market - apteczka dla nurka

Data: 2009-05-19 08:01:07
Autor: Twoja-apteczka.pl
market - apteczka dla nurka
Witamy,

Polecamy dobrze wyposażoną apteczkę dla nurka
http://www.twoja-apteczka.pl/apteczka-nurka-bryzgoszczelnym-zamkiem-p-297.html

oraz inne produkty do udzielania pierwszej pomocy.

Pozdrawiamy
Zespół Twoja-Apteczka

Data: 2009-05-18 23:58:05
Autor: micklu
market - apteczka dla nurka
On 19 Maj, 08:01, "Twoja-apteczka.pl" <wrosin...@post.pl> wrote:
[...]

Nudny jesteś z tą apteczką
jak chcesz się reklamować to wykup czas w najlepiej w Polsacie bo go
nie oglądam

Data: 2009-05-19 06:38:12
Autor: jacekplacek
market - apteczka dla nurka
Twoja-apteczka.pl <wrosinski@post.pl> napisał(a):
Witamy,

Polecamy dobrze wyposażoną apteczkę dla nurka
http://www.twoja-apteczka.pl/apteczka-nurka-bryzgoszczelnym-zamkiem-
p-297.html

Co tam jest takie drogie?

Data: 2009-05-19 11:32:14
Autor: adambigboss
market - apteczka dla nurka
Twoja-apteczka.pl <wrosinski@post.pl> napisał(a): > Witamy,
> [...]

cześć , wcale nie jest droga , nie wiem co jest w środku ale ja za moją zapłaciłem 240Euro, jest wodoszczelnej skrzynce typu Pelli 30x20x15cm

Też myślałem że to zabójcza cena ale niestety byłem zobligowany do zakupu dokładnie tej apteczki , i ku mojemu zaskoczeniu stwierdzam że jakość i róznorodność materiałów opatrunkowych jest bardzo wysoka , niestety na plaży i rafie wypadki sa codziennością , chocoiażby wczoraj otwierałem apteczkę dwukrotnie , raz otarcie dłoni z newielkim krwawieniem ( nacięty naskurek) i o zgrozo jedno beduińskie dziecko niefortunie w czasie wędkowania drugiemu dzieciakowi wbiło w skurę na głowie mały haczyk, w jednym i drugim przypadku w apteczce znalazłem to co potrzebowałem , była tam sól fizjologiczna do przemycia , były wysokiej jaklości plastry na materiale a nie na papierze jak najczęściej można kupiś w aptece, w drugim przypadku również przydała sie sól fizjologiczna ale również zwykła jednorazowa golarka i mały skalpel , niestety bez małego nacięcia nie można było usunąć haczyka, Oprócz materiałów opatrunkowych apteczka zawiera aluminiową szynę do sztywnień SAMsplint, kompresy gorące, kompresy zimne , maskę do resuscytacji (pocket mask) maskę do ciągłego przpływu , nie wspomnę o rękawiczkach , foli termicznej i bardzo silnych nożyczkach.

Kiedyś klient rozciął stopę na dość długim odcinku , w apteczce były specjalne plastry wzmocnione służącze podobnie jak szwy i specjalne kompresy z bandażem w komplecie.

Naprawde jestem pod wrażeniem jakości materiałów i trafności wyboru. Cena niestety jest zabójcza ale jakość rekompensuje wydatek , teraz naprawdę wiem że mogę wykorzystać to czego sam się nauczyłem i czego uczę innych.

Po raz kolejny przekonałem się że jednak jakość musi kosztować , podobnie jak pierwszy raz kiedy kupiłem opony zimowe (oczywiście w Polsce).

Pzdrawiam Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania Dahab/Egipt

P.S. Wczoraj zakończyliśmy kolejny kurs DM PADI i nowi DM mieli naprawde świetny przykład jak bardzo czsami przydaje się to co na początku uważali za zbędne (zbędnie wydane pieniądze - ich kurs pierwszej pomocy i moja apteczka).

--

market - apteczka dla nurka