market - butla tlenowa

Data: 2009-04-17 12:13:07
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
market - butla tlenowa

Użytkownik "Twoja-apteczka.pl" <wrosinski@post.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.000001b4.49e847denewsgate.onet.pl...
Witam,

polecam butle tlenowe aluminiowe na sytuacje awaryjne.
http://www.twoja-apteczka.pl/butla-tlenowa-aluminiowa-p-59.html

Przy tej pojemności to raczej na dezodorant się nadaje a nie na sytuacje awaryjne... :D

Karol
http://divezone.pl

Data: 2009-04-17 11:15:20
Autor: Pszemol
market - butla tlenowa
"Karol Susicki [DIVEZONE.PL]" <dive@usunto.divezone.pl> wrote in message news:gs9krc$lq0$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

Z tego co widzę to jest to raczej butla dla medyka do ratowania kogoś
podtopionego już po wyciągnięciu go z wody a nie butla do oddychania
pod wodą...

Data: 2009-04-17 22:07:39
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
market - butla tlenowa

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:gs9oi9.31c.0poczta.onet.pl...
[...]

Ja rozumiem, że jeśli ktoś reklamuje na grupie nurkowej to ma to służyć przy ratowaniu w wypadku nurkowym. Nawet jeśli miałoby to ratować podtopionego to policz na ile minut akcji ratunkowej wystarczy taka butla - dlatego nazywam ją dezodorantem.

Ja na zabezpieczenie nurkowań mam butlę 4l podstawową i do tego w samochodzie 8l razem 12l tlenu. Można powiedzieć, że to za dużo... ale 2,7l to zdecydowanie za mało...no chyba że do rebridera tlenowego.

pozdrawiam, Karol
http://divezone.pl

market - butla tlenowa