Data: 2014-01-22 12:18:28 | |
Autor: J.F | |
marketingowego ocipienia ciag dalszy | |
Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości
ja widze i poniekad rozumiem ze wszystkie firmy zaczynaja "BMW rozważa wprowadzenie aplikacji do pobrania, które mogłyby Przesada, albo i nie przesada. Np kupujesz auto z TCS i ESP. Programisci dwa lata program pisali. A sprzetowo to jest uzywany w zasadzie ABS. I tu az sie prosi dostarczyc komputer z wlasciwymi funkcjami, ale wlaczenie za oplata .. Bylo tez to rozwiazanie stosowane w paru branzach. Ogrzewane fotele byc moze nie sa takie drogie (np 20zl wiecej za mate plus troche za sterownik i okablowanie), co nie znaczy ze trzeba je za bezcen sprzedawac. Nie wiem jak sa zorganizowane fabryki samochodow, ale podziwiam. Jesli oni montuja taka roznorodnosc modeli, to przeciez ktos musi przygotowac fotele do montazu we wlasciwej kolejnosci, aby ich nie pomylic miedzy kolejnymi sztukami. I tu byc moze koszt tego przygotowania zaczyna byc podobny do kosztu gadzetu. J. |
|
Data: 2014-01-22 13:23:21 | |
Autor: Ergie | |
marketingowego ocipienia ciag dalszy | |
Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:52dfa906$0$2213$65785112@news.neostrada.pl...
Nie wiem jak sa zorganizowane fabryki samochodow, ale podziwiam. Jesli oni montuja taka roznorodnosc modeli, to przeciez ktos musi przygotowac fotele do montazu we wlasciwej kolejnosci, aby ich nie pomylic miedzy kolejnymi sztukami. I dlatego często w aucie jest już odpowiednie okablowanie i oczujnikowanie nawet gdy jakiejś opcji nie kupiłeś. Np. model a tempomatem i bez różni się tyko manetką i włączeniem odpowiedniej funkcji w komputerze. Pozdrawiam Ergie |
|