market :: zestaw foto Nikon D80 + obudowa Ikelite iTTL ::

Data: 2010-03-13 17:31:47
Autor: Piotr Janeczek
market :: zestaw foto Nikon D80 + obudowa Ikelite iTTL ::
:: zestaw foto Nikon D80 + obudowa Ikelite iTTL :: http://www.allegro.pl/item957614121_zestaw_foto_nikon_d80_obudowa_ikelite_ittl.html

nikon D80 + Nikkor AF-S 18-70mm
 obudowa Ikelite iTTL (#6808.1)

port kopułkowy 6" (#5503.51) - pokrywa pole obiektywu od 10mmm ogniskowej,
używałem z obiektywem Sigma 10-20mm, można używać z każdym obiektywem, który
zmieści się wewnątrz

zestaw używany, stan według mojej oceny bardzo dobry,
port (5503.51) bez żadnych zarysowań,
obudowa posiada jakieś drobne zarysowania, ale bez wpływu na działanie i
bezpieczeństwo aparatu
aparat w stanie bardzo dobrym

dodatkowe informacje: janeczek.piotr@interia.pl, tel. 693-064-333

--

market :: zestaw foto Nikon D80 + obudowa Ikelite iTTL ::