(market) Weekend Rebreatherowy -Hańcza 4-5 grudz ień

Data: 2010-11-28 19:08:48
Autor: kursnurkowy.pl
(market) Weekend Rebreatherowy -Hańcza 4-5 grudz ień
Zapraszam do udziału w weekendzie rebreatherowym nad jeziorem Hańcza 4-5 grudzień 2010r.
Przedstawimy w trakcie spotkania takie rebreathery jak Optima, Inspiration Classic, Inspiration Vision, Hammerhead.
Bedzie oczywiście możliwośc zrobienia intro na niektórych CCR.
W planie rĂłwnieĹĽ prezentacja i testy sprzetu firm: DiveRite,Shearwather, 4th Element, KUBI, O'three.
Spotkanie teoretyczne z prezentacją rozpocznie sie w sobotę około godz 10.00 w Centrum Nurkowym BANANA DIVERS ( była baza 33 ).
Zapraszam
Radek

Data: 2010-11-29 08:00:27
Autor: Zakrzówek Kraken
(market) Weekend Rebreatherowy -Hańcza 4-5 grudzień

Użytkownik "kursnurkowy.pl" <nurkowacz@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:icu5rh$sfg$1inews.gazeta.pl...
Zapraszam do udziału w weekendzie rebreatherowym nad jeziorem Hańcza 4-5 grudzień 2010r.
Przedstawimy w trakcie spotkania takie rebreathery jak Optima, Inspiration Classic, Inspiration Vision, Hammerhead.
Bedzie oczywi¶cie możliwo¶c zrobienia intro na niektórych CCR.
W planie również prezentacja i testy sprzetu firm: DiveRite,Shearwather, 4th Element, KUBI, O'three.
Spotkanie teoretyczne z prezentacj± rozpocznie sie w sobotę około godz 10.00 w Centrum Nurkowym BANANA DIVERS ( była baza 33 ).
Zapraszam
Radek

Fajny pomysł, gratulacje Radek

MSC

Data: 2010-11-29 02:28:28
Autor: PJ
On 29 Lis, 08:00, "Zakrzówek Kraken" <kra...@kraken.pl> wrote:
Użytkownik "kursnurkowy.pl" <nurkow...@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶cinews:icu5rh$sfg$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> Spotkanie teoretyczne z prezentacj± rozpocznie sie w sobotę około godz
> 10.00 w Centrum Nurkowym BANANA DIVERS ( była baza 33 ).

A może planujecie zrobić co¶ takiego na południu? Kraków? Chętnie bym
się pisał.

Data: 2010-11-29 11:47:48
Autor: Zakrzówek Kraken
(market) Weekend Rebreatherowy -Hańcza 4-5 grudzień

Użytkownik "PJ" <jacekpolak@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:939d7d6a-0fa2-4f57-886f-be3c463c9740i41g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

Fajny pomysł, gratulacje Radek

MSC

A może planujecie zrobić co¶ takiego na południu? Kraków? Chętnie bym

Musisz poczekać aż PADI wprowadzi Reby, od przyszłego roku? :-)
Ale Hańcza też piękna

MSC

Data: 2010-11-29 11:16:08
Autor:
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
Musisz poczekać aż PADI wprowadzi Reby, od przyszłego roku? :-)

Posejdon zupełnie serio to planuje, CCR PADI Poseidon.

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-29 17:39:09
Autor: jacekplacek
PJ <jacekpolak@gmail.com> napisał(a):
On 29 Lis, 08:00, "Zakrz=F3wek Kraken" <kra...@kraken.pl> wrote:
> U=BFytkownik "kursnurkowy.pl" <nurkow...@gazeta.pl> napisa=B3 w wiadomo=
=B6cinews:icu5rh$sfg$1inews.gazeta.pl...

> Fajny pomys=B3, gratulacje Radek
>
> MSC

A mo=BFe planujecie zrobi=E6 co=B6 takiego na po=B3udniu? Krak=F3w? Ch=EAtn=
ie bym
si=EA pisa=B3.

A dlaczego masz szukać daleko, czego¶ co jest całkiem blisko? Uderz tutaj: http://heliox.webd.pl/heliox/index.html - reby BI i Hummerhead, my¶lę, że bez problemu się dogadasz i umówisz np. na Koparkach. Przy okazji będziesz miał blisko stały kontakt z rebowcami, więc jakiekolwiek "akcje" wyjazdowe bez zbędnych problemów.

Data: 2010-11-29 16:13:13
Autor: kursnurkowy.pl
(market) Weekend Rebreatherowy -Ha�cza 4-5 g rudzie�
W dniu 2010-11-29 08:00, Zakrz�wek Kraken pisze:
Uďż˝ytkownik "kursnurkowy.pl"<nurkowacz@gazeta.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Zapraszam do udzia�u w weekendzie rebreatherowym nad jeziorem Ha�cza 4-5
grudzieďż˝ 2010r.
Przedstawimy w trakcie spotkania takie rebreathery jak Optima, Inspiration
Classic, Inspiration Vision, Hammerhead.
Bedzie oczywi�cie mo�liwo�c zrobienia intro na niekt�rych CCR.
W planie r�wnie� prezentacja i testy sprzetu firm: DiveRite,Shearwather,
4th Element, KUBI, O'three.
Spotkanie teoretyczne z prezentacj� rozpocznie sie w sobot� oko�o godz
10.00 w Centrum Nurkowym BANANA DIVERS ( by�a baza 33 ).
Zapraszam
Radek

Fajny pomysďż˝, gratulacje Radek

MSC

Dzięki Maciek. :-)
  Jezeli chodzi o poĹ‚udnie  i inne kierunki Polski myĹ›lÄ™, ĹĽe jak najbardziej. MyĹ›lÄ™, ĹĽe bÄ™dzie teĹĽ z czasem moĹĽliwość zobaczenia o wiele wiÄ™cej rebĂłw niĹĽ te, ktĂłre podaĹ‚em. Na chwilÄ™ obecna intra bÄ™dÄ… wykonywane na Inspiration i Optimie, a niedĹ‚ugo rĂłwnieĹĽ na Hammerhead.
Po za tym w Krakowie pewnie poźniej bedzie lód więc mozna będzie o czyms takim pomyśleć.
Maciek moze u Ciebie w Krakenie??? :-)
Radek

Data: 2010-11-29 15:58:29
Autor:
(market) Weekend Rebreatherowy -Ha?cza 4-5 grudzie?
kursnurkowy.pl <nurkowacz@gazeta.pl> napisał(a):
Na chwilę obecna intra będą wykonywane na Inspiration i Optimie, a niedługo również na Hammerhead.
Po za tym w Krakowie pewnie poźniej bedzie lód więc mozna będzie o czyms takim pomyśleć.

Skorzystaj z już osi±gniętego poziomu komercyjnego, jak Żabierek robił takie imprezy to brał kasę za opowiedzenie na wstępie teoretycznym. Nie możesz odbiegać od "guru".

Paszteciarze z Poseidona nie brali kasy, pokazywali dali nurkować, ale wiadomo to paszteciarze. Sprzedawali produkt Billa Stone, wiadomo że to nikt w porównaniu do Żabierka. (jaja)

pozdrawiam rc

Data: 2010-11-29 17:34:35
Autor: Zakrzówek Kraken
(market) Weekend Rebreatherowy -Ha?cza 4-5 grudzie?

Użytkownik "kursnurkowy.pl" <nurkowacz@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:id0fub$6b7$1inews.gazeta.pl...
Dzięki Maciek. :-)
 Jezeli chodzi o południe  i inne kierunki Polski my¶lę, że jak najbardziej. My¶lę, że będzie też z czasem możliwo¶ć zobaczenia o wiele więcej rebów niż te, które podałem. Na chwilę obecna intra będ± wykonywane na Inspiration i Optimie, a niedługo również na Hammerhead.
Po za tym w Krakowie pewnie poĽniej bedzie lód więc mozna będzie o czyms takim pomy¶leć.
Maciek moze u Ciebie w Krakenie??? :-)
Radek

Jak będziesz miał chęć i pomysł na imprezę na Zakrzówku zapraszam.
Ludzie chętnie posłuchaj± o rebach a jeżeli do tego zrobiłby¶ dla jaki¶ chętnych "intra" było by super.

Maciek "Szczęsciarz" Curzydło

Data: 2010-11-30 08:44:08
Autor: Jacek Trembowelski
[...]

Heja

Centrum Nurkowe CCR Częstochowa - Megalodon, BI czy BI z elektronik± Hammerhead.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

www.trembowel.pl

Data: 2010-11-30 19:47:18
Autor: kursnurkowy.pl
(market) Weekend Rebreatherowy -Ha?cza 4-5 grudzie?
W dniu 2010-11-30 08:44, Jacek Trembowelski pisze:
  Jezeli chodzi o poďż˝udnie  i inne kierunki Polski myďż˝lďż˝, ďż˝e jak
najbardziej. My�l�, �e b�dzie te� z czasem mo�liwo�� zobaczenia o wiele
wi�cej reb�w ni� te, kt�re poda�em.

Heja

Centrum Nurkowe CCR Cz�stochowa - Megalodon, BI czy BI z elektronik�
Hammerhead.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

www.trembowel.pl

Nie bardzo rozumiem... Co ja mam wspólnego z Częstochową?
Radek

Data: 2010-11-29 19:29:04
Autor: kursnurkowy.pl
W dniu 2010-11-28 19:08, kursnurkowy.pl pisze:
[...]

Jeżeli pogoda sie nie zmieni, to niestety weekend rebreatherowy będzie musiał byc przesunięty w czasie. Co sie odwlecze to ....:-)
Myslę, ze do czwartku powinno się wyjaśnić.
Radek

Data: 2010-11-30 20:20:13
Autor: kursnurkowy.pl
[...]

Najprawdopodobniej w zwiazku ze zmiana pogody nurkowania sie nie odbęda w w/w terminie. Jeżeli bedzie mozliwość dojazdu to zostanie jedynie przedstawiona prezentacja o CCR.
Nurkowania zostaną przełozone na inny termin. Ewentualnie wszystkich zainteresowanych zapraszam na baseny w Białymstoku.
Radek
Instruktor OC/CCR IANTD
Instruktor PADI

(market) Weekend Rebreatherowy -Hańcza 4-5 grudz ień