugi XL

Na życzenie zdjęcia, wskazany odbiór osobisty ale możliwość wysyłki na koszt kupującego, możliwość obejrzenia po wcześniejszym umówieniu

Zapraszam
Krystian
GSM: 501 530 596

Płetwy wystawione również na allegro gdyby ktoś chciał zobaczyć

market - Sprzedam p?etwy- rózne!!