market - sprzedam suchy skafander Mobbys

Data: 2011-12-05 20:33:36
Autor: Wojtek Potoczak
market - sprzedam suchy skafander Mobbys
Sprzedam suchy skafander Mobbys:

- używany, z widocznymi śladami uzytkowania
- kompresowany neopren 4mm
-  sprawny, po naprawie u GaĹ‚acha (wynieniona część neoprenu w kroku,  zaklejony otwĂłr po przepuĹ›cie do ogrzewania_
- kilka łatek, przyklejonych od środka
- rozmiar XXL (sÄ…dzÄ™ ĹĽe bedzie pasowaĹ‚ na osobÄ™ - 180-190 wzrostu, waga  90-110 kg)
- but 45
- wklejone pierścienie do rękawic si-tech
- przymiarki, oglądanie we Wrocławiu, możliwość nurkowania testowego
- informacje pod nr tel. 501 354 820
- cena 900 zł

http://allegro.pl/suchy-skafander-mobbys-i1978268090.html

Wojtek Potoczak
www.21procent.com

Data: 2011-12-05 20:38:33
Autor:
Wojtek Potoczak <wojtekp@post.pl> napisał(a):
Sprzedam suchy skafander Mobbys:

- u=C5=BCywany, z widocznymi =C5=9Bladami uzytkowania
- kompresowany neopren 4mm
-  sprawny, po naprawie u Ga=C5=82acha (wynieniona cz=C4=99=C5=9B=C4=87 =
neoprenu w kroku,  =

zaklejony otw=C3=B3r po przepu=C5=9Bcie do ogrzewania_
- kilka =C5=82atek, przyklejonych od =C5=9Brodka
- rozmiar XXL (s=C4=85dz=C4=99 =C5=BCe bedzie pasowa=C5=82 na osob=C4=99=
 - 180-190 wzrostu, waga  =

90-110 kg)
- but 45
- wklejone pier=C5=9Bcienie do r=C4=99kawic si-tech
- przymiarki, ogl=C4=85danie we Wroc=C5=82awiu, mo=C5=BCliwo=C5=9B=C4=87=
 nurkowania testowego
- informacje pod nr tel. 501 354 820
- cena 900 z=C5=82

http://allegro.pl/suchy-skafander-mobbys-i1978268090.html

"Sprzedam suchy skafander Mobbys:

- używany, z widocznymi ¶ladami uzytkowania
- kompresowany neopren 4mm
-  sprawny, po naprawie u Gałacha (wynieniona czę¶ć neoprenu w kroku,  zaklejony otwór po przepu¶cie do ogrzewania_
- kilka łatek, przyklejonych od ¶rodka
- rozmiar XXL (s±dzę że bedzie pasował na osobę - 180-190 wzrostu, waga  90-110 kg)
- but 45
- wklejone pier¶cienie do rękawic si-tech
- przymiarki, ogl±danie we Wrocławiu, możliwo¶ć nurkowania testowego
- informacje pod nr tel. 501 354 820
- cena 900 zł"

Mój synek ma skafander suchy od Gałacha za 2 zł, ja mam za -1zł.
Dostałem również suchy skafander Draeger, za darmo, po rozmowie nad Wuksnikami.
Od "MTBiker" dostałem suchy z kompresowanego neoprenu, za darmo, oddałem koledze od którego dostałem piankę, któr± oddałem innym znajomym.
No i jeszcze "nurofen" obiecał such± piankę, ale sam wiesz to Żabierkowy uczeń więc się nie doczekam.

Z tej perspektywy Twoja propozycja jest z lekka wygórowana.

pozdrawiam rc

--

market - sprzedam suchy skafander Mobbys