(market) Sprzedam prawie nową sprężarkę COLTRI SUB MCH 13/ET wersja COMPACT 330bar

Data: 2010-11-17 11:45:57
Autor: Jacek Wróblewski
(market) Sprzedam prawie nową sprężarkę COLTRI SUB MCH 13/ET wersja COMPACT 330bar
Sprężarka kupiona w Polsce w pazdzierniku 2009 ... przepracowane ma 30 godzin,
więc jest jak nowa ... * silnik elektryczny trójfazowy
* wydajność 215l/min
* ładuje butle do 330 bar (2 gniazda)

Głowica posiada 3 stopnie sprężania, wyposażone w tłoki, wykonane z anodowanej i
hartowanej stali. Na trzecim tłoku jest aż 5 hartowanych pierścieni! Co zapewnia
kilkutysięczną godzinną pracę bez przeglądu serwisowego!  Poza  niezawodnością sprężarka ta cechuje się łatwością obsługi, bardzo
ekonomiczną eksploatacją, cichą pracą, a przede wszystkim konkurencyjną ceną!!!

CENA: TYLKO 22.000pln  W razie pytań proszę o kontakt: jacek(at)silent.com.pl Pozdrawiam

Data: 2010-11-17 13:26:15
Autor: 666
(market) Sprzedam prawie nową sprężarkę COLTRI SUB MCH 13/ET wersja COMPACT 330bar
http://cgi.ebay.pl/Tauchkompressor-Coltri-Sub-MCH-13-SH-9-PS-Honda-
/230549551194

Ten je..ny internet...

-- -- -

ceną

Data: 2010-11-17 15:42:41
Autor: Jacek Wróblewski
(market) Sprzedam prawie now± sprê¿arkê COLTRI SUB MCH 13/ET wersja COMPACT 330bar
Ta, którą pokazałeś nieco różni się od tej, która mam do sprzedania ... ps. więcej o sprzedawanaj spreżarce MCH13/ET COMPACT mozna przeczytac tutaj: http://www.scubamission.pl/pl/coltri/coltrisprezarki.htm

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2010-11-17 15:19:55
Autor:
Jacek Wróblewski <dajwerek@op.pl> napisał(a):
ps. więcej o sprzedawanaj spreżarce MCH13/ET COMPACT mozna przeczytac tutaj: http://www.scubamission.pl/pl/coltri/coltrisprezarki.htm

"Najbardziej bogata wersja oznaczona symbolem Compact Evo lub Super Silent Evo, poza pełną automatyką, pomiarem ciśnień na poszczególnych stopniach sprężania, auto kontrolą poziomu oleju, posiada unikatowe rozwiązanie jakim jest kontrola temperatury sprężarki, a dokładniej oleju. Jeżeli temperatura oleju osiągnie poziom 45oC, system wyłącza sprężarkę, ponieważ udowodniono iż powyżej 45oC z oleju wytrąca się mgła olejowa, której nie jest w stanie zatrzymać żaden współczesny filtr dostępny na rynku. Stąd sprężarka ta poza faktem iż posiada wstępny filtr powietrza, trzy skraplacze, maxi filtr żelowo węglowy, to dodatkowo o jakość powietrza dba system kontroli temperatury oleju. stąd powietrze jest suche i wręcz destylowane- wolne od wszelkich zapachów i zanieczyszczeń."

Wiem że tekst reklamowy, nie jest Twojego autorstwa, lecz upraszam o odrobinę szacunku dla czytelnika. "ponieważ udowodniono iż powyżej 45oC z oleju wytrąca się mgła olejowa,"
Słowo "wytrąca" jest nie właściwe, druga sprawa jaka jest temperatura wewnątrz cylindra czy jest wyższa niż 45 st C ? No jest wyższa. Czy pierścienie pomują olej ? Pompują w stronę cylindra. Czy to sprężarka bezolejowa (membranowa) ?
NIE. "stąd powietrze jest suche i wręcz destylowane- wolne od wszelkich zapachów i zanieczyszczeń." Oddzielanie wody po stopniach sprężania nie jest destylacją, ponownie używane słowa nie są właściwie zastosowane. Destylacja powietrza daje azot i tlen czyli rozdziela powietrze na składniki.
"ponieważ udowodniono iż powyżej 45oC z oleju wytrąca się mgła olejowa, której nie jest w stanie zatrzymać żaden współczesny filtr dostępny na rynku."
Marketingowy kicior, wymrażarka, zeolit, czy też dopalacze katalityczne stosowane w radzieckich blokach oczyszczania powietrza dla nurków, radzą sobie z takimi zanieczyszczeniami.

Wiem że społeczeństwo jest głupie i trzeba podać papkę, ale czasem się zdaża że dostaje się po łapkach. Pozdrów Rafała specjalistę od "parkowania statków w Tatrach" i tekstów reklamowych.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-17 23:30:41
Autor: Jacek Wróblewski
(market) Sprzedam prawie now± sprê¿arkê COLTRI SUB MCH 13/ET wersja COMPACT 330bar
Witam, Za treść w podanym przeze mnie linku opisującym m.in. sprzedawana przeze mnie
sprężarkę nie ponoszę odpowiedzialności... Przytoczyłem ten link jedynie dla porównania tych kompresorów i powiem szczerze
ze ta stronka jako pierwsza w googlach opisywała i pokazywała zdjęcia własnie
coltrisub mch13/et ;) Jeśli znajdzie się osoba zainteresowana kupnem - polecam;) Pozdrawiam

Data: 2010-11-18 09:25:34
Autor: 666
(market) Sprzedam prawie nowa sprezarke COLTRI SUB MCH 13/ET wersja COMPACT 330bar
OK, fajna sprężarka, byle się nie psuła..

Swoją drogą marzy mi się mała podróżno-wyprawowa, która miałaby modułowy wymienny napęd:
- benzynowy lub diesel
na
- elektryczny 1- lub 3-fazowy.

Pozdrawiam

-- -- -

Data: 2010-11-18 08:32:43
Autor:
 666 <666@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Monsham Mini.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-18 09:50:48
Autor: jacekplacek
 666 <666@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Akurat mam taką i modułowość napędu nie jest problemem. Przeniesienie napędu paskiem klinowym, więc interesuje Cię wyłącznie średnica wałka silnika, ale nawet to nie jest problemem, mając dostęp do tokarki. Po zmianie silnika z 3 na 1 fazowy nie widzę potrzeby kolejnych przekładek w te i wewte, tym bardziej, że jako wyłącznik mam esa słabszego od zabezpieczenia na fazie gniazdka. Pozostaje mi dokupienie silnika spalinowego.

--

(market) Sprzedam prawie nową sprężarkę COLTRI SUB MCH 13/ET wersja COMPACT 330bar