Data: 2014-04-15 12:29:32 | |
Autor: Lewis | |
marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy | |
W dniu 2014-04-14 23:37, BartekK pisze:
Prosi艂bym o wpisy os贸b "w temacie" - jak wygl膮da obecnie interfejsowo艣膰 Autocom wi臋kszo艣膰 marek 艂yka bez wi臋kszych problem贸w je艣li chodzi o diagnostyk臋 i kasowanie b艂臋d贸w. VAG nadal 艂adnie wsp贸艂pracuje z tanimi kablami tylko nie za 50z艂 KKL a za 200-500 CAN HEX. Odpu艣膰 sobie tylko Mercedesa i BMW bo to popier#%@ samochody. -- Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2014-04-15 19:26:09 | |
Autor: BartekK | |
marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy | |
W dniu 2014-04-15 12:29, Lewis pisze:
No ok, mercedesa to z zasady odpuszczam, bo podlega biodegradacji zbyt szybko, a mo偶esz rozwin膮膰 jak to wygl膮da w BMW wsp贸lczesnych, i dlaczemu s膮 popierdzielone? Przyznam, 偶e 535d/335d mnie kusi...Prosi艂bym o wpisy os贸b "w temacie" - jak wygl膮da obecnie interfejsowo艣膰VAG nadal 艂adnie wsp贸艂pracuje z tanimi kablami tylko nie za 50z艂 KKL a Pomijam kwestie 艣wiat艂owod贸w itp sprawy, kt贸re si臋 regularnie pierdziel膮, gdy auto jest sk艂adane w stodole z czterech r贸偶nych 膰wiartek, przez skacowanych pracownik贸w handlarza. Zak艂adam 偶e auto jest w miar臋 艣wie偶e/nowe i w ca艂o艣ci ;) -- | Bart艂omiej Ku藕niewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|