market - płytę ALU kupi

Data: 2009-07-07 20:15:16
Autor: Pawel
market - płytę ALU kupi
może być używana, z uprzężą lub bez.

Data: 2009-07-07 19:02:29
Autor: jacekplacek
market - płytę ALU kupi
Pawel <fortech1@poczta.onet.pl> napisał(a):
może być używana, z uprzężą lub bez.

Bez uprzęży kupiłem w najbliższym sklepie za 200zł. Jak nie masz sklepu w okolicy, jest wiele wysyłkowych. Np.: http://heliox.pl/

--

Data: 2009-07-07 19:08:30
Autor:
market - płytę ALU kupi
Pawel <fortech1@poczta.onet.pl> napisał(a):
może być używana, z uprzężą lub bez.

Mam kompozyt szklany anatomicznie dopasowany do kręgosłupa, z 3 pasową
uprzężą. Mogę to sprzedać cena niska 40zł. Producent Auer, Faser też je
stosuje, Draeger używa podobnych, Interspiro również.

pozdrawiam rc

Data: 2009-07-07 23:53:21
Autor: lot
market - płytę ALU kupi
On 2009-07-07 21:08:30 +0200, " " <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> said:

Mam kompozyt szklany anatomicznie dopasowany do kręgosłupa, z 3 pasową
uprzężą. Mogę to sprzedać cena niska 40zł. Producent Auer, Faser też je
stosuje, Draeger używa podobnych, Interspiro również.

Opatentowałeś jakąś autorską metodę interpretacji słowa pisanego?
Przedpiszca - Paweł - chciałby kupić płytę Aluminium.

Pewnikiem się ucieszy z włókien szklanych i żywicy, a jak dołożysz gumofilce i płaszczyk oborowego będzie w siódmym niebie.

Grunt to dwać bliźnim szczęcie, nawet gdy tego nie chcą.

Lot

Data: 2009-07-08 05:08:10
Autor:
market - płytę ALU kupi
lot <lot> napisał(a):
Opatentowałeś jakąś autorską metodę interpretacji słowa pisanego?
Przedpiszca - Paweł - chciałby kupić płytę Aluminium.

Nie da się opatentować wielu spraw, jeśli potrzebujesz to poradnik wynalazcy
mogę wysłać. Koszt wysyłki 2 zł.

Pewnikiem się ucieszy z włókien szklanych i żywicy,

Jaka to jest żywica trudno odpowiedzieć robił to BASF dla Auer. Za 80zł może
też otrzymać 1 i 2 stopień (nadciśnieniowy) z manometrem na długiej kapilarze
dodatkowo wodoszczelny, jest też szybko złącze na ciśnieniu zredukowanym.
Grzybek zaworu proporcjonalny odciążony (nie używam zbyt trudnych słów ?).
Uprząż już jest.

Grunt to dwać bliźnim szczęcie, nawet gdy tego nie chcą.

Zostawiłem jak zawsze nie skrępowaną swobodną decyzję. Płyta anatomiczna jest lepsza, to wiedzą użytkownicy i profesjonalne firmy:
Draeger, Auer (obecnie MSA), Faser (korzysta z noszaków Auer), Interspiro
(Ocenco). Są też rozwiązania inne np cienka tłoczona stal nierdzewna i guma,
Draeger stosuje takie rozwiązanie. Draeger i Interspiro produkują sprzęt też
dla lotnictwa naddźwiękowego, to nie są firmy "łysy i piździelec" z zaginarką
krawędziową.

... a jak dołożysz gumofilce i płaszczyk oborowego będzie w siódmym niebie.

To Twój szczyt marzeń ?

pozdrawiam rc

Data: 2009-07-07 23:57:21
Autor: Janus
market - płytę ALU kupi
Kolega od Draegerea i Auera znów się panoszy wtrącając swoje 3 grosze
tam, gdzie nikt tego nie potrzebuje :(.
A wracając do tematu :  w Diving Tech mają dobrą cenę - niestety nie
wiem jakie koszty wysyłki.
pozdr.

Data: 2009-07-08 11:48:01
Autor: adam
market - płytę ALU kupi
Janus pisze:
[...]
nie karm trolla, odpisując na jego posty robisz mu krzywdę on ma bardzo wysokie IQ co potwierdza jego zgodność z kalkulatorem ale EQ na poziomie   zmywarki do naczyń więc każda twoja odpowiedź zawarta w tekście a nie w postaci równania matematycznego jest dla niego absolutnie niezrozumiała co powoduje że mózg zaczyna się ścinać jak jajko na patelni. Nie znęcaj się nad nim i nie reaguj na jego posty.

pozdro adam

Data: 2009-07-08 14:32:40
Autor: Zi
market - płytę ALU kupi
demolant.WYTNIJ@gazeta.pl pisze:
[...]

Czarnecki, czyżbyś nie widział różnicy między aluminium a kompozytem z włókna szklanego. No tego to po Tobie Smoczku się nie spodziewałem ;-)

Data: 2009-07-08 15:08:43
Autor:
market - płytę ALU kupi
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
Czarnecki, czyżbyś nie widział różnicy między aluminium a kompozytem z włókna szklanego. No tego to po Tobie Smoczku się nie spodziewałem ;-)

Piotrowski, różnica jest aluminium (duraluminium) koroduje w słonej wodzie,
kompozyt tego nie robi. Dodatkowo ma większą wytrzymałość dzieloną przez
gęstość niż wiele stopów na bazie aluminium. Dodatkowo jest to TANIE rozwiązanie. Dlaczego tak bardzo obawiasz się informacji o innych możliwościach ?
Nie używam tu marketingowego bredzenia typu :
Każdy chce mieć płytę anatomicznie dopasowaną PRAWDA ?
Rozumiem że chcesz kupić tanią doskonałą płytę, zaoszczędzone pieniądze wydać
na ... .
Poinformowałem jedynie o innej możliwości, wqurwienie sięga zenitu za
stwierdzenie o "szefostwie" z zaginarką krawędziową.

Dla uspokojenia napiszę: Nie kupujcie płyt kompozytowych, są zbyt dobre.

pozdrawiam rc
ps wkręciłem zawór w gaśnicę, dołożę noszak Auer będę mógł zanurkować w starym
stylu w sobotę. AO 1 stopień Draeger rok produkcji 69 drugi UAN 90, całość w
czystości tlenowej.

Data: 2009-07-08 18:01:29
Autor: Zi
market - płytę ALU kupi
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
[...]

Oj Czernecki Czarnecki, znowu nie załapałeś idee fixe.
Człowiek pytał o ALUMINIOWĄ płytę, bo TAKĄ właśnie chce kupić. Nie zadał pytania: jakie są płyty i jakie polecacie. Sprawa się rozchodzi o to, że wyskoczyłeś ze swoim tematem jak Filip z konopi.
Czy ja się obawiam informacji o innych rozwiązaniach? Nie chcę Cię zasmucać, ale nie jesteś jedynym źródłem wiedzy. Znam wiele rozwiązań i możliwości ale sam korzystam z takich jakie mi pasują i z których jestem zadowolony. Wqurwiają mnie tylko wpisywane odpowiedzi na pytania których nikt nie zadał.

P.S. Niżej był temat, w którym człowiek pytał o możliwe skrzydła do singla. Nie pomożesz mu? Zadał konkretne pytanie o możliwości.

ps wkręciłem zawór w gaśnicę, dołożę noszak Auer będę mógł zanurkować w starym
stylu w sobotę. AO 1 stopień Draeger rok produkcji 69 drugi UAN 90, całość w
czystości tlenowej.

A co mnie to..... Możesz sobie nurkować nawet na nieprzerobionej gaśnicy   proszkowej, mogę Ci dać taką za symboliczne 1 zł z ważnym przeglądem p.poż.
Wali mnie to.

Naostrzyłeś synkowi nóż przed wyjazdem, podobno sztormy zapowiadają.

Data: 2009-07-08 17:51:09
Autor:
market - płytę ALU kupi
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
[...]

Zabawa jest przednia, co bym nie napisał zawsze znajdzie się jakiś frustrat,
którego żona wali.

[...]

Polecam FN, zwłaszcza forum wewnętrzne. A tak na marginesie dlaczego
podrzucałeś informacje co się tam dzieje w moich sprawach ?

P.S. Niżej był temat, w którym człowiek pytał o możliwe skrzydła do singla. Nie pomożesz mu? Zadał konkretne pytanie o możliwości.

To mam odpowiadać i budzić wkurwienie, czy nie odpowiadać.

A co mnie to..... Możesz sobie nurkować nawet na nieprzerobionej gaśnicy   proszkowej, mogę Ci dać taką za symboliczne 1 zł z ważnym przeglądem p.poż.

Jest to ciekawa propozycja, kiedy kończy się przegląd ?

Wali mnie to.

To masz bardzo pracowitą kobitę, że Ciebie ciągle wali.

Naostrzyłeś synkowi nóż przed wyjazdem, podobno sztormy zapowiadają.

Nie wchodź w nieswoje kamasze, chyba że to tradycja (Popiełuszko).

pozdrawiam rc

Data: 2009-07-08 20:18:56
Autor: Zi
market - płytę ALU kupi
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
[...]

Dobrze się czujesz? Czy Cię słonko przypiekło?

P.S. Niżej był temat, w którym człowiek pytał o możliwe skrzydła do singla. Nie pomożesz mu? Zadał konkretne pytanie o możliwości.

To mam odpowiadać i budzić wkurwienie, czy nie odpowiadać.

No tak, widocznie nie potrafisz na temat. Zdecydowanie prościej dla Ciebie jest zadać pytanie i samemu na niego odpowiedzieć bez znaczenia czy to kogoś interesuje czy nie.

[...]

Masz jakiś kompleks na punkcie własnej rodziny, że i innych o to podejrzewasz? Chyba że z czytaniem masz problem. Tak jak Scaner napisał, brak równania matematycznego w zdaniu czyni dla Ciebie tekst kompletnie niezrozumiałym.

Naostrzyłeś synkowi nóż przed wyjazdem, podobno sztormy zapowiadają.

Nie wchodź w nieswoje kamasze, chyba że to tradycja (Popiełuszko).

A nie można? W sumie to co i Ty wyprawiasz.

A propos tradycji to i u Czarneckich chyba coś nie halo, nie ma to jak być dziwką polityczną lub jakąś inną.

Data: 2009-07-09 05:49:34
Autor:
market - płytę ALU kupi
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):

No tak, widocznie nie potrafisz na temat. Zdecydowanie prościej dla Ciebie jest zadać pytanie i samemu na niego odpowiedzieć bez znaczenia czy to kogoś interesuje czy nie.

Tu widzimy klasyczny przykład nie odpowiadam źle, odpowiadam tak samo źle.

Masz jakiś kompleks na punkcie własnej rodziny, że i innych o to podejrzewasz?

Dlaczego łączysz temat biznesowy z psychologicznym ?

Tak jak Scaner napisał, brak równania matematycznego w zdaniu czyni dla Ciebie tekst kompletnie niezrozumiałym.

Co by dużo nie pisać to Adaś nawet nie rozumie wzorka który służy do liczenia
EQ, dobrze że Wiesiek Kantor tego nie czyta, miałby wątpliwości komu dał
stopień instruktorski (pytanie czemu jest bardziej adekwatne, scaner to
przedmiot).

> A nie można? W sumie to co i Ty wyprawiasz.

A propos tradycji to i u Czarneckich chyba coś nie halo, nie ma to jak być dziwką polityczną lub jakąś inną.

Dlaczego się denerwujesz ?
Do tego z migranta politycznego się nie przyznaję.

pozdrawiam rc

Data: 2009-07-09 08:32:43
Autor: Zi
market - płytę ALU kupi
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
[...]

Smoku, Ty również wielu rzeczy nie rozumiesz i co z tego? Ty nawet nie rozumiesz, że nie rozumiesz.
Poza tym smok - to twór bajkowy, więc bądź łaskaw spierdolić miedzy bajki.

[...]

Pewnie byś chciał, ale to Ci się nie udaje ;-)

Do tego z migranta politycznego się nie przyznaję.

A kto Cię tam wie

Data: 2009-07-09 08:27:11
Autor:
market - płytę ALU kupi
Zi <bigas@o2.pl> napisał(a):
Smoku, Ty również wielu rzeczy nie rozumiesz i co z tego? Ty nawet nie rozumiesz, że nie rozumiesz.
Poza tym smok - to twór bajkowy, więc bądź łaskaw spierdolić miedzy bajki.

To niezmiernie proste rozmówcy prymitywnemu daję odpowiedź której nie chce i
dodatkowo kulturalnie, gdybym nabluzgał to było by zrozumiałe.

pozdrawiam rc

Data: 2009-07-08 16:28:21
Autor: Daniel Kowalski
market - płytę ALU kupi
[...]

A ja poproszę jakąś fotkę (link lub na PW), taki noszak może się przydać   do targania stejdży w trudniejszym terenie ;-) Pozdrawiam KOWI

Data: 2009-07-08 15:17:43
Autor:
market - płytę ALU kupi
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
A ja poproszę jakąś fotkę (link lub na PW), taki noszak może się przydać   do targania stejdży w trudniejszym terenie ;-)

http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?t=61

http://www.portalnurkowy.pl/forum/viewtopic.php?t=98

Mam jeden z pasem biodrowym, lecz nie mam chęci się z nim rozstawać.
Mimo posiadania 3 pasów nie daje się zciągnąć do góry, dzięki lędźwiowemu
ukształtowaniu (czego nie ma znakomita większość płyt aluminiowych i stalowych).

pozdrawiam rc

Data: 2009-07-08 19:43:24
Autor: Daniel Kowalski
market - płytę ALU kupi
Daniel Kowalski pisze:
[...]

Sprzedałbyś mi to?
Za 40 PLN z uprzężą biorę od ręki ;-) Podaj mi please namiary na PRV.
Do twina może nie zaprzęgnę ale mam inne niecne zamiary

Data: 2009-07-08 17:58:36
Autor:

Jak ten <bountykiller@gazeta.pl> czytasz, to poślę informację. pozdrawiam rc

Data: 2009-07-08 12:03:24
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
market - płytę ALU kupi
Cześć Paweł Pozdrawiam i życze zdrowia, a nie wybierasz się w moim kierunku ?????

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania Dahab/Egipt

Data: 2009-07-08 23:48:51
Autor: Pawel
umiejetnosc czytania ze zrozumieniem
   Dziekuje wszystkim za merytoryczne uwagi i konkretne oferty zgloszone na grupie i na priv.
   Moim zdaniem jesli nurek na nurkowym forum mowi, ze sprzeda plyte alu to z cala pewnoscia chodzi o plyte aluminiowa i kropka. Jesli na tym samym forum nurek szuka butli alu to mozna domniewywac, ze z jakichs powodow uwaza butle stalowa za zbyt ciezka.
   Dlatego uwazam, ze oferta noszaka kompozytowego czy plyty z ABS byly jak najbardziej na miejscu, nawet jesli nie byly stricte na temat.
   Czego niestety nie mozna powiedziec o gumofilcach.

pozdrawiam
Pawel

Data: 2009-07-20 12:54:01
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Pawel" <fortech1@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h334qc$n38$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tu jest akurat dokładnie odwrotnie więc domniemanie błędne :)

Karol

Data: 2009-07-09 07:53:59
Autor: Daniel Kowalski
market - płytę ALU kupi
Pawel pisze:
może być używana, z uprzężą lub bez.

Jaka cena Cię interesuje? Mam do opylenia czarną alu Scubatech, jest porysowana jak diabli i chcę za nią 130 pLN. Biorąc pod uwagę przesyłkę,   pewnie bardziej Ci się opłaca wziąć w sklepie nową za 200 ;-)

market - płytę ALU kupi