Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy

marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy

Data: 2014-04-15 00:13:20
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy
W dniu 2014-04-14 23:37, BartekK pisze:
Prosi艂bym o wpisy os贸b "w temacie" - jak wygl膮da obecnie interfejsowo艣膰
(dost臋pna dla szarego u偶ytkownika) do diagnostyki/grzebania r贸偶nych
marek/koncern贸w. Nie chodzi mi tu o prost膮 diagnostyk臋, bo to ka偶dy
interfejs "zczytuj膮cy b艂臋dy" po ODB zrobi, ale prawdziw膮 diagnostyk臋,
kalibracje czujnika skr臋tu, podgl膮d parametr贸w wtrysk贸w na 偶ywo,
programowanie modu艂贸w komfortu itp, w艂膮czanie/zmiana funkcji itd...

Kiedy艣 - VAG = interfejs vag kkl za kilka z艂 i sz艂o bez problemu, ale od
czas贸w CAN to nie mam poj臋cia

Opel/saab = do niedawna prawie wszystko da艂o si臋 zrobi膰 interfejsem
OPCOM (interfejs od chi艅czyka ~150z艂) lub orygina艂 OPCOM (~3000z艂) lub
TECH2 (drogo), ale w najnowszych wypustach nawet asowy TECH2 miewa
problemy z niekt贸rymi modu艂ami...

Jak to jest w innych markach/koncernach, jakich interfejs贸w i softu
(oraz jakich koszt贸w i problem贸w) mo偶na si臋 spodziewa膰?

Dla PSA mo偶esz kupi膰 obro偶臋 w postaci interfejsu Actia. Wsp贸艂dzia艂a to z Lexi膮 dla Cytryn i Peugeot Planet 2000 dla Lw贸w. Jest te偶 nowszy soft o nazwie Diagbox, kt贸ry chyba dzia艂a z obiema markami aut.
Chi艅ski klon umo偶liwia prawie wszystko. Prawie. Nie da si臋 nim zrobi膰 teletransmisji (czyli aktualizacji) softu poszczeg贸lnych modu艂贸w w aucie, bo do tego wymagany jest orygina艂 i op艂acony abo dost臋pu do serwera technicznego firmy.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro艣nie popyt na 艣wi臋ty spok贸j."

marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona